Evde internet abonelik iptal işlemlerinizi;

  • Türk Telekom Online İşlem Merkezi üzerinden başvuru yaparak​,
  • ​Türk Telekom Ofis /Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak,
  • 0(312) 306 07 16 no’lu faksa kimlik belgesi ve imzalı dilekçe göndererek,
  • E-Devlet sistemi üzerinden başvuru yaparak,
  • Türk Telekom’da kayıtlı e-posta adresi üzerinden internettivibuiptal@turktelekom.com.tr adresine kimlik fotokopisi ve imzalı dilekçe ileterek,
  • 444 1 444 müşteri hizmetlerimize ulaşarak yapabilirsiniz.

İşlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir, bu nedenle dilekçede yer alan iletişim bilgilerinizin (cep telefonu/sabit telefon numarası) güncel olması gerekmektedir.

Abonelik iptali işlemini yalnızca aboneliğin yasal sahibi veya yasal sahibin vekaletname ile yetkilendirdiği kişiler gerçekleştirebilir.

İptal talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 24 saat içerisinde hizmetiniz durdurulacak ve 7 gün içerisinde iptal işlemi tamamlanacaktır. İptal başvurusundan itibaren 7 gün içerisinde varsa mülkiyeti şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanları Türk Telekom Ofis veya Mağazalarına iade edilmelidir. HGW modemler Türk Telekom Ofisleri tarafından iade alınmaktadır. İade edilmeyen cihaz bedeli son faturaya yansıtılır.

Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödemenin yapılması gerekir.


Abonenin vefatı halinde nasıl iptal edebilirim? 

Hat sahibinin vefat etmesi durumunda iptal işlemleri için, hat sahibi varisinin veya başvuruda bulunan yakınının;

  • Türk Telekom Ofis /Grup Mağazalarına gelmesi,
  • Fesih başvurusunu faks ile iletmesi yada
  • Türk Telekom’da kayıtlı e-posta adresi üzerinden  internettivibuiptal@turktelekom.com.tr​​ adresine varise ait kimlik fotokopisiyle birlikte aşağıdaki belgelerden en az birinin eklenmesi ile yapılabilir.  
  • Nüfus Müdürlüğünden alınacak TUİK Ölüm Belgesi,
  • Defin Belgesi, 
  • Veraset ilamı, 
  • Abonenin ölümünü gösteren sağlık kuruluşlarınca verilmiş yazı, tutanak veya raporlar,  
  • Abonenin ölümünü gösteren Trafik kazalarıyla ilgili raporlar, 
  • Abonenin ölümünü gösteren mahkeme kararları,  

İşlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir, bu nedenle dilekçede yer alan iletişim bilgilerinizin (cep telefonu/sabit telefon numarası) güncel olması gerekmektedir.

İptal talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 24 saat içerisinde hizmetiniz durdurulacak ve 7 gün içerisinde iptal işlemi tamamlanacaktır. İptal başvurusundan itibaren 7 gün içerisinde varsa mülkiyeti şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanları Türk Telekom Ofis veya Mağazalarına iade edilmelidir. HGW modemler Türk Telekom Ofisleri tarafından iade alınmaktadır. İade edilmeyen cihaz bedeli son faturaya yansıtılır.​​


Evde İnternetlilere İnternette Devir!

İnternet aboneliğinin devir işlemi herhangi bir Türk Telekom ofis ve mağazasından yapılabilir. ADSL devir işlemi için ön şart; sabit telefon numarasının da internet aboneliğini devir almak isteyen kişiye devredilmiş olmasıdır. Yalın İnternet aboneliğinde sabit telefon olmadığı için böyle bir zorunluluk yoktur.

 İnternet devrinde 2 ayrı devir türü bulunmaktadır:

  • İsteğe Bağlı Devir
  • Veraseten Devir (Sadece Bireysel Müşteriler için geçerlidir)

İsteğe Bağlı Devir Talebi

  • İnternet aboneliğini isteğe bağlı olarak devretmek isteyen abone, devralmak isteyen kişiyle birlikte belirtilen kanallara başvurmalıdır.

Veraseten Devir Talebi (Sadece Bireysel Müşteriler için geçerlidir)

  • Vefat eden abonenin internet aboneliğini devir almak isteyen kişi mira​sçılar arasında yer almalıdır.
  • İnternet hattını devralmak isteyen kişi ile tüm varisler belirtilen kanallara başvurur.
  • Devir almak isteyen abonenin ölen kişi adına veraset ilanını sunması gerekir.

​​​​Sıkça Sorulan Sorular

İnternet aboneliğini isteğe bağlı olarak devretmek için devralmak isteyen kişiyle birlikte Türk Telekom mağazaları’na başvurmanız gerekmektedir. İnternet aboneliğinizin devri için internetin bağlı olduğu sabit telefon hattını da aboneliğini devralmak isteyen kişiye devretmeniz gerekmektedir. Yalın İnternet aboneliğinde, sabit telefon hattı olmadığı için böyle bir zorunluluk yoktur.

ADSL, VDSL, FİBERNET, HİPERNET, YALIN ADSL paketlerinde internet devir işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Taahhütnamesinde “Devir yapılamaz” ifadesi yer almayan tüm kampanyalar için devir işlemi gerçekleştirebilir.

Devralan müşteri, kalan taksitler üzerinden aylık olarak taksitleri ödemeye devam eder. Devralan müşterinin taahhütname koşullarını yerine getirmemesi durumunda(iptal vb), kampanya cezai şartları işletilecektir. .

Evet, 1 Kasım 2024 tarihi itibariyle isteğe ​bağlı devir işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 290​ ​TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, internet hattını devir alan abonenin devir işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır. Veraseten devir işlemlerinden ücret alınmamaktadır.

İnternet aboneliğininin bağlı olduğu sabit telefon hattının devrini tamamladıysanız varsa internet aboneliğinizin geçmiş döneme ait faturalarının ödemesini gerçekleştirmeden devir yapamazsınız.

Hayır, internet hattınız borcundan dolayı kapalıysa devir işlemi yapmak için borcunuzu ödemeniz gerekmektedir.

