Ev Telefonu Başvurularınızı, Türk Telekom Online İşlem Merkezi üzerinden başvurarak,​ ​Türk Telekom Ev Telefonu Online İşlemler'imiz , Çağrı Merkezimiz* (444 1 444 ) veya Türk Telekom Ofislerinden veya Türk Telekom Mağazalarından yapabilirsiniz.

Ev Telefonu başvurularınız için gerekli belgeler:

Bireysel Müşteriler

Kimlik Fotokopisi** (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport)

Yeni telefon başvurusu için 39,61 TL (vergiler dahil) ücret, ilk faturanıza yansıyacaktır.

* Kurumsal Müşterilerimiz için Çağrı Merkezi Numaramız 444 4 564 ( 444 4 KMH)'tır.

** Kimlik Belgesinde TC Kimlik Numarası olmalıdır. ​


​Müşterilerimiz arıza bildirimlerini ve arıza durum sorgulamalarını Türk Telekom Grup Mağazalarından, Çağrı ​Merkezinden, Online İşlemler web sayfasından, Online İşlemler Mobil Uygulamasından ve 121 Arıza Sesli Yanıt Sisteminden yapabilirler. Talebinizi tam ve eksiksiz bir şeklide karşılayabilmek amacıyla, sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. ​

Ev Telefonu Başvurularınızı, Türk Telek​om Ev Telefonu Online İşlemler'imiz , Çağrı Merkezimiz* (444 1 444 ) veya Türk Telekom Ofislerinden veya Türk Telekom Mağazalarından yapabilirsiniz.

Ev Telefonu başvurularınız için gerekli belgeler:

Bireysel Müşteriler

Kimlik Fotokopisi** (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport)

Yeni telefon başvurusu için 75 TL (vergiler dahil) ücret, ilk faturanıza yansıyacaktır.

* Kurumsal Müşterilerimiz için Çağrı Merkezi Numaramız 444 4 564 ( 444 4 KMH)'tır.

** Kimlik Belgesinde TC Kimlik Numarası olmalıdır. ​


Devir başvurularınızı Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden yapabilirsiniz. Devir işlem başvurusu sırasında; devir eden hat sahibi ile devir alacak olan yeni hat sahibinin birlikte bulunması gerekmektedir.

Devir başvurularınız için gerekli belgeler:

1- Bireysel Müşteriler 

  • Devir Eden Kimlik Fotokopisi* (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport) 
  • Devir Alan Kimlik Fotokopisi* (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport)

2- Kurumsal (Tüzel) Müşteriler**

İşlemi yapan şirket yetkilisi ise (sirküde imzası var ise);

  • İmza Sirküsü
  • Vergi Levhası
  • Faaliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Gazetesi 
  • Şirket yetkilisinin Kimlik Fotokopisi* (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport) 

İşlemi yapan şirket vekili ise;

  • Vekaletname (Tam yetkili vekaletname yada içerisinde Türk Telekom ibaresi geçen vekaletname)
  • Vergi Levhası
  • Faaliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • Şirket vekilinin Kimlik Fotokopisi* (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport)

* Kimlik Belgesinde TC Kimlik Numarası olmalıdır.

** Tüzel Devir işlemi ilgili belgeler "devir alan" şirket için gerekli belgelerdir. Devir eden şirket ise; yetkili için imza sirküsü, vekil için ise vekaletname yeterlidir.

Devir başvurusu için 159 TL (vergiler dahil) ücret, ilk faturanıza yansıyacaktır. ​


Ev Telefonu Abonelik İptal işlemlerinizi;

  • ​Türk Telekom Online İşlem Merkezi üzerinden başvuru yaparak
  • Türk Telekom Ofis /Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak
  • (0212) 273 31 54 no’lu faksa kimlik belgesi ve imzalı dilekçe göndererek,
  • E-Devlet sistemi üzerinden başvuru yaparak
  • Türk Telekom’da kayıtlı e-posta adresi üzerinden sabittelefoniptal@turktelekom.com.tr adresine kimlik fotokopisi ve imzalı dilekçe ileterek
  • 444 1 444 müşteri hizmetlerimize ulaşarak yapabilirsiniz.

İşlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir, bu nedenle dilekçede yer alan iletişim bilgilerinizin (cep telefonu/sabit telefon numarası) güncel olması gerekmektedir.

Abonelik iptali işlemini yalnızca aboneliğin yasal sahibi veya yasal sahibin vekaletname ile yetkilendirdiği kişiler gerçekleştirebilir.

İptal talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 24 saat içinde hizmetiniz durdurulacak ve 7 gün içerisinde iptal işlemi gerçekleştirilecektir.

Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanlar Türk Telekom Ofis veya Mağazalarına iade edilmelidir. İade edilmeyen cihaz bedeli son faturaya yansıtılır.

Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödemenin yapılması gerekir.

Abonenin vefatı halinde nasıl iptal edebilirim?

Hat sahibinin vefat etmesi durumunda iptal işlemleri için, hat sahibi varisinin veya başvuruda bulunan yakınının;

  • Türk Telekom Ofis /Grup Mağazalarına gelmesi,
  • Fesih başvurusunu faks ile iletmesi yada
  • Türk Telekom’da kayıtlı e-posta adresi üzerinden sabittelefoniptal@turktelekom.com.tr adresine varise ait kimlik fotokopisiyle birlikte aşağıdaki belgelerden en az birinin eklenmesi ile yapılabilir.
    • Nüfus Müdürlüğünden alınacak TUİK Ölüm Belgesi
    • Defin Belgