Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Ofis ve Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. İptal talebiniz, evraklarınız eksiksiz Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir.
Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti Şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iptal başvuru tarihi itibariyle yedi gün içerisinde size en yakın ofis veya Grup Mağazalarına teslim edilmesi gerekmektedir. Yedi gün içerisinde teslim edilmeyen cihaz/modem veya ekipmanların ücretleri son faturanıza yansıtılacaktır.
İptal talebiniz tamamlandıktan sonra tarafınıza iletilecek son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.
Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin, hizmet sahibine ait kimlik belgesinin fotokopisi, imzalı abonelik iptal dilekçesi ile birlikte eksiksiz 02122733125 nolu faks numarasına fakslanması ile de işlem için başvurulabilir. Faks iptal dilekçesinde "Abone Adı-Soyadı, T.C. Kimlik Numarası, Adres, İptal Edinmek İstenen Telefon/Hizmet Numarası, var ise E-Posta Adresi, Ulaşılabilecek Telefon Numarası" bilgilerinin bulunması ve imzalanması gerekmektedir .Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.
İmzalı iptal dilekçeniz, Şirketimize eksiksiz ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir.
Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.