Müşteri sorumluluğunda kalan konut/işyeri arızalarının, müşterinin adresinde tespit edilmesini, çözüm önerilerinde ve yönlendirmede bulunulmasını ve belirli koşullarda teknik destek sağlanmasını içeren, Türk Telekomünikasyon A.Ş. ekipleri tarafından verilen ücretsiz hizmettir.

Teknik ekiplerin arızayı incelemesi sonucunda sorunun bina ya da daire içindeki tesisatla ya da modemle ilgili olduğu tespit edilirse müşterimizin evinde inceleme yapılması / hizmet verilmesi gerekir.

Ev İçi Destek (Elitt) Hizmet’i kapsamında müşteriye sunulan hizmetler şu şekildedir;

Modem Kurulumu
Modem
Modem Konfigürasyon
Modem Satış 12 ay taksitli
Modem Satış 24 ay taksitli
Rezerv Modem Değişimi
İç Tesisat Desteği
Tesisat
Splitter Arızası
Ankastre Arızası

Fiber Nerede uygulamasında verilen bilgiler periyodik olarak güncellenmektedir. Bu nedenle bazı durumlarda gecikmeli olarak bilgi sağlanabilecektir. Sorgulama anında altyapı bilgisi dönülemeyen adresler için size en yakın Türk Telekom ofislerine ya da mağazalarına uğramanız yeterli olacaktır.​

  • Seçtiğiniz lokasyonda eve/binaya kadar fiber bulunuyorsa FİBERNET paketleri ile hizmet alabilirsiniz. FİBERNET paketleri ve şartları için tıklayınız.
  • Seçtiğiniz lokasyonda ADSL hizmeti sunulabiliyor ise ADSL paketlerinden yararlanabilirsiniz. ADSL paketleri ve şartları için tıklayınız.
  • Seçtiğiniz lokasyonda HİPERNET hizmeti sunulabiliyor ise HİPERNET paketlerinden yararlanabilirsiniz. HİPERNET paketleri ve şartları için tıklayınız.

HİPERNET, mahalle ya da sokağınıza kadar gelen fiber altyapı ile 100 Mbps'ye kadar hiper hızlı internet hizmetidir. HİPERNET'in farklı kullanım alışkanlıklarına uygun paketler bulunmaktadır.

HİPERNET paketleri:

  • Mahalle ya da sokağınıza kadar gelen Fiber optik kablo ile 16 Mbps'ye kadar hızdan başlayarak altyapı uygunluğunuza göre 100 Mbps'ye kadar bağlantı hızı​
  •  

    Hipernet Paketleri Koşulları

    • Fiyatlara %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir. TTNET, paket, fiyat ve kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
    • HİPERNET Paketlerde müşteri, internet hattının bulunduğu yerdeki paket bazlı desteklenen hızı kullanacak olup, bu hız bağlanılan yere göre değişiklik gösterebilecektir.
    • Yeni aboneliklerde bağlantı ücreti, aylık 72 TL taksitle 15 ay boyunca evde internet faturasına yansıtılır.
    • Statik IP talep edilmesi halinde, aylık ücreti 134 TL'dir.
    • HİPERNET Hizmeti erişim hızı altyapı olanakları ile sınırlıdır. 100 megabit hız fiziksel bağlantı koşulları nedeniyle, garanti edilen hız olmayıp ulaşılabilecek en yüksek hızı göstermektedir.

    ​​​​Sıkça Sorulan Sorular

    HİPERNET Paketlerinde, mahallenize ya da sokağınıza kadar gelen fiber altyapı ile 100 Mbps’ye kadar hızlı internet hizmeti sunulmaktadır.

    Altyapı sorgulama sayfamızı kullanarak başvuru yapmak istediğiniz noktada ki uygun paketlerimizi kontrol edebilirsiniz.

    Başvuru esnasında adresinizin HİPERNET için servis verilebilirliği kontrol edilerek, servisin verilebilirliği ile ilgili detaylı kontroller ekiplerimiz tarafından yapılabilecektir.

    HİPERNET Paketlerine hizmetin sunulabildiği yerlerde bulunan tüm müşteriler başvurabilir.

    HİPERNET Paketlerinden yararlanabilmek için Online başvurabilir, Türk Telekom satış noktalarını ziyaret edebilir veya 444 1 444 Türk Telekom Çağrı Merkezi’ni arayabilirsiniz.

    HİPERNET Paket uyumlu modemi Türk Telekom Satış Noktaları'ndan ​temin edebilirsiniz.

    Download (İndirme) Hızı Upload (Yükleme) HızıAylık Upload Kullanım Miktarı
    ADSL PaketlerFiber - Hiper - VDSL Paketler
    16 Mbps'ye kadar 1 Mbps'ye kadar4 Mbps'ye kadarLimitsiz
    24 Mbps'ye kadar -12 Mbps'ye kadarLimitsiz
    50 Mbps'ye kadar -15 Mbps'ye kadarLimitsiz
    100 Mbps'ye kadar -20 Mbps'ye kadarLimitsiz

​​​​Sıkça Sorulan Sorular

Evde internet nakil işlemleri, en yakın Türk Telekom mağazalarından veya Türk Telekom Çağrı Merkezinden gerçekleştirilir. Ayrıca Türk Telekom ev telefonu kullanan müşteriler, telefon nakli işlemleri için 444 1 444 müşteri hizmetleri üzerinden ev telefonu nakil başvurusu yapabilir.

Türk Telekom mağazalarından yapılan başvurularda; şahsen başvurular için kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ile müracaat edilmelidir. Çağrı Merkezinden yapılan başvurularda ise, görüşmenin hat sahibi ile yapılması gerekmektedir.

Taahhütnamesinde “Devir yapılamaz” ifadesi yer almayan tüm kampanyalar için devir işlemi gerçekleştirebilir.

1 Kasım 2024 tarihi itibariyle isteğe bağlı nakil işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 600​​ TL ücret alınmaktadır.

