Sıkça Sorulan Sorular

İlk Bakışta Türk Telekom

Sıkça Sorulan Sorular

​Posta yoluyla gönderilen detaylı fatura servisi ücret bilgisine ulaşmak için https://www.turktelekom.com.tr/yardim/bireysel-mobil/faturali-hat-islemleri adresini ziyaret edebilirsiniz. ​

​​Fatura döneminizde kalan konuşma, SMS ve internet kullanım hakkınızı istediğiniz zaman Online İşlemler uygulamamızdan veya KALAN yazıp 5555'e SMS göndererek ücretsiz öğrenebilirsiniz. Bu servis DK, SMS ve internet kullanımları için son 2 saat öncesinin bilgilerini içerir.​​ ​​​​​​

Güncel Fatura tutarınıza ​Türk Telekom uygul​aması veya Online İşlemler üzerinden ulaşabilirsiniz.

​​GUNCEL servisi ile, mobil hattınıza ait en güncel fatura bilginizi kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Cep telefonunuzun mesajlar bölümüne girip “GUNCEL” yazarak 5555’e gönderin ya da *100#‘yi tuşlayın. Cep telefonunuza gelecek olan mesaj ile son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarınızı öğrenebilirsiniz. Bu tutara vergiler, indirimler, son günlerdeki kullanımınız ve sabit ücret dahil değildir.
Bu servis sadece faturalı hatlar içindir.
Bu servisten ay içinde a​​​lınan ilk ve 2. bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı fatura dönemi içinde yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir.
​Güncel Fatura Bilgisi servisinden, Türk Telekom Online İşlemler menüsü üzerinden veya 4441444 'ü arayarak da yararlanabilirsiniz.​​


​​Devir için işlem ücreti alınmaz, devir alan müşteri yeni abonelik yapmış sayıldığı için ​hattı devir alan müşteriden ilk abonelik vergileri devlet adına tahsil edilir.

​Devir alınan hat Faturalı olarak açılacak ise; Devralan müşterinin ilk faturasına Özel İletişim Vergisi yansıyacaktır. Ayrıca TGM Ruhsat ve TGM Kullanım ücretleri de devir alanın faturalarına yansıtılacaktır.

Devir alınan hat Faturasız olarak açılacak ise; Yeni hat açılışında yansıyan Özel İletişim Vergisi ücreti müşteriden devir işlemi esnasında Türk Telekom Grup Mağazaları tarafından tahsil edilir.

20 Mayıs 2024 itibarıyla son ödeme tarihi geçmiş faturalara uygulanan gecikme faiz oranı aylık %4,5, günlük %0,15 oranında uygulanacak şekilde revize edilmiştir.​​​​

Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda hizmetin sunumu giden aramalara kapatıla​​rak kısıtlanabilir ya da gelen ve giden aramalara tamamen kapatılarak durdurulabilir. Kısıtlama/durdurma işleminden önce aboneye bilgilendirme yapılmaktadır.

Hattın kısıtlanmasına/durdurulmasına neden olan faturalar ödendikten sonra hizmetin sunumuna devam edilir.​​

7 Mayıs 2024 tarihinden itibaren kısıtlanmış/durdurulmuş olan hatlar için tek yönlü/çift yönlü kapama ücreti işlem başına vergiler dahil 139,27TL​ olarak güncellenmiştir.​​

Bir takvim yılındaki "borç nedeniyle" ilk kapama işlemi için söz konusu ücret faturanıza yansıtılmayacaktır.

Kurumsal müşterilerde borcundan dolayı aramaya veya aranmaya kapatılan mobil hatlar için müşteri bazlı yansıtılan tek yönlü/çift yönlü kapama ücreti 1 Eylül 2018 itibari ile her bir hat için ayrı ayrı yansıtılmaya başlanmıştır. 6 Mart 2020 itibariyla M2M hatları internet kullanımına kapatıldığında tek yönlü/çift yönlü kapama ücreti aşağıda şekilde yansıtılacaktır.

