12 Mayıs 2024 ​itibarıyla, posta yoluyla gönderilen detaylı fatura servisi için ücret, tüm vergiler dahil sayfa başına 4,09 TL olarak güncellenecektir. 20. sayfadan sonraki detay sayfaları ücretlendirilmemektedir.​

​​​​Fatura döneminizde kalan konuşma, SMS ve internet kullanım hakkınızı istediğiniz zaman Türk Telekom Uygulamasından​ veya KALAN yazıp 5555'e SMS göndererek ücretsiz öğrenebilirsiniz. Bu servis DK, SMS ve internet kullanımları için son 2 saat öncesinin bilgilerini içerir.​​ ​​​​ ​

GUNCEL servisi ile, mobil hattınıza ait en güncel fatura bilginizi kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Cep telefonunuzun mesajlar bölümüne girip “GUNCEL” yazarak 5555’e gönderin ya da *100#‘yi tuşlayın. Cep telefonunuza gelecek olan mesaj ile son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarınızı öğrenebilirsiniz. Bu tutara vergiler, indirimler, son günlerdeki kullanımınız ve sabit ücret dahil değildir.

Bu servis sadece faturalı hatlar içindir.

Bu servisten ay içinde alınan ilk ve 2. bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı fatura dönemi içinde yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir.

Güncel Fatura Bilgisi servisinden, Türk Telekom Online İşlemler menüsü üzerinden veya 4441444 'ü arayarak da yararlanabilirsiniz. ​

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS), belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Fatura üst sınırı (FÜS) servisi ücretsizdir.

Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir ve hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

Tercih edeceğiniz fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamınızın üzerinde olmalıdır. Fatura üst sınırınızı 90 TL, 100 TL, 150 TL, 200 TL, 500 TL olarak belirleyebilirsiniz.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim kurumu yönetmeliği çerçevesinde farklı bir limit belirlememiş olan müşterilerimize otomatik 100 TL olarak tanımlanır. İsteğinize bağlı olarak bu bilgilendirmeyi iptal edebilir ya da limitinizi 90 TL, 100 TL, 150 TL, 200 TL, 500 TL olarak güncelleyebilir, belirlediğiniz limitte bilgilendirmeyi sağlayabilirsiniz.

Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim kurumu yönetmeliği çerçevesinde farklı bir limit belirlememiş olan müşterilerimize otomatik olarak 100 TL olarak tanımlanır. Fatura üst sınır limitinizi mobil cihazınız üzerinden Türk Telekom uygulamasına giriş yaparak kontrol edebilir, servisi iptal edebilir ya da limitinizi güncelleyebilirsiniz.

FUSIPTAL yazıp 5555’e SMS göndererek veya Türk Telekom uygulamasına giriş yaparak iptal edebilirsiniz.

Faturanızı oluşturan tüm kalemler dahildir (Örneğin; cihaz taksitleri, aylık sabit ücretler, bağışlar, paket aşım ücretleri, tarife ücretler, indirimler vb.). Fatura kesim zamanı uygulanan, fatura üzerinden yapılan indirimler ve yurt dışı dakika ve sms kullanımlarından henüz bilgisi ulaşmamış kullanımlar, detaylı fatura ücreti gibi tutarlar dahil değildir.

FÜS bilgilendirmelerine son 2 saatlik kullanımlar dahil değildir.

Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmamaktadır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edebilirsiniz.

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi, mevcut tarife ve paketinize ait dakika, ses ya da internet kullanım miktarınızın %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Hayır, bu hizmet sadece kullanım miktarınızı bilgilendirme amaçlı sunulan bir servis olup, hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

Ücretsiz bir servistir.

Kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda yapılacak bilgilendirmeleri almak istemeyen müşterilerimiz IPTAL KMSH yazıp 5555’e gönderebilir veya Müşteri Hizmetlerinden işlemini gerçekleştirebilir.

Kapatılan bilgilendirmenizi daha sonra tekrar açmak isterseniz KMSH yazıp 5555’e göndererek gerçekleştirebilirsiniz.

Faturalı hatlar için son 2 saatlik kullanımlar dahil değildir.

Devir için işlem ücreti alınmaz, devir alan müşteri yeni abonelik yapmış sayıldığı için ​hattı devir alan müşteriden ilk abonelik vergileri devlet adına tahsil edilir.

Devir alınan hat Faturalı olarak açılacak ise; Devralan müşterinin ilk faturasına Özel İletişim Vergisi yansıyacaktır. Ayrıca TGM Ruhsat ve TGM Kullanım ücretleri de devir alanın faturalarına yansıtılacaktır.

