Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu düzenlemelerine uygun bir biçimde hizmet verilebilmesi, şirketimizce verilen hizmetin kesintisiz bir biçimde devam ettirilebilmesi amacıyla bireysel abonelerimizin kimlik bilgilerinin, kurumsal abonelerimizin ise şirket ve yetkili kişi kimlik bilgilerinin sistemlerimizde doğru ve güncel şekilde kayıtlı olması gerekmektedir.
Sistemlerimizde bireysel müşterilerimize ait TC kimlik numarası veya Yabancı kimlik numarası, kurumsal müşterilerimizde ise güncel Vergi Kimlik Numarası, Yetkili kişi TC kimlik numarası veya Yabancı kimlik numarası bulunmaması, eksik, hatalı olması gibi durumlardan dolayı resmi mercilerden doğrulanamaması durumunda bu hatlara verilen hizmetler 1 Aralık 2019 tarihine kadar iptal edilecektir. Bu kapsamda, bilgileri sistemimizde doğrulanamayan müşterilerimize SMS aracılığı ile bilgi verilecek olup, 1 Aralık tarihine kadar gerekli olan bilgilerini güncellememeleri halinde, verilen hizmete ilişkin olarak hat iptal işlemleri gerçekleştirilecektir.
Sistemlerimizde yer alan bilgilerin doğruluğu ve güncelliğinin Çağrı Merkezimiz ve ofislerimizden öğrenilebileceğini ve aşağıda bilgisi verilen kanallarda da güncelleme işleminin yapılabileceğini hatırlatmak isteriz.
Bireysel mobil müşterilerimiz için:
Çağrı Merkezimizden,
Bayi ve ofislerimizden,
9333 ve 4441444 sesli yanıt sistemlerinden,
Online İşlem Merkezimizden,
TC Kimlik Numarası veya Yabancı Kimlik Numarası yazıp 5555’e SMS göndererek
Kurumsal mobil müşterilerimiz için:
Bayi ve ofislerimizden,
Çağrı Merkezimizden,
Kurumsal iş telefonu ve internet müşterilerimiz için:
Ofislerimizden
Bireysel ev telefonu ve internet müşterilerimiz için:
Ofislerimizden