Tek yönlü/çift yönlü kapama ücreti Bilgisi
M2M Hat AdediYansıtılacak Ücret Adedi*
1-10 Adet1
11-20 Adet2
21-30 Adet3
31-40 Adet4

*Ücret yukarıda belirtilen tek yönlü/çift yönlü kapama ücretidir.

Ücretlendirme yukarıdaki kural çerçevesinde devam edecektir.

Kısıtlanmış ve kapama ücreti yansımış olan hatlar için daha sonra hizmetin tamamen durdurulması durumunda, tekrar kapama ücreti alınmayacaktır. Hizmetin sunumu kısıtlanmadan direkt durdurulan hatlar için ise gelen ve giden aramalara tamamen kapatma işlemi için söz konusu ücret faturanıza yansıtılacaktır.



Hat iptali ile ilgili 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Online İşlem Merkezi’nden hat iptali ile ilgili sadece ön başvuruda bulunabilirsiniz.

Hattınızı iptal ettirmek istediğinizde, işlem yapmak iste​diğiniz numara yanınızda iken Türk Telekom Müşteri Hizmetlerimizi arayarak talebinizi iletebilir veya yazılı başvurunuzu Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, e-posta, faks, KEP adresimiz veya turkiye.gov.tr e-devlet sitesi kanallarından biri ile tarafımıza iletebilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerimizden talebinizin alındığı veya yazılı talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hattınızın iptali gerçekleşecektir.

Size en yakın Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına gelerek Şahsen veya Vekaletname ile hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz; Şahsen başvuruda, hat iptal formu doldurup imzalamanız yeterlidir. Kimlik belgeniz kontrol edilerek başvurunuz alınacaktır.

Vekil aracılığı ile yapılacak başvuruda, vekaletnamede özel yetki gerekmektedir. Yapılacak hat iptal işlemin belirtilmesi ya da Telekomünikasyon şirketleri ile her türlü işlem yapılması için yetki verildiğinin açıkça belirtilmesi gerekmektedir. Vekil kimlik belgesi kontrol edilerek hat iptal başvurusu alınacaktır.

Fax yoluyla hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz, Kimlik fotokopinizin üzerine talebinizi, iptalini istediğiniz telefon numarasını/numaralarını ve güncel iletişim bilgilerinizi yazıp imzalayarak 0212 4786898 numarasına faks gönderebilirsiniz.

E-posta yoluyla hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz, kimlik fotokopinizin üzerine talebinizi, iptalini istediğiniz telefon numarasını/numaralarını ve güncel iletişim bilgilerinizi yazıp imzaladıktan sonra taratarak sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizden evrakmobil@turktelekom.com.tr adresimize gönderebilirsiniz. E-posta yolu ile yapılan başvuruların sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizden yapılması gerekmektedir. E-posta adresiniz kayıtlı değil veya güncellenmesi gerekiyor ise öncelikle Türk Telekom Müşteri Hizmetleri veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarımızdan bilgi güncellemesi yapmanız gerekmektedir.

KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) adresiniz varsa kimlik fotokopinizin üzerine talebinizi, iptalini istediğiniz telefon numarasını/numaralarını ve güncel iletişim bilgilerinizi yazıp imzaladıktan sonra taratarak ttmobil@hs03.kep.tr adresimize gönderebilirsiniz.

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı iseniz turkiye.gov.tr e-devlet kapısından da başvuruda bulunabilirsiniz.​


Telefon numaranızı sim kart değişikliği yapmadan bir başka telefon numarası aşağıdaki kanallardan değiştirebilirsiniz.

1. www.turktelekom.com.tr üzerinden Online İşlemler menüsü üzerinden değişiklik sağlayabilirsiniz.

2. Türk Telekom Grup Mağazaları'mızı ziyaret edebilirsiniz.

3. 444 1 444 Türk Telekom Mobil Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.