28 Ocak 2024 itibari ile nakil ücreti peşin olarak veya 3 taksit seçeneği ile ödenebilmektedir. Nakil talebi sırasında “peşin” seçildiği durumda, nakil ücreti nakil işlemi tamamlandıktan sonraki ilk faturaya yansıtılacak olup, “3 taksit” seçildiği durumda 3 taksit şeklinde yansıtılacaktır.​​​

Nakil işlemi, başvuru sırasında sizinle birlikte belirlenen randevu tarihinde gerçekleştirilecektir.

Hayır, evde internet nakil işlemi için öncelikle ev telefonu hattı nakil talebinizi iletmeniz gerekir. Ev telefon hattı nakil işleminiz tamamlandıktan sonra evde internet nakil süreci başlar.​

Müşterinin internet naklini gerçekleştireceği yeni adresinde internet alt yapısı IPTV’yi desteklediği sürece müşteri interneti ile birlikte Tivibu hizmetinin de naklini gerçekleştirebilir.

Yalın İnternet için nakil başvuruları en yakın Türk Telekom Mağazalarından veya Türk Telekom Çağrı Merkezinden yapılabilir. Yalın İnternet nakil başvurusu alınırken, yeni tesis kurulum işlemi için randevu verilir.

Evde kurulum hizmeti alınmışsa, randevu zamanında ev içi kurulumun yapılması için ilgili tesis adresinde ilgili birinin bulunması gereklidir.

Evet. Hem kurumsal hem bireysel müşteriler internet aboneliği nakil işlemini gerçekleştirebilir.Kurumsal müşteriler nakil başvurusunda bulunurken , kurumsal yetkili kişinin/kişilerin kimliklerini ibraz etmesi gerekmektedir. Ayrıca kurumsal müşterilerin internet ek hizmet talep/değişiklik formu doldurulması gerekmektedir.Ek hizmet talep/değişiklik formu için tıklayın.

Nakil talep ettiğiniz adreste altyapı olmaması veya kapasite yoğunluğu olması durumunda, nakil altyapı bekleme talebinizi bırakarak nakliniz tamamlanana kadar faturanızı durdurabilir veya istenen evrakları Türk Telekom Müdürlükleri’ne ibraz ederek, internet aboneliğinizi cayma bedeli olmaksızın sonlandırabilirsiniz.​​

​​Türkiye'nin Fiber Gücü Türk Telekom'da​her ihtiyaca yönelik paketler var.İnternet deneyimini doya doya veya ihtiyacınız kadar yaşamak istiyorsanız aradığınız paketler burada!

Limitsiz İnternet

İnternet kullanımında sınır tanımayanlar ve doyasıya internet kullanmak isteyenler limitsiz paketler tam size göre!

Dilediğiniz hızlarda, avantajlı fiyatlarla sunulan paketlerimizi seçerek, siz de 81 ilde hizmet alan müşterilerimiz gibi limitsiz internet çağına giriş yapabilirsiniz.

Paket seçenekleri için tıklayınız.

Akıllı Paketler

İhtiyacım kadar internet yeter diyorsanız Akıllı Paketler tam size göre!

Dilediğiniz hızlarda, avantajlı fiyatlarla sunulan paketlerimize gelerek ihtiyacınız kadar ödeyebilir, ihtiyacınız ve kullanımınız arttıkça internet paketinizi büyütebilirsiniz.

Aylık kullanım miktarına ulaşırsam ne yaparım diye de düşünmeyin. Ek paketlerimizden alarak internet kullanımına kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Paket seçenekleri için tıklayınız.

Akıllı Paketlerin Özellikleri

İnternet keyfini yaşamaya başlayabilirsiniz.
Kullanımınızı sorgulayarak takip edebilirsiniz

.Kullanımlarınızı 6606'ya KALAN [hizmetno] yazıp göndererek ya da Online İşlem Merkezi üzerinden sorgulayarak her an takip edebilirsiniz.

Aylık kullanım miktarınız (GB) sona ermeden sizi bilgilendiririz.

Aylık kullanım miktarınızın %80'ine ulaştığınızda size bilgi veririz. Böylelikle paketiniz bitmeden ek paket alabilirsiniz.

Aylık kullanım miktarınız (GB) bittiğinde sizi bilgilendiririz.

Ek paketiniz yoksa internet erişiminiz bir sonraki fatura dönemine kadar durdurulur.

Ek paket satın alabilirsiniz.

İnternetinizi hemen kullanmak isterseniz ek paket satın alarak kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Ek paket kullanımlarınız hakkında bilgi veririz.

Ek paket kullanımınızın %80 ve %100'üne ulaştığınızda sizi bilgilendiririz. İnternet erişiminize kaldığınız yerden devam etmek isterseniz paket değişikliği yapabilir ya da tekrar ek paket satın alabilirsiniz. Limitsiz internet paketlerimiz için hemen tıklayın. Ek paket dünyasına göz atmak için hemen tıklayın.

Yeni fatura döneminde paketiniz yenilenir.

Yeni fatura döneminde (ay başında) aylık kullanım miktarınız yenilenir ve internetinizi tekrar kullanmaya başlarsınız.

Akıllı Paketler hakkında sıkça sorulan soruları görmek için tıklayınız.


​​
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

İnternet Paketleri Ücret Bilgisi
Paket İsmiBağlantı HızıAylık Kullanım MiktarıPaket Liste
Fiyatı (Aylık)
Fiber (FTTH) Paket Tarifeleri 1.000 Mbps ye kadar Limitsiz *1720
500 Mbps ye kadar Limitsiz *1375
200 Mbps ye kadar Limitsiz *1030
Fiber / Hiper Paket Tarifeleri 100 Mbps ye kadar 
Limitsiz *
885
300 GB
884
200 GB883
100 GB882
75 Mbps ye kadar Limitsiz *825
300 GB824
200 GB823
100 GB822
50 Mbps ye kadar Limitsiz *805
300 GB804
200 GB803
100 GB802
35 Mbps ye kadar 
Limitsiz *
795
300 GB794
200 GB793
100 GB792
24 Mbps ye kadar Limitsiz *785
300 GB784
200 GB783
100 GB782
ADSL / Fiber / Hiper Paket Tarifeleri20 Mbps ye kadar 
Limitsiz775
300 GB774
200 GB773
100 GB772
16 Mbps'ye kadarLimitsiz *760
300 GB759
200 GB758
100 GB757
12 Mbps'ye kadarLimitsiz *755
200 GB753
100 GB752
8 Mbps'ye kadar 
Limitsiz750
200 GB748
100 GB747
6 Mbps'ye kadar ​
Limitsiz745
60 GB695
4 Mbps'ye kadar
60 GB670
40 GB670
20 GB670

Fiyatlara % 20 KDV ve % 10 ÖİV dahildir.
Yalın İnternet Erişim Ücreti ve THK (Alo) Erişim Ücreti 60 TL olarak ücretlendirilir.
TTNET, paket, fiyat ve kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.​
Paketlerin satışa açıklık durumu bölgeye ve zamana göre değişkenlik gösterebilir. Detaylı bilgi için 444 1 444

*Bu hızlardaki paketler satışa açıktır.