Devir alınan hat Faturasız olarak açılacak ise; Yeni hat açılışında yansıyan Özel İletişim Vergisi ücreti müşteriden devir işlemi esnasında Türk Telekom Grup Mağazaları tarafından tahsil edilir.

01 Aralık 2023 itibarıyla son ödeme tarihi geçmiş faturalara uygulanan aylık %2,5 gecikme faiz oranı aylık %3,5 oranında (günlük %0,117) oranında uygulanacak şekilde revize edilmiştir.​

Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda hizmetin sunumu giden aramalara kapatıla​​rak kısıtlanabilir ya da gelen ve giden aramalara tamamen kapatılarak durdurulabilir. Kısıtlama/durdurma işleminden önce aboneye bilgilendirme yapılmaktadır.

Hattın kısıtlanmasına/durdurulmasına neden olan faturalar ödendikten sonra hizmetin sunumuna devam edilir.

7 Mayıs 2024 tarihinden itibaren kısıtlanmış/durdurulmuş olan hatlar için tek yönlü/çift yönlü kapama ücreti işlem başına vergiler dahil 139,27TL​ olarak güncellenmiştir.​

Bir takvim yılındaki "borç nedeniyle" ilk kapama işlemi için söz konusu ücret faturanıza yansıtılmayacaktır.

Kurumsal müşterilerde borcundan dolayı aramaya veya aranmaya kapatılan mobil hatlar için müşteri bazlı yansıtılan tek yönlü/çift yönlü kapama ücreti 1 Eylül 2018 itibari ile her bir hat için ayrı ayrı yansıtılmaya başlanmıştır. 6 Mart 2020 itibariyla M2M hatları internet kullanımına kapatıldığında tek yönlü/çift yönlü kapama ücreti aşağıda şekilde yansıtılacaktır.

Tek yönlü/çift yönlü kapama ücreti Bilgisi
M2M Hat AdediYansıtılacak Ücret Adedi*
1-10 Adet1
11-20 Adet2
21-30 Adet3
31-40 Adet4

*Ücret yukarıda belirtilen tek yönlü/çift yönlü kapama ücretidir.

Ücretlendirme yukarıdaki kural çerçevesinde devam edecektir.

Kısıtlanmış ve kapama ücreti yansımış olan hatlar için daha sonra hizmetin tamamen durdurulması durumunda, tekrar kapama ücreti alınmayacaktır. Hizmetin sunumu kısıtlanmadan direkt durdurulan hatlar için ise gelen ve giden aramalara tamamen kapatma işlemi için söz konusu ücret faturanıza yansıtılacaktır.


Hat iptali ile ilgili 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Online İşlem Merkezi’nden hat iptali ile ilgili sadece ön başvuruda bulunabilirsiniz.

Hattınızı iptal ettirmek istediğinizde, işlem yapmak istediğiniz numara yanınızda iken Türk Telekom Müşteri Hizmetlerimizi arayarak talebinizi iletebilir veya yazılı başvurunuzu Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, e-posta, faks, KEP adresimiz veya turkiye.gov.tr e-devlet sitesi kanallarından biri ile tarafımıza iletebilirsiniz.

Müşteri Hizmetlerimizden talebinizin alındığı veya yazılı taleb​inizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hattınızın iptali gerçekleşecektir.

Size en yakın Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına gelerek Şahsen veya Vekaletname ile hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz; Şahsen başvuruda, hat iptal formu doldurup imzalamanız yeterlidir. Kimlik belgeniz kontrol edilerek başvurunuz alınacaktır.

Vekil aracılığı ile yapılacak başvuruda, vekaletnamede özel yetki gerekmektedir. Yapılacak hat iptal işlemin belirtilmesi ya da Telekomünikasyon şirketleri ile her türlü işlem yapılması için yetki verildiğinin açıkça belirtilmesi gerekmektedir. Vekil kimlik belgesi kontrol edilerek hat iptal başvurusu alınacaktır.

Fax yoluyla hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz, Kimlik fotokopinizin üzerine talebinizi, iptalini istediğiniz telefon numarasını/numaralarını ve güncel iletişim bilgilerinizi yazıp imzalayarak 0212 4786898 numarasına faks gönderebilirsiniz.