Faturalı hatlar için numara değişikliği işlem ücreti 25,38 TL'dir ​ve yeni numaranız için iletilen faturanıza yansır.

Faturasız hatlar için numara değişiklği işlem ücreti 25,38 TL'dir ve bakiyenizden düşecektir. Değişiklik yapabilmek için hattınızda en az ​25,38 TL​ yüklü olmalıdır.


Türkiye'den yurt dışı yönüne yaptığınız arama ve SMS gönderimlerinde hattınıza tanımlı herhangi bir uluslararası arama ve SMS paketi veya kampanyası yok ise paketsiz kullanımlarınız standart uluslararası arama ve SMS ücretleri üzerinden ücretlendirilir.

10 Şubat 2021 tarihi itibarıyla, faturalı mobil hat ile Türkiye'den Avrupa bölgesi yönüne sabit hatlara yapılan aramalar 1,84 TL/DK, m​​obil hatta yapılan aramalar 4,08 TL/DK; Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ve Kuzey Amerika bölgesi yönüne sabit hatlara yapılan aramalar 2,41 TL/DK, mobil hatta yapılan aramalar 4,59 TL/DK; Orta Doğu bölgesi yönüne sabit ve mobil hatlara yapılan aramalar 5,86 TL/DK; KKTC yönüne sabit ve mobil hatlara yapılan aramalar 2,26 TL/DK; Diğer bölge ülkeleri yönüne yapılan tüm aramalar 6,23 TL/DK olarak ücretlenecektir.

Türkiye'den yurt dışına gönderilen SMS'ler ise 18 Haziran 2019 tarihi itibarıyla 1,09TL/SMS olarak ücretlenecektir.

Sabit Hat (TL/dk.)Mobil Hat (TL/dk.)
Avrupa1,844,08
Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ve Kuzey Amerika*2,414,59
Orta Doğu5,865,86
Diğer6,236,23
K.K.T.C.2,262,26
Türkiye'den yurt dışına gönderilen SMS'ler1,11

* A.B.D., A.B.D.(Alaska), A.B.D.(Havai), A.B.D.(Virjin Adl.), A.B.D.(Porto Riko) ve Kanada GSM ve PSTN hatlarını sesli arama 1,6 TL/dk'dır.

Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

Görüntülü arama ücretleri sesli arama ücretleri ile aynıdır.

Türkiye'den yurt dışına gönderilen SMS'ler KDV ve ÖİV dahil 1,09 TL/SMS olarak ücretlendirilir.

Uluslararası Arama Tarifesi ücretlendirme periyodu

Uluslararası Arama Tarifesi ücretlendirme periyodu Bilgisi
Uluslararası Bölge Arama YönüÜcretlendirme Periyodu (sn.)
AVRUPA PSTN / GSM20
RUSYA ve BAĞIMSIZ DEVLETLER TOPLULUĞU ve KUZEY AMERİKA PSTN / GSM20
ORTA DOĞU PSTN / GSM​20
DİĞER PSTN / GSM20
K.K.T.C PSTN / GSM6

Ülkelerin ait oldukları gruplar

AVRUPA

Andora, Arnavutluk, Almanya, Avusturya, Belçika, Bosna Hersek, Bulgaristan, Hırvatistan, Çek Cum., Danimarka, Estonya, Finlandiya, Fransa, Hollanda, İngiltere, İrlanda, İspanya, İsveç, İsviçre, İtalya, İzlanda, Lüksemburg, Macaristan, Norveç, Polonya, Portekiz, Slovak Cumh., Slovenya, Yunanistan, Grönland, Letonya, Litvanya, Makedonya, Malta, Moldova, Monako, Sırbistan, Karadağ, Romanya, San Marino, Kosova