Kotalı ve Diğer İnternet Paketleri Ücret Bilgisi
Paket İsmiBağlantı HızıKotaPaket Liste Fiyatı
ULTRANET5 16 Mbps'ye Kadar 5 GB 752
ULTRANET6 16 Mbps'ye Kadar 6 GB 753
ULTRANET12 16 Mbps'ye Kadar 12 GB 754
1 Mbps 1 GB 1 Mbps'ye Kadar 1 GB 492
1 Mbps 2GB 1 Mbps'ye Kadar 2 GB 493
1 Mbps 4 GB 1 Mbps'ye Kadar 4 GB 494
1 Mbps 6 GB 1 Mbps'ye Kadar 6 GB 495
4 Mbps 1 GB 4 Mbps'ye Kadar 1 GB 668
Akıllı Kota 4 Mbps 4GB 4 Mbps'ye Kadar 4 GB 669
ULTRANET16 Akıllı Kota 16 Mbps'ye Kadar 16 GB 755
NET4 8 Mbps'ye Kadar 4 GB 744
NET6 8 Mbps'ye Kadar 6 GB 745
NET12 8 Mbps'ye Kadar 12 GB 746
1 Limitsiz 1 Mbps'ye Kadar Limitsiz 600
2 Limitsiz 2 Mbps'ye Kadar Limitsiz 640
ADSL/FİBERNET/HİPERNET 4 Limitsiz 4 Mbps'ye Kadar Limitsiz 725
ADSL/FİBERNET/HİPERNET 4 Mbps'ye kadar 20 GB 4 Mbps'ye Kadar 20 GB 670
ADSL/FİBERNET/HİPERNET 4 Mbps'ye kadar 40 GB 4 Mbps'ye Kadar 40 GB 670
ADSL/FİBERNET/HİPERNET 4 Mbps'ye kadar 60 GB 4 Mbps'ye Kadar 60 GB 670
ADSL/FİBERNET/HİPERNET 6 Mbps'ye kadar 60 GB 6 Mbps'ye Kadar 60 GB 695
FİBERNET/HİPERNET4 24 Mbps'ye Kadar 4 GB 779
FİBERNET/HİPERNET6 24 Mbps'ye Kadar 6 GB 780
FİBERNET/HİPERNET12 24 Mbps'ye Kadar 12 GB 781
31 Aralık 2018 itibarıyla satışa kapatılan AKN'li tarifeler Ücret Bilgisi
Paket İsmiBağlantı HızıKullanım Miktarı Paket Liste Fiyatı
FİBERNET/HİPERNET (24 Mbps'ye kadar) (35 GB AKN) 24 Mbps'ye Kadar Limitsiz 785
FİBERNET/HİPERNET (24 Mbps'ye kadar) (50 GB AKN) 24 Mbps'ye Kadar Limitsiz 785
FİBERNET/HİPERNET (24 Mbps'ye kadar) (75 GB AKN) 24 Mbps'ye Kadar Limitsiz 785
FİBERNET/HİPERNET (24 Mbps'ye kadar) (100 GB AKN) 24 Mbps'ye Kadar Limitsiz 785
FİBERNET/HİPERNET (24 Mbps'ye kadar) (150 GB AKN) 24 Mbps'ye Kadar Limitsiz 785
FİBERNET/HİPERNET (24 Mbps'ye kadar) (200 GB AKN) 24 Mbps'ye Kadar Limitsiz 785
FİBERNET/HİPERNET (24 Mbps'ye kadar) (300 GB AKN) 24 Mbps'ye Kadar Limitsiz 785
FİBERNET/HİPERNET (35 Mbps'ye kadar) (50 GB AKN) 35 Mbps'ye Kadar Limitsiz 795
FİBERNET/HİPERNET (35 Mbps'ye kadar) (75 GB AKN) 35 Mbps'ye Kadar Limitsiz 795
FİBERNET/HİPERNET (35 Mbps'ye kadar) (100 GB AKN) 35 Mbps'ye Kadar Limitsiz 795
FİBERNET/HİPERNET (35 Mbps'ye kadar) (150 GB AKN) 35 Mbps'ye Kadar Limitsiz 795
FİBERNET/HİPERNET (35 Mbps'ye kadar) (200 GB AKN) 35 Mbps'ye Kadar Limitsiz 795​​
FİBERNET/HİPERNET (35 Mbps'ye kadar) (300 GB AKN) 35 Mbps'ye Kadar Limitsiz 795
FİBERNET/HİPERNET (50 Mbps'ye kadar) (50 GB AKN) 50 Mbps'ye Kadar Limitsiz 805
FİBERNET/HİPERNET (50 Mbps'ye kadar) (75 GB AKN) 50 Mbps'ye Kadar Limitsiz 805
FİBERNET/HİPERNET (50 Mbps'ye kadar) (100 GB AKN) 50 Mbps'ye Kadar Limitsiz 805
FİBERNET/HİPERNET (50 Mbps'ye kadar) (150 GB AKN) 50 Mbps'ye Kadar Limitsiz 805
FİBERNET/HİPERNET (50 Mbps'ye kadar) (200 GB AKN) 50 Mbps'ye Kadar Limitsiz 805
FİBERNET/HİPERNET (50 Mbps'ye kadar) (300 GB AKN) 50 Mbps'ye Kadar Limitsiz 805
FİBERNET/HİPERNET (100 Mbps'ye kadar) (50 GB AKN) 100 Mbps'ye Kadar Limitsiz 885
FİBERNET/HİPERNET (100 Mbps'ye kadar) (75 GB AKN) 100 Mbps'ye Kadar Limitsiz 885
FİBERNET/HİPERNET (100 Mbps'ye kadar) (100 GB AKN) 100 Mbps'ye Kadar Limitsiz 885
FİBERNET/HİPERNET (100 Mbps'ye kadar) (150 GB AKN) 100 Mbps'ye Kadar Limitsiz 885
FİBERNET/HİPERNET (100 Mbps'ye kadar) (200 GB AKN) 100 Mbps'ye Kadar Limitsiz 885
FİBERNET/HİPERNET (100 Mbps'ye kadar) (300 GB AKN) 100 Mbps'ye Kadar Limitsiz 885