E-posta yoluyla hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz, kimlik fotokopinizin üzerine talebinizi, iptalini istediğiniz telefon numarasını/numaralarını ve güncel iletişim bilgilerinizi yazıp imzaladıktan sonra taratarak sistemlerimizde kayıtlı evrakmobil@turktelekom.com.tr e-posta adresinizden​ adresimize gönderebilirsiniz. E-posta yolu ile yapılan başvuruların sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizden yapılması gerekmektedir. E-posta adresiniz kayıtlı değil veya güncellenmesi gerekiyor ise öncelikle Türk Telekom Müşteri Hizmetleri veya Türk Telekom Ofis ve Mağazalarımızdan bilgi güncellemesi yapmanız gerekmektedir.

KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) adresiniz varsa kimlik fotokopinizin üzerine talebinizi, iptalini istediğiniz telefon numarasını/numaralarını ve güncel iletişim bilgilerinizi yazıp imzaladıktan sonra taratarak ttmobil@hs03.kep.tr adresimize gönderebilirsiniz.

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı iseniz turkiye.gov.tr e-devlet kapısından da başvuruda bulunabilirsiniz.​





Telefon numaranızı sim kart değişikliği yapmadan bir başka telefon numarası aşağıdaki kanallardan değiştirebilirsiniz.

1. www.turktelekom.com.tr üzerinden Online İşlemler menüsü üzerinden değişiklik sağlayabilirsiniz.

2. Türk Telekom Grup Mağazaları'mızı ziyaret edebilirsiniz.

3. 444 1 444 Türk Telekom Mobil Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.

Faturalı hatlar için numara değişikliği işlem ücreti 136,52 TL'dir​ ​ve yeni numaranız için iletilen faturanıza yansır.

Faturasız hatlar için numara değişikliği işlem ücreti 136,52 TL'dir ve bakiyenizden düşecektir. Değişiklik yapabilmek için hattınızda en az ​136,52 TL​ yüklü olmalıdır.

Türkiye'den yurt dışı yönüne yaptığınız arama ve SMS gönderimlerinde hattınıza tanımlı herhangi bir uluslararası arama ve SMS paketi veya kampanyası yok ise paketsiz kullanımlarınız standart uluslararası arama ve SMS ücretleri üzerinden ücretlendirilir.

10 Şubat 2021 tarihi itibarıyla, faturalı mobil hat ile Türkiye'den Avrupa bölgesi yönüne sabit hatlara yapılan aramalar 1,84 TL/DK, m​​obil hatta yapılan aramalar 4,08 TL/DK; Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ve Kuzey Amerika bölgesi yönüne sabit hatlara yapılan aramalar 2,41 TL/DK, mobil hatta yapılan aramalar 4,59 TL/DK; Orta Doğu bölgesi yönüne sabit ve mobil hatlara yapılan aramalar 5,86 TL/DK; KKTC yönüne sabit ve mobil hatlara yapılan aramalar 2,26 TL/DK; Diğer bölge ülkeleri yönüne yapılan tüm aramalar 6,23 TL/DK olarak ücretlenecektir.

Türkiye'den yurt dışına gönderilen SMS'ler ise 18 Haziran 2019 tarihi itibarıyla 1,09TL/SMS olarak ücretlenecektir.

Sabit Hat (TL/dk.)Mobil Hat (TL/dk.)
Avrupa1,844,08
Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu ve Kuzey Amerika*2,414,59
Orta Doğu5,865,86
Diğer6,236,23
K.K.T.C.2,262,26
Türkiye'den yurt dışına gönderilen SMS'ler1,11

* A.B.D., A.B.D.(Alaska), A.B.D.(Havai), A.B.D.(Virjin Adl.), A.B.D.(Porto Riko) ve Kanada GSM ve PSTN hatlarını sesli arama 1,6 TL/dk'dır.

Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

Görüntülü arama ücretleri sesli arama ücretleri ile aynıdır.

Türkiye'den yurt dışına gönderilen SMS'ler KDV ve ÖİV dahil 1,09 TL/SMS olarak ücretlendirilir.