RUSYA ve BAĞIMSIZ DEVLETLER TOPLULUĞU ve KUZEY AMERİKA

A.B.D., A.B.D.(Alaska), A.B.D.(Havai), A.B.D.(Virjin Adl.), A.B.D.(Porto Riko) ve Kanada, Ermenistan, Azerbaycan, Beyaz Rusya, Gürcistan, Kazakistan, Kırgızistan, Özbekistan, Türkmenistan, Ukrayna, Rusya, Rusya (Nakhodka), Rusya (Sakhalin),Tacikistan

ORTA DOĞU

Bahreyn, Filistin, Katar, Kuveyt, Lübnan, Mısır, Suriye, Yemen, İran, Umman, Ürdün, İsrail, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Irak

DİĞER

Afganistan, Angola, Anguila, Antigua, Arjantin, Aruba, Bahamalar, Bangladeş, Barbados, Belize, Benin, Bermuda, Bolivya, Botsvana, Bruney, Burkina Faso, Burma (Myanmar), Burundi, Cibuti, Çad, Dominik Cum., Ekvator, Ekvator Ginesi, El Salvador, Eritre, Etiyopya, Falkland Adl, Faroe Adl, Fiji, Fildişi Sahili, Fransız Guyanası, Fransız Polenezyası, Gabon, Gambiya, Gana, Gine, Guadelopu, Guam, Guatemala, Guyana, Güney Kıbrıs Rum Yönetimi, Haiti, Hollanda Antilleri, Honduras,İngiliz Virgin Adl, Jamaika, Kamboçya, Kamerun, Kayman Adl, Kenya, Kolombiya, Kongo Cumh.,Kongo Halk Cumh.(Zaire), Kostarika, Kuzey Kore, Küba, Lao Dem. Halk Cum., Lesotho, Liberya, Madagaskar, Makao, Malavi, Maldiv Adl, Mali, Marian Adl. (Sapian), Martinik, Meksika, Merkezi Afrika Cum., Moğolistan, Moris Adl, Moritanya, Mozambik, Namibya, Nepal, Nijer, Nikaragua, Norfolk Adl., Palau, Panama, Paraguay, Peru, Reunyon, Ruanda, Senegal, Seyşel Adl., Sierra Leone, Somali, St. Kittis&Nevis, St. Piyer&Mikelon, Sudan, Surinam, Svaziland, Tanzanya, Togo, Trinidad&Tobago, Uganda, Uruguay, Venezuela, Vietnam, Yeni Kaledonya, Yeni Zelanda, Zambiya, Zanzibar, Zimbabve, Nijerya, SriLanka, Tunus, Fas, Libya, Güney Afrika Cum., Cezayir, Avusturalya, Japonya, Malezya, Singapur, Güney Kore, Çin Halk Cum., Hong Kong, Pakistan, Hindistan, Brezilya, Cebelitarık, Filipinler, Endonezya, Şili, Tayland, Tayvan

Yukarıda belirtilen ülkeler dışında kalan ülkeler olduğu takdirde "Diğer" bölgesi fiyatlarından ücretlendirilir.

​​​

Türk Telekom uygulamasından Online İşlemlere, Türk Telekom satış noktalarından Bankalara; Türk Telekom müşteri hizmetlerinden zincir mağazalara kadar birçok kanal, hattınıza TL yüklemek için ücretsiz olarak hizmetinizde!​


Türk Telekom Uygulaması

TL yüklemenin en kolay ve hızlı yolu Türk Telekom uygulaması! Cep telefonunuza indirdiğiniz Türk Telekom uygulaması üzerinden telefon numaranız ve interaktif hiz​met şifrenizle giriş yaptıktan sonra "İşlemlerim- TL Yükleme" menüsünden istediğiniz tutarda bakiyeyi kredi/banka kartınızla istediğiniz bir Türk Telekom faturasız hattına yönlendirileceğiniz banka ekranından 3D Güvenlik Şifrenizi girerek yükleyebilirsiniz.Hemen TL yüklemek için tıklayınız.