Fiyatlara % 20 KDV ve % 10 ÖİV dahildir.
Yalın İnternet Erişim Ücreti ve THK (Alo) Erişim Ücreti 60 TL olarak ücretlendirilir.
TTNET, paket, fiyat ve kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
Paketlerin satışa açıklık durumu bölgeye ve zamana göre değişkenlik gösterebilir. Detaylı bilgi için 444 1 444


​Türk Telekom Yalın internetle ev telefonu ve telefon hattı olmadan internet sahibi olabilir,

  • İhtiyaç duyduğunuz bilgiye anında ulaşmak,
  • Sosyal medya hesaplarınızda doya doya vakit geçirmek ve paylaşım yapmak,
  • Tivibu Web'de sevdiğiniz programları izlemek,

ve daha birçok işleminizi ev telefonsuz inte​rnet paketleri ve kampanyalarından faydalanarak hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

​​
  • Yalın İnternet ile 100 Mbps'ye kadar bağlantı hızı,
  • 7 gün 24 saat kesintisiz bağlantı,
  • Kişiye özel bant genişliği sayesinde güvenli erişim,
  • Hızlı ve eş zamanlı veri, ses ve görüntü alışverişi,
  • Pek çok katma değerli servisten ücretsiz yararlanma imkanı,
  • Statik IP satın alabilme hakkı sağlanır.
  • Ev Telefonu ürünü kullanan müşterilerimiz diledikleri takdirde Yalın Erişim Hizmetine dönüşüm yapabilirler.

Yalın internet kampanyaları ve fiyatları aşağıdaki tabloda yer almaktadır. Size en uygun yalın internet paketini seçmek ve avantajlı internet paketleri hakkında bilgi almak için tabloyu inceleyebilir ya da Türk Telekom Ofis ve Mağazalarını ziyaret edebilirsiniz. Yalın İnternet avantajlarından faydalanmak için Yalın İnternet Online Başvuru sayfasından başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

  • Naked Digital Subscriber Line sözcüklerinin baş harflerinden oluşan nDSL (Yalın DSL) servisi, DSL genisbant hizmeti ile Sabit telefon hizmeti arasındaki bağlantıyı kaldıran bir servistir. Böylece abone mevcut telefon aboneliği olmadan DSL (internet erişimi) bağlantısına sahip olabilir.

ADSL aboneligi ile beraber sabit telefon aboneligi zorunludur. Yalın İnternet'te ise sabit telefon aboneliği gerekli değildir. Telefon hattı ücreti olmadan, sadece Yalın İnternet Aylık Erişim Ücreti ödenerek internet paketlerinden faydalanılabilir.

p>Yalın DSL avantajları DSL servisinin genel avantajlarını içermektedir.

  • Yüksek hızda İnternet Erişimi
  • Sabit telefon zorunluluğu olmadan internet erişimi
  • Yalın İnternet kullanıcıları kendilerine ayrılmış özel bant genişliğini kullanırlar.
  • Sayısal teknoloji farkıyla İnternet üzerinden eş zamanlı ses ve görüntü aktarımına olanak sağlar.

Yalın internet hizmetinden yeni abone olacak tüm bireysel ve kurumsal müşteriler ile Türk Telekom internet hizmeti alan mevcut aboneler yararlanabilir.

Yalın internet paketleri ile, ULTRANET, Türk Telekom HİPERNET ve Türk Telekom FİBERNET bağlantı çeşitleri sunulmaktadır.

Yalın internet hizmeti ile sunulabilen bireysel internet paketleri Türk Telekom web sitesinde yer almaktadır.

Bireysel Başvurular İçin Gerekli Belgeler;

  • Türk Telekom Abonelik Sözleşmesi (Çatı Sözleşme ve ADSL-VDSL- Yalın İnternet Eki)
  • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı ve fotokopisi (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
  • Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport, gemi adamı belgesi, yabancı misyon kimlik kartı veya NATO kimlik belgesinin bir sureti
  • T.C. vatandaşlık numarası (Şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir)

Kurumsal Müşteriler için Gerekli Belgeler;

Şahıs şirketi için;

  • Vergi Levhası,
  • Ticaret Sicil Belgesi (Avukat, Doktor ve Muhasebeciler hariç),
  • Kimlik,
  • Şirket kaşesi,

Kurumsal Şirket için;

  • İmza Sirküleri
  • Vergi Levhası
  • Son 6 Aya Ait Faliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Belgesi
  • İmza sirkülerinde imzası bulunan yetkili kişi ya da kişilerin kimlik fotokopisi
  • Şirket Kaşesi
  • Vekil aracılığı ile başvuruda bulunulmuş ise, vekaletnamenin ve vekilin resimli kimlik belgesinin bir fotokopisi ile vekaletname verenin resimli kimlik fotokopisi.

