Türkiye’nin teknoloji alanında öncü ve inovasyon alanında lider şirketi olarak self servis kanallara verdiğimiz önem gün geçtikçe artıyor. Artık müşterilerimiz istedikleri an, istedikleri yerden, istedikleri cihazdan güvenilir şekilde ve hızlıca ihtiyaçlarını karşılamak istiyor. Bu amaçla dizayn ettiğimiz tüm ürünlerimize ait online kanallarımızla hem mevcut hem de potansiyel müşterilerimize tercih ettikleri her tip cihaz üzerinden hizmet veriyoruz.
Aynı zamanda kullanıcı dostu teknolojilerimiz ve kreatif servislerimizle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyoruz.
Bu amaçlarla yola çıktığımız Türk Telekom Online İşlemler, yılda bir kez ABD’de düzenlenen interaktif ve kreatif alanda dünyanın en prestijli ödülleri arasında yer alan ve 21 ülkeden 1100 katılımcının yer aldığı “Horizon Interactive Awards” da Türk Telekom Online İşlem Kanallarımız 4 ödüle birden layık görüldü.
Ödül kazanan 4 kanalımız ve kazandığımız ödüller;
- Türk Telekom Online İşlemler – Mobil uygulamamız; Mobil uygulamalar İş Kategorisinde (Mobile Apps – Business) Gümüş ödülü aldı.
- Türk Telekom Online İşlemler – Ev Telefonu WEB Online İşlemler kanalımız; Müşteri Bilgilendirme web sitesi (Websites - Consumer Information) kategorisinde Bronz ödül aldı.
- Türk Telekom Online İşlemler – Mobil WEB Online İşlemler kanalımız; web sitesi ( Websites - Responsive / Mobile Design) kategorisinde Bronz ödül aldı.
- Online İşlemler Ev Telefonu uygulamamız ise; mobil uygulamalar İş Kategorisinde Gümüş ödülü aldı.