Online İşlemler

https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/ adresinden ya da www.turktelekom.com.tr adresindeki "Online İşlemler" mobil menüsünü tıklayarak Online İşlemler'e ulaşabilirsiniz. Sayfada yükleme yapmak istediğiniz telefonunuzun numarasını ve interaktif hiz​met şifrenizi girdikten sonra, üst taraftaki menüden "Ödeme ve TL Yükleme / Lira Yükle" seçilerek yükleme işlemi gerçekleştirilebilir. Yönlendirileceğiniz banka ekranından 3D Güvenlik Şifrenizi girerek yükleme yapabilirsiniz. Hemen TL yüklemek için tıklayınız.

www.turktelekom.com.tr

Türk Telekom hattınıza veya Türk Telekom hattı kullanan yakınlarınıza TL yüklemenin kolay bir yolu da www.turktelekom.com.tr'de! Türk Telekom web sitesinde sağ üstte bulunan "Hızlı İşlemler / TL Yükle"yi tıklayın. Daha sonra karşınıza çıkan ekranda yükleme yapmak istediğiniz telefon numarasını, güvenlik kodunu, yüklemek istediğiniz bakiye tutarını ve kredi/banka kartı bilgilerinizi ve Onay ekranının ardından Güvenli alışveriş şifresi, "3D Secure" şifrenizi girerek işlemi tamamlayın.

Türk Telekom İletişim Merkezleri

Çağrı Merkezimizi (444 1 444) arayarak kredi kartlarınız ile TL yükleme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Türk Telekom Mağazaları

Yükleme yapmak için, bu işlemi gerçekleştiren herhangi bir Türk Telekom satış noktasına uğramanız yeterli. Hattınıza ihtiyacınıza uygun farklı TL tutarlarında yükleme yapabilirsiniz.

Ayrıca herhangi bir noktadan yaptığınız yüklemenizin ardından, 24 saat içerisinde Türk Telekom mağazalarından daha düşük tutarlarda TL yüklemesi yapabilirsiniz. Size en yakın Türk Telekom satış noktası için tıklayınız.

Bankalar

Türk Telekom'nın yenilikçi teknolojisi, size bankanız aracılığıyla da yükleme yapma olanağı sunuyor.

İnternet Bankacılığı, Telefon Bankacılığı, Şube, ATM ve Kiosklar, bankanızın mobil uygulaması veya müşteri iletişim merkezleri aracılığı ile vadesiz mevduat hesaplarınız veya kredi kartlarınızdan Türk Telekom hattınıza yükleme yapabilirsiniz.

Zincir Mağazalar

Hattınıza BİM, A101, PTT, CarrefourSA, Hakmar ve Şok mağazalarından TL yükleyebilirsiniz.​


Türk Telekom Uygulaması

Otomatik yükleme talimatı ile Türk Telekom Uygulaması üzerinden talimatınız kapsamında belirlediğiniz tutardaki TL bakiyeniz her ayın belirlediğiniz gününde otomatik olarak hattınıza yüklenir. Bakiyeniz otomatik yüklendiği için paket yüklerken bakiye sorunuyla karşılaşmazsınız.

Düzenli TL yüklemenin en kolay ve hızlı yolu Türk Telekom uygulaması her zaman yanınızda.

Türk Telekom uygulaması - İşlemlerim - Talimatlarınız - TL Yükleme Talimatı menüsünden otomatik TL yükleme talimatınızı kolayca verebilirsiniz.

Online İşlemler

Otomatik yükleme talimatı ile Online İşlemler üzerinden talimatınız kapsamında belirlediğiniz tutardaki TL bakiyeniz her ayın belirlediğiniz gününde otomatik olarak hattınıza yüklenir. Bakiyeniz otomatik yüklendiği için paket yüklerken bakiye sorunuyla karşılaşmazsınız.

Online İşlemler - Ödeme ve TL Yükleme - Talimatlarım menüsünden otomatik TL yükleme talimatınızı kolayca verebilirsiniz.