Tüzel Başvurular İçin Gerekli Belgeler:

  • Türk Telekom Abonelik Sözleşmesi (Çatı Sözleşme ve ADSL-VDSL-Yalın İnternet Eki)
  • Yetkili kişinin kimlik fotokopisi (Şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir.)
  • Abonelik türüne göre talep edilecek evraklar

Resmi Daire, Kamu İktisadi Teşebbüsleri, Büyükelçilik ve Konsolosluklar için;

  • Abonelik sözleşmesi imzalamaya yetkili kılınan şahıs/şahısların veya yetkili temsilcinin; yetkisinin kapsamı,
  • Yetkili olduklarına dair imza sirküleri
  • Resimli kimlik belgesi fotokopisi
  • Bağlı bulunduğu kurumdan (okullarda İlçe Milli Eğitim Md., belediyelerde Belediye Başkanı, hastanelerde İlçe Sağlık Birimi vb.) alınacak yetki belgesi
  • Vergi muafiyetinden faydalanan kurumların yıllık vergi muafiyet karnesi

Dernek, Kooparatif, Vakıflar için;

  • Abonelik başvurularında Karar Defterindeki internet abonelik başvurusu ile ilgili alınan kararın bulunduğu sayfanın fotokopisi
  • Kararda, abonelik işlemlerini takip etmekle yetkili kılınan kişi veya temsilcinin yetkisinin kapsamı
  • Valiliklerce verilen "Dernek Tescil Numarası"nı gösterir belgenin fotokopisi

Siyasi Partiler için;

  • Siyasi Partilerin il, ilçe ve belde teşkilatlarına parti tüzel kişiliği adına telefon talebinde bulunulduğunda, 2820 sayılı Siyasi Partiler Kanununun 71nci maddesinde belirtilen yetkili organlarca yetkilendirildiklerine dair belge talep edilir.

Yalın İnternet başvurusunu Türk Telekom Mağazaları, Türk Telekom Ofisleri ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden yapabilirsiniz.

    Adil kullanım uygulaması, şebeke kaynaklarının tüm kullanıcıların aynı kalitede hizmet alabilmesine imkan sağlamak için devreye alınan bir uygulamadır. Bu uygulama kapsamında adil kullanım uygulaması bulunan internet paketlerinde; paket bazında farklı adil kullanım noktaları uygulanmaktadır. Ay içinde adil kullanım noktasına ulaşıldığında müşterilerin bağlantı hızları düşürülerek, henüz o kotaya ulaşmamış diğer müşterilerin hızlı bağlantı hizmeti alması sağlanmaktadır.

  • İnternet paketleri için uygulanan Adil kullanım noktası/sınırı nedir?
  • Adil kullanım noktası sunulan internet paketlerine göre değişiklik göstermektedir. Paket bazında uygulanan adil kullanım noktalarını öğrenmek için tıklayın.

  • Adil kullanım noktası aşıldığında ne olur?
  • İnternet paketlerine göre değişen adil kullanım noktası’nın ay içinde aşılması durumunda, ay sonuna kadar internet erişim (download) hızı düşürülecektir. Türk Telekom, düşürülecek hız seviyesini herhangi bir zamanda değiştirme hakkını saklı tutar. Takip eden aya girildiğinde müşteri mevcut paketi ile sunulan erişim hızı ile kullanıma devam edebilecektir. Bulunulan ay içinde adil kullanım noktasının aşılmaması durumunda erişim hızında herhangi bir değişiklik olmayacaktır.

  • Aboneliğin başladığı ilk ay için adil kullanım uygulaması geçerli olacak mı?
  • Aboneliğin başladığı ilk aydan itibaren adil kullanım uygulamasına (her takvim ayı için geçerli olmak üzere) başlanacaktır.

  • Adil kullanım uygulamasında kullanım miktarına upload (yükleme) kullanımları dahil midir?

Adil kullanım uygulamasına upload (yükleme) kullanımları dahil değildir. Sadece download (indirme) kullanımları dahildir.

Yeni Yalın İnternet başvurularında tercih edilen internet paketi standart ücretine* ek olarak aşağıdaki ücretler Türk Telekom faturasına yansıtılır.

Sabit Telefon hattı olmayan ve Yalın internete başvuracak müşteriler için;

  • Yalın İnternet Erişim Ücreti (Aylık): 60 TL
  • Yalın İnternet Devre Hazırlama Ücreti (1 Defalık): 27​ TL
  • Bağlantı ücreti 12 ay 90 TL ya da 15 ay 72 TL taksitle
    (fiyatlara tüm vergiler dahildir)

Sabit Telefon olan ve Yalın internete başvuracak yeni müşteriler için;

  • Yalın İnternet Erişim Ücreti (Aylık): 60 TL
  • Yalın İnternet Devre Hazırlama Ücreti( 1 Defalık); 27 TL
  • ​Bağlantı ücreti 12 ay 90 TL ya da 15 ay 72 ​TL taksitle
    (fiyatlara tüm vergiler dahildir)

*Kampanyalardan yararlanılması durumunda kampanya koşullarında geçerli olan paket ücretleri geçerlidir.

Evet. TTET Yalın internet hizmeti ile tüm iletişim hizmetleri (Tivibu Ev, Tivibu Web, Tivibu Cep, 3G Mobil İnternet, Türk Telekom Alo) ve Katma Değerli Servisler'i (Türk Telekom Vitamin, Muud, Türk Telekom Güvenlik, Türk Telekom Aile Koruma Şifresi, Türk Telekom WiFi, ...) kullanabilirsiniz.

Evet. Mevcut internet müşterilerimiz Yalın İnternet hizmeti ile sunulan internet bağlantı türleri ve paketlerine geçiş yapabilir.

Hayır. İnternet'ten Yalın İnternet'e geçişte hizmet numarası değişmez.

  • Türk Telekom Abonelik Sözleşmesi (01 Nisan 2011'den önce Türk Telekom abonesi olanlar için)
  • Kampanyadan yararlanılacak ise ilgili taahhütname,
  • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport veya evlilik cüzdanı),
  • Yabancı uyruklu vatandaşlar için geçerlilik tarihi uygun pasaport, gemi adamı belgesi, yabancı misyon kimlik kartı veya NATO kimlik belgesinin bir sureti

Yalın İnternet aboneliklerinde, mevcut İnternet abonesi olanlar (telefon hattı ile internet hizmeti alanlar) aylık paket ücretine ek olarak

  • Yalın İnternet Erişim Ücreti (Aylık): 60 TL
  • Yalın İnternet Geçiş Ücreti (1 Defalık): 66 TL
    (fiyatlara tüm vergiler dahildir)

Mevcut modemler ile Yalın İnternet hizmeti sağlanabilmektedir.