Uluslararası Arama Tarifesi ücretlendirme periyodu

Uluslararası Arama Tarifesi ücretlendirme periyodu Bilgisi
Uluslararası Bölge Arama YönüÜcretlendirme Periyodu (sn.)
AVRUPA PSTN / GSM20
RUSYA ve BAĞIMSIZ DEVLETLER TOPLULUĞU ve KUZEY AMERİKA PSTN / GSM20
ORTA DOĞU PSTN / GSM​20
DİĞER PSTN / GSM20
K.K.T.C PSTN / GSM6

Ülkelerin ait oldukları gruplar

AVRUPA

Andora, Arnavutluk, Almanya, Avusturya, Belçika, Bosna Hersek, Bulgaristan, Hırvatistan, Çek Cum., Danimarka, Estonya, Finlandiya, Fransa, Hollanda, İngiltere, İrlanda, İspanya, İsveç, İsviçre, İtalya, İzlanda, Lüksemburg, Macaristan, Norveç, Polonya, Portekiz, Slovak Cumh., Slovenya, Yunanistan, Grönland, Letonya, Litvanya, Makedonya, Malta, Moldova, Monako, Sırbistan, Karadağ, Romanya, San Marino, Kosova

RUSYA ve BAĞIMSIZ DEVLETLER TOPLULUĞU ve KUZEY AMERİKA

A.B.D., A.B.D.(Alaska), A.B.D.(Havai), A.B.D.(Virjin Adl.), A.B.D.(Porto Riko) ve Kanada, Ermenistan, Azerbaycan, Beyaz Rusya, Gürcistan, Kazakistan, Kırgızistan, Özbekistan, Türkmenistan, Ukrayna, Rusya, Rusya (Nakhodka), Rusya (Sakhalin),Tacikistan

ORTA DOĞU

Bahreyn, Filistin, Katar, Kuveyt, Lübnan, Mısır, Suriye, Yemen, İran, Umman, Ürdün, İsrail, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Irak

DİĞER

Afganistan, Angola, Anguila, Antigua, Arjantin, Aruba, Bahamalar, Bangladeş, Barbados, Belize, Benin, Bermuda, Bolivya, Botsvana, Bruney, Burkina Faso, Burma (Myanmar), Burundi, Cibuti, Çad, Dominik Cum., Ekvator, Ekvator Ginesi, El Salvador, Eritre, Etiyopya, Falkland Adl, Faroe Adl, Fiji, Fildişi Sahili, Fransız Guyanası, Fransız Polenezyası, Gabon, Gambiya, Gana, Gine, Guadelopu, Guam, Guatemala, Guyana, Güney Kıbrıs Rum Yönetimi, Haiti, Hollanda Antilleri, Honduras,İngiliz Virgin Adl, Jamaika, Kamboçya, Kamerun, Kayman Adl, Kenya, Kolombiya, Kongo Cumh.,Kongo Halk Cumh.(Zaire), Kostarika, Kuzey Kore, Küba, Lao Dem. Halk Cum., Lesotho, Liberya, Madagaskar, Makao, Malavi, Maldiv Adl, Mali, Marian Adl. (Sapian), Martinik, Meksika, Merkezi Afrika Cum., Moğolistan, Moris Adl, Moritanya, Mozambik, Namibya, Nepal, Nijer, Nikaragua, Norfolk Adl., Palau, Panama, Paraguay, Peru, Reunyon, Ruanda, Senegal, Seyşel Adl., Sierra Leone, Somali, St. Kittis&Nevis, St. Piyer&Mikelon, Sudan, Surinam, Svaziland, Tanzanya, Togo, Trinidad&Tobago, Uganda, Uruguay, Venezuela, Vietnam, Yeni Kaledonya, Yeni Zelanda, Zambiya, Zanzibar, Zimbabve, Nijerya, SriLanka, Tunus, Fas, Libya, Güney Afrika Cum., Cezayir, Avusturalya, Japonya, Malezya, Singapur, Güney Kore, Çin Halk Cum., Hong Kong, Pakistan, Hindistan, Brezilya, Cebelitarık, Filipinler, Endonezya, Şili, Tayland, Tayvan

Yukarıda belirtilen ülkeler dışında kalan ülkeler olduğu takdirde "Diğer" bölgesi fiyatlarından ücretlendirilir.

​​​

Aşağıdaki evrakl​ar ile Türk Telekom Grup Mağazalarına gittiğinizde hattı üzerinize alabilirsiniz.

  • Devir alacak mirasçının kimlik belgesi
  • Mirasçılık Belgesi (Veraset ilamı)
  • Birden fazla mirasçı varsa; devir alacak mirasçı dışındaki diğer mirasçıların haklarından feragat ettiklerine ve bu devre onay verdiklerine yönelik beyanları ve tüm mirasçıların imzası yer almalıdır (tüm mirasçılar birlikte ofiste değilse feragate ilişkin noter onaylı belge sunulmalıdır)
  • Faturasız olan hattı faturalı olarak kullanmak isteniliyorsa kendi adına kayıtlı son iki aydan birine ait sabit bir fatura