Bakiye Sorgulama Yöntemleri:

1. Türk Telekom uygulaması: Hattınızda ne kadar TL kaldığını öğrenebilmek için cep telefonunuza indirdiğiniz Türk Telekom uygulamasını ziyaret edebilirsiniz.​​ Ziyaret etmek için tıklayınız​.

2. Online İşlemler: Hattınızda ne kadar TL kaldığını öğrenebilmek için Türk Telekom Online İşlemler'i ziyaret edebilirsiniz. Ziyaret etmek için tıklayınız​.

3. 5555 ile bakiye sorgulamak için: KALAN TL yazıp 5555’e SMS göndererek hattınızdaki bakiyeyi öğrenebilirsiniz.

4. 9333 ile bakiye sorgulamak için: 9333‘ü arayarak hattınızdaki bakiyeyi öğrenebilirsiniz.

5. Bilgi Mesajı: Ücretli yaptığınız her arama ve gönderdiğiniz her SMS sonrası, hattınızda kalan TL bilgisi, kullanım süresi ve tutarı ile birlikte otomatik olarak ekranınıza gönderilmektedir. Bu hizmetten tüm faturasız hat aboneleri herhangi bir işlem yapmadan ve ücret ödemeden faydalanabilmektedir.

Bu servis, tüm faturasız abonelerimize otomatik olarak tanımlanmaktadır. Servisi kullanmak istemiyorsanız Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ne ulaşarak ya da Türk Telekom uygulaması üzerinden iptal edebilirsiniz

Kalan bakiye bilgisi servisleri ücretsizdir.


Türkiye’den yurt dışı yönüne yaptığınız arama ve SMS gönderimlerinde hattınıza tanımlı herhangi bir uluslararası arama ve SMS paketi veya kampanyası yok ise paketsiz kullanımlarınız standart uluslararası arama ve SMS ücretleri üzerinden ücretlendirilir.

11.11.2022 Tarihinde Gerçekleşecek Fiyat Revizyonu Duyurusu:
11.11.2022 tarihi itibarıyla, faturasız mobil hat ile;
Türkiye'den Avrupa bölgesi yönüne sabit hatlara yapılan aramalar 4,00TL/DK, mobil hatta yapılan aramalar 5,00TL/DK;
Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ve Kuzey Amerika* bölgesi yönüne sabit hatlara yapılan aramalar 4,00TL/DK, mobil hatta yapılan aramalar 6,50TL/DK;
Orta Doğu bölgesi yönüne sabit ve mobil hatlara yapılan aramalar 6,50TL/DK;
KKTC yönüne sabit ve mobil hatlara yapılan aramalar 2,26TL/DK;
Diğer bölge ülkeleri yönüne yapılan tüm aramalar 13,00TL/DK olarak ücretlenecektir.
Türkiye'den yurt dışına gönderilen SMS'ler ise 11.11.2022 tarihi itibarıyla 2,10TL/SMS olarak ücretlenecektir.

*ABD, ABD (Alaska), ABD. (Havai), ABD. (Virjin Adl.), ABD (Porto Riko) ve Kanada Mobil ve Sabit hatlarını sesli arama, Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ile Kuzey Amerika* bölgesindeki Sabit hatları arama fiyatları üzerinden ücretlendirilmektedir.

21 Mayıs 2018 tarihi itibarıyla, faturasız mobil hat ile Türkiye'den Avrupa bölgesi yönüne sabit hatlara yapılan aramalar 1TL/DK, mobil hatta yapılan aramalar 2,65TL/DK; Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ve Kuzey Amerika bölgesi yönüne sabit hatlara yapılan aramalar 1,6TL/DK, mobil hatta yapılan aramalar 3,1TL/DK; Orta Doğu bölgesi yönüne sabit ve mobil hatlara yapılan aramalar 4TL/DK; KKTC yönüne sabit ve mobil hatlara yapılan aramalar 2TL/DK; Diğer bölge ülkeleri yönüne yapılan tüm aramalar 4,3TL/DK olarak ücretlenecektir.