İnternet hizmetinde kampanyası devam eden aboneler, mevcut kampanyaları ile Yalın İnternet hizmetine geçebilir. Kampanya koşulları aynı şekilde devam eder.

Bu durumda ödenecek ücretler aşağıda yer almaktadır. Yalın internet hizmetine geçiş nedeniyle oluşacak ek ücretler;

  • Yalın İnternet Erişim Ücreti (Aylık): 60 TL (Yalın FİBERNET hizmetinde 60​ TL olarak uygulanmaktadır)
  • Yalın İnternet Geçiş Ücreti (1 Defalık): 66 TL
    (fiyatlara tüm vergiler dahildir)

Evet. Paket değişikliği yapabilirsiniz. Ancak herhangi bir kampanyadan yararlanıyor iseniz paket değişikliği işleminde ise;

  • Kampanya indirim dönemi devam ediyorsa sadece kampanyaya dahil aylık standart ücreti daha yüksek bir pakete geçiş yapılabilir,
  • Kampanya indirim dönemi tamamlanmış ise kampanyaya dahil olan veya olmayan aylık standart ücreti daha yüksek bir pakete geçiş yapılabilir.

    Evet, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri ve Türk Telekom Ofisleri’nden dondurma işlemi yaptırılabilirsiniz. Hat Dondurma ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.​

​​

Öncelikle internet hattının aktif hale getirilmesi gerekir, hat dondurulmuş statüdeyken Yalın İnternet paket aboneliğine geçiş işlemi yapılamaz.

İnternet abonesi 1 aylık faturasını ödemediği durumda yine de Yalın İnternet hizmetine geçiş yapabilir.

Hattı borçtan dolayı kapalı olan İnternet abonesi Yalın İnternet'e geçiş yapabilir; ancak, hattı borçtan dolayı kapalı olan aboneler kampanyalardan yararlanamaz.

Bireysel ve İşyerim İnternet paketi aboneleri Yalın İnternet hizmetine geçebilir.


Hat Dondurma Hizmeti

İnternet erişimine geçici bir süre ihtiyaç duymayan müşterilerin ürünlerini dondurabilecekleri bir hizmettir.

Alt yapı sağlayıcının port doluluk oranının %95’e ulaştığı durumlarda; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) düzenlemesi kapsamında alt yapı sağlayıcısının İşletmecinin talebini karşılamaması durumunda ve yine abonenin son ödeme tarihi geçmiş borcu olması halinde TTNET A.Ş. Abone’nin hat dondurma talebini karşılayamayacaktır.

Abonelerimiz hat dondurma hizmetinden en fazla 300 gün boyunca faydalanabilecektir. Hat dondurma hizmetinden yararlanırken abone isteği ile hat dondurma işlemi talep ettiği hizmet/ hizmetleri tekrar aktif hale getirebilecektir. Abonelerimiza 300 gün sonunda hattını kendi isteği ile aktif hale getirmediği taktirde hattı hat dondurma statüsünden çıkarılarak aktif hale getirilecektir. Bu tarih itibariyle hat dondurma işlem ücretlendirilmesi durdurulacak ve abonemizin taahhüdü yok ise güncel tarife fiyatları üzerinden ücretlendirilme başlayacaktır.

İnternet ve varsa Tivibu Ev(IPTV) hat dondurma işlem ücreti vergiler dahil aylık 125-TL’dir. Tivibu Uydu ve ya tek başına Tivibu Ev (IPTV) hat dondurma işlemi yapılırsa hat dondurma işlem ücreti vergiler dahil aylık 30-TL’dir. Hat dondurma işlem ücreti, hat dondurma süresi boyunca her ay Abone’lerin faturasına yansıtılacaktır. Hat dondurma süresi içinde, internet ve/veya Tivibu Ev(IPTV)/Tivibu Uydu hat dondurma işlem ücretinde güncelleme olması halinde güncel ücretler Abone’lerin ilgili aydaki faturasına yansıtılacaktır. Abone’ler, hat dondurma işlem ücretinde meydana gelebilecek değişikliklere www.turktelekom.com.tr adresi ve Hizmet Kanalları üzerinden ulaşabilecektir. TTNET ayrıca yapılan değişiklikleri, değişiklikler yürürlüğe girmeden önce, ABONE'lere kısa mesaj veya arama veya faturada belirtmek suretiyle duyuracaktır. Hat dondurma ücretlendirmesi hat dondurma yapılan gün hesabı üzerinden uygulanacaktır.

Abone’ler hat dondurma hizmetinden yararlanırken hizmet faturalarını son ödeme tarihinden sonra belirlenen sürede ödemedikleri takdirde hat dondurma işlemi talep ettikleri hizmetler hat dondurma statüsünden çıkarılarak aktif hale getirilecektir. Bu tarih itibariyle abonelere hat dondurma işlem ücreti yansıtılmayacak, hizmetler taahhüt süresi sona ermemiş ise kampanyalı ücretten taahhüt süresi sona ermiş ise güncel tarife ücretleri üzerinden ücretlendirilmeye başlayacak ve Abone’nin faturalarını ödemeye devam etmemesi halinde borç nedeniyle hizmetin kısıtlanması, durdurulması süreci başlayacaktır.

Abonelik üzerinde taahhütlü bir kampanya var ise; taahhüt süresi ve indirim hakkı hat dondurma süresi boyunca ötelenecektir.

Hat dondurma süresince hat dondurma nedeniyle sunulamayan hizmetler ücretlendirilmeyecektir. Ancak hat dondurma süresi boyunca varsa sunulmaya devam eden hizmetler, katma değerli hizmetler/ tahsilatına aracılık edilen hizmetler(Tivibu Go, Muud, McAffee, Playstore, Vitamin vb), tek seferlik ücretler (bağlantı/ kurulum ücretleri ve taksitler vb), cihaz kullanım ücretleri (HGW/IPTV modem kullanım ücreti vb)cihaz taksitleri, varsa geçmiş aylardan devreden ücretler, taahhütlü kampanya iptal halinde taahhüt ihlal ücreti faturalandırılmaya devam edecektir.

