TÜRK TELEKOMÜNİKASYON A.Ş.’DEN
İHALE İLANI |
İhalenin Konusu: | Hurda Satışı İhalesi - 2024 |
İhaleyi Yapan Birimin Adı ve Adresi | Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü
Satınalma Direktörlüğü
Sabit Erişim Satınalma Müdürlüğü |
İlgili Kişi e-mail | Güler Turan
guler.turan@turktelekom.com.tr
|
İhale Katılım Şekli | İhaleye katılmak isteyen Firmaların öncelikle yukarıdaki iletişim bilgileri üzerinden başvuru yapmaları, sonrasında KDV Dahil 10.000.-TL’lik doküman bedelini ödemeleri ve dekontu yukarıda belirtilen iletişim bilgileri üzerinden iletmeleri gerekmektedir.
Dekont açıklamasında mutlaka “Hurda İhalesi - Doküman Bedeli” ifadesi yer almalıdır. (Söz konusu dekontun teklif dosyasına da eklenmesi gerekmekte olup, doküman bedelinin herhangi bir nedenle iadesi talep edilmeyecektir.) |
İhale Tarih ve Saati |
12.02.2024 günü, saat 14:00 |
İhaleye Katılabilecek Olanlar | Firmaların, teklif verebilmesi ve ihaleye katılabilmesi için aşağıdaki belgeleri sağlıyor olması ve teklifinde sunması gerekmektedir.
-
İş Deneyim Belgeleri: Geri Dönüşüm sektöründe son 5 (beş) yıl içinde yurt içinde ve yurt dışında, gerçekleştirdiği veya devam eden faaliyetlerine ilişkin, firmanın deneyimini ortaya koyan iş bitirme ve/veya iş yönetme belgesi.
-
Lisans Belgeleri: “Hurda Malzeme Grupları ve Atık Kodları” başlığı altında belirtilen hurda malzemelere karşılık gelen atık kodlarını gösterir, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’ndan alınmış güncel “Çevre İzin ve Lisans Belgeleri”, (hurda malzemeler ve tehlikeli atık kodlarını gösterir güncel çevre izin lisans belgeleri, yetki belgesi, geçici faaliyet belgesi, tehlikeli atık taşıyan araçlar lisans belgeleri.)
-
Sertifikaların Bildirimi: TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi ve ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi sertifikaları,
-
İş Hacmini Gösteren Belgeler: Son üç (3) yıla ait, firmanın toplam cirosunu gösteren gelir tablosunun veya taahhüt altında devam eden, ihale konusu işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen kısmının parasal tutarını gösteren son üç yılda düzenlenmiş faturalar. Firmaların son 3 yıla ait cirolarının yıllık ortalamasının en az 35 Milyon TL ve üzerinde olduğunu gösterir onaylı bir belgeyi ibraz etmeleri gerekmektedir.
-
Yasal Çevre Belgeleri: Firma çalışanları ve yetkili alt taşeron personelinin çevre eğitimi aldığına dair liste (listede; Eğitim tarihi, eğitim konusu, eğitim veren Çevre Mühendisi bilgisi, katılımcı bilgileri yer almalıdır)
Yukarıda belirtilen belgelerden herhangi birinin sunulamaması halinde Firmanın
teklifi değerlendirme dışı kalacaktır. |
İhaleye Katılamayacak Olanlar | Şirkette görevleri devam ettiği sürece, Yönetim ve Denetim Kurulu Üyeleri, İcra Komitesi Üyeleri ile Türk Telekom’un diğer tüm çalışanları ve herhangi bir nedenle daha önce sözleşmesi fesh edilen firmalar ile Türk Telekom’la idari ve hukuki sorunu bulunan firmalar ihalelere katılamazlar. Katıldıkları takdirde teklifleri değerlendirmeye alınmaz. Bu tür bir teklif sehven değerlendirmeye alınır ve İhale üzerinde kalır ise İhale iptal edilir ve Geçici veya Kati Teminatı gelir kaydedilir. Türk Telekom’un zararı bulunduğu takdirde istekliden ayrıca tahsil edilir.
|
Geçici Teminat miktarı | İstekliler en az 3.000.000.-TL’lik geçici teminat vereceklerdir. |
Tekliflerin verileceği yer | Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü Satınalma Direktörlüğü
Sabit Erişim Satınalma Müdürlüğü Kule Binası 28. Kat
Turgut Özal Bulvarı Aydınlıkevler 06103 ANKARA |
İhale Türk Telekomünikasyon A.Ş. Satınalma Prosedürleri hükümlerine göre yapılacaktır. Türk Telekomünikasyon A.Ş. ihale tarihini tamamen kendi takdirinde olmak üzere herhangi bir sebep göstermeden daha sonraki bir tarihe ertelemekte; ihaleyi yapıp yapmamakta, Sözleşmenin imzalanmasından önceki herhangi bir aşamada ihaleyi iptal etmekte serbesttir. |