Türkiye'den yurt dışına gönderilen SMS'ler ise 5 Aralık 2018 tarihi itibarıyla 1,01TL/SMS olarak ücretlenecektir.

faturasız Uluslararası Arama ve Standart Ücretleri Bilgisi
Sabit Hat (TL/dk.)Mobil Hat (TL/dk.)
Avrupa4,005,0
Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ve Kuzey Amerika*4,006,50
Orta Doğu6,506,50
Diğer13,0013,00
K.K.T.C.2,262,26
Uluslararası SMS2,10
Uluslararası MMS1,49

* A.B.D., A.B.D.(Alaska), A.B.D.(Havai), A.B.D.(Virjin Adl.), A.B.D.(Porto Riko) ve Kanada GSM ve PSTN hatlarını sesli arama 1,6 TL/dk'dır.

Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

Görüntülü arama ücretleri sesli arama ücretleri ile aynıdır.

Türkiye'den yurtdışına gönderilen SMS'ler KDV ve ÖİV dahil 1,01 TL/SMS olarak ücretlendirilir.

Uluslararası Arama Tarifesi ücretlendirme periyodu

Uluslararası Arama Tarifesi ücretlendirme periyodu Bilgisi
Uluslararası Bölge Arama YönüÜcretlendirme Periyodu (sn.)
AVRUPA PSTN / GSM60
RUSYA ve BAĞIMSIZ DEVLETLER TOPLULUĞU ve KUZEY AMERİKA PSTN / GSM60
ORTA DOĞU PSTN / GSM60
DİĞER PSTN / GSM60
K.K.T.C PSTN / GSM​60

Ülkelerin ait oldukları gruplar

AVRUPA

Andora, Arnavutluk, Almanya, Avusturya, Belçika, Bosna Hersek, Bulgaristan, Hırvatistan, Çek Cum., Danimarka, Estonya, Finlandiya, Fransa, Hollanda, İngiltere, İrlanda, İspanya, İsveç, İsviçre, İtalya, İzlanda, Lüksemburg, Macaristan, Norveç, Polonya, Portekiz, Slovak Cumh., Slovenya, Yunanistan, Grönland, Letonya, Litvanya, Makedonya, Malta, Moldova, Monako, Sırbistan, Karadağ, Romanya, San Marino, Kosova

RUSYA ve BAĞIMSIZ DEVLETLER TOPLULUĞU ve KUZEY AMERİKA

A.B.D., A.B.D.(Alaska), A.B.D.(Havai), A.B.D.(Virjin Adl.), A.B.D.(Porto Riko) ve Kanada, Ermenistan, Azerbaycan, Beyaz Rusya, Gürcistan, Kazakistan, Kırgızistan, Özbekistan, Türkmenistan, Ukrayna, Rusya, Rusya (Nakhodka), Rusya (Sakhalin),Tacikistan

ORTA DOĞU

Bahreyn, Filistin, Katar, Kuveyt, Lübnan, Mısır, Suriye, Yemen, İran, Umman, Ürdün, İsrail, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Irak