Hat dondurma işlemi Türk Telekom mağazaları’ndan ve Evde İnternet için 444 1 444 İşte İnternet için 444 5 44 4 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden yapılabilir. Bu işlem için hat sahibinin kendisinin başvuruda bulunması gerekir.

​​​​Sıkça Sorulan Sorular

Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin faydalanacağı bir hizmettir.

Aktif statüdeki İnternet abonelerimiz yararlanabilmektedir.

Alo Paket ve İnternet hizmetiniz varsa iki hizmeti aynı anda dondurabilirsiniz. Alo Paket hizmeti tek başına dondurulamamaktadır.

İnternet ve varsa Tivibu Ev(IPTV) hat dondurma işlem ücreti vergiler dahil aylık 125-TL’dir. Tivibu Uydu ve ya tek başına Tivibu Ev (IPTV) hat dondurma işlemi yapılırsa hat dondurma işlem ücreti vergiler dahil aylık 30-TL’dir. Hat dondurma işlem ücreti, hat dondurma süresi boyunca her ay Abone’lerin faturasına yansıtılacaktır. Hat dondurma süresi içinde, internet ve/veya Tivibu Ev(IPTV)/Tivibu Uydu hat dondurma işlem ücretinde güncelleme olması halinde güncel ücretler Abone’lerin ilgili aydaki faturasına yansıtılacaktır. Abone’ler, hat dondurma işlem ücretinde meydana gelebilecek değişikliklere www.turktelekom.com.tr adresi ve Hizmet Kanalları üzerinden ulaşabilecektir. TTNET ayrıca yapılan değişiklikleri, değişiklikler yürürlüğe girmeden önce, ABONE'lere kısa mesaj veya arama veya faturada belirtmek suretiyle duyuracaktır. Hat dondurma ücretlendirmesi hat dondurma yapılan gün hesabı üzerinden uygulanacaktır.

Faturalama dönemi başından itibaren hat dondurma yapılan tarihe kadar geçen süre içerisinde yapmış olduğunuz kullanımlara ilişkin ücretler, takip eden ay faturanıza yansıtılacaktır.

Hat dondurma işlemi Türk Telekom mağazaları’ndan ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden yapılabilirsiniz. Bu işlem için hat sahibinin kendisinin başvuruda bulunması gerekir.

Hat dondurma süresince hat dondurma nedeniyle sunulamayan hizmetler ücretlendirilmeyecektir. Ancak hat dondurma süresi boyunca varsa sunulmaya devam eden hizmetler, katma değerli hizmetler/ tahsilatına aracılık edilen hizmetler(Tivibu Go, Muud, McAffee, Playstore, Vitamin vb), tek seferlik ücretler (bağlantı/ kurulum ücretleri ve taksitler vb), cihaz kullanım ücretleri (HGW/IPTV modem kullanım ücreti vb)cihaz taksitleri, varsa geçmiş aylardan devreden ücretler, taahhütlü kampanya iptal halinde taahhüt ihlal ücreti faturalandırılmaya devam edecektir.

Evet, her hattınız için ayrı dondurma talebinde bulunmalısınız.

Hizmetin dondurulduğu süre içinde nakil, devir, kampanya katılımı, tarife değişikliği vb. abonelik işlemleri yapılmayacaktır, bu işlemlerin yapılabilmesi için hizmetin tekrar kullanıma açılması gerekir.

Hat dondurma hizmetinden yararlanırken kendi isteğiniz ile hat dondurma işlemi talep ettiği hizmet/ hizmetleri tekrar aktif hale getirebilirsiniz. 300 gün sonunda hattınızı kendi isteğiniz ile aktif hale getirmediğiniz taktirde hattı hat dondurma statüsünden çıkarılarak aktif hale getirilecektir. Bu tarih itibariyle hat dondurma işlem ücretlendirilmesi durdurulacak ve taahhüdünüz yok ise güncel tarife fiyatları üzerinden ücretlendirilme başlayacaktır.

Evet, kampanyalı aboneliklerde indirim döneminde hat dondurma yapılabilmektedir. Kampanya taahhütlü bir kampanya ise; taahhüt süreniz ve indiriminiz hat dondurma süresi boyunca ötelenecektir.

Hat dondurma işlemini yapmış abonelerinimizin taahhüt süresi ve indirim dönemi hat dondurma süresi boyunca ötelenecektir.

Ücretli Katma Değerli Servisler’de hat dondurma işlemi geçerli değildir. Abonelerimiz bu servisleri bağlantı adresi dışında bir internet erişimi üzerinden de kullanmak istemiyorsa bu servisler iptal ettirilmelidir.

Abone’lerimiz hat dondurma hizmetinden yararlanırken hizmet faturalarını son ödeme tarihinden sonra belirlenen sürede ödemedikleri takdirde hat dondurma işlemi talep ettikleri hizmetler hat dondurma statüsünden çıkarılarak aktif hale getirilecektir. Bu tarih itibariyle abonelere hat dondurma işlem ücreti yansıtılmayacak, hizmetler taahhüt süresi sona ermemiş ise kampanyalı ücretten taahhüt süresi sona ermiş ise güncel tarife ücretleri üzerinden ücretlendirilmeye başlayacak ve Abone’lerimiz faturalarını ödemeye devam etmemesi halinde borç nedeniyle hizmetin kısıtlanması, durdurulması süreci başlayacaktır.

Borcundan dolayı kapalı olan bir internet hattı için dondurma işlemi yapılamaz. Faturalar ödendikten ve hattın açılması sağlandıktan sonra hat dondurma işleminden faydalanılır.

Son ödeme tarihi geçmemiş ise hat dondurma işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet hattınızın dondurulduğu süre boyunca Tivibu Ev(IPTV) hizmetiniz de otomatik dondurulacaktır. İnterneti dondurmayıp tek başına Tivibu Ev(IPTV) hizmetini dondurulabilirsiniz. Tivibu Uydu hizmetini de internet hizmetinden bağımsız olarak dondurulabilirsiniz.​