DİĞER

Afganistan, Angola, Anguila, Antigua, Arjantin, Aruba, Bahamalar, Bangladeş, Barbados, Belize, Benin, Bermuda, Bolivya, Botsvana, Bruney, Burkina Faso, Burma (Myanmar), Burundi, Cibuti, Çad, Dominik Cum., Ekvator, Ekvator Ginesi, El Salvador, Eritre, Etiyopya, Falkland Adl, Faroe Adl, Fiji, Fildişi Sahili, Fransız Guyanası, Fransız Polenezyası, Gabon, Gambiya, Gana, Gine, Guadelopu, Guam, Guatemala, Guyana, Güney Kıbrıs Rum Yönetimi, Haiti, Hollanda Antilleri, Honduras,İngiliz Virgin Adl, Jamaika, Kamboçya, Kamerun, Kayman Adl, Kenya, Kolombiya, Kongo Cumh.,Kongo Halk Cumh.(Zaire), Kostarika, Kuzey Kore, Küba, Lao Dem. Halk Cum., Lesotho, Liberya, Madagaskar, Makao, Malavi, Maldiv Adl, Mali, Marian Adl. (Sapian), Martinik, Meksika, Merkezi Afrika Cum., Moğolistan, Moris Adl, Moritanya, Mozambik, Namibya, Nepal, Nijer, Nikaragua, Norfolk Adl., Palau, Panama, Paraguay, Peru, Reunyon, Ruanda, Senegal, Seyşel Adl., Sierra Leone, Somali, St. Kittis&Nevis, St. Piyer&Mikelon, Sudan, Surinam, Svaziland, Tanzanya, Togo, Trinidad&Tobago, Uganda, Uruguay, Venezuela, Vietnam, Yeni Kaledonya, Yeni Zelanda, Zambiya, Zanzibar, Zimbabve, Nijerya, SriLanka, Tunus, Fas, Libya, Güney Afrika Cum., Cezayir, Avusturalya, Japonya, Malezya, Singapur, Güney Kore, Çin Halk Cum., Hong Kong, Pakistan, Hindistan, Brezilya, Cebelitarık, Filipinler, Endonezya, Şili, Tayland, Tayvan

Yukarıda belirtilen ülkeler dışında kalan ülkeler olduğu takdirde "Diğer" bölgesi fiyatlarından ücretlendirilir.

​​

​A tarifesinden B tarifesine geçiş yaptığınızda;

A tarifesi için; kullanım haklarınızı bitirdiyseniz tarife ücretinin tamamı alınır, kullanım haklarınızı bitirmediyseniz ve tarifede kaldığınız gün sayısı 15 günden az ise tarifede kaldığınız gün sayısına göre ücretlendirilirsiniz. Tarifede kaldığınız gün sayısı 15 gün veya daha fazla ise, kullanım haklarınızı bitirmemiş de ols anız tarife ücretinin tamamı alınır.

B tarifesi için; kullanım haklarınızı bitirdiyseniz tarife ücretinin tamamı alınır, kullanım haklarınızı bitirmediyseniz tarifede kaldığınız gün sayısına göre ücretlendirilirsiniz.​

Gün bazlı ücretlendirme tarife çeşitlerine göre aşağıdaki şekillerde yapılır:

  • Aşımlı Tarifeler: Gün bazlı ücretlendirme yapılır, kullanım hakları bitirilmişse tam ücret alınır. Aşım ücreti varsa tam olarak yansıtılır.
  • Aşımsız Tarifeler: Gün bazlı ücretlendirme yapılır, kullanım hakları bitirilmişse tam ücret alınır.
  • Kademeli Tarifeler: Ulaşılan son kademenin ücreti alınıp gün bazlı ücretlendirme yapılır.
  • Limitsiz Tarifeler: Kullanım miktarından bağımsız olarak gün bazlı ücretlendirme yapılır.
​​

Aşağıdaki evrakl​ar ile Türk Telekom Grup Mağazalarına gittiğinizde hattı üzerinize alabilirsiniz.

  • Devir alacak mirasçının kimlik belgesi
  • ​Mirasçılık Belgesi (Veraset ilamı)
  • Birden fazla mirasçı varsa; devir alacak mirasçı dışındaki diğer mirasçıların haklarından feragat ettiklerine ve bu devre onay verdiklerine yönelik beyanları ve tüm mirasçıların imzası yer almalıdır (tüm mirasçılar birlikte ofiste değilse feragate ilişkin noter onaylı belge sunulmalıdır)
  • Faturasız olan hattı faturalı olarak kullanmak isteniliyorsa kendi adına kayıtlı son iki aydan birine ait sabit bir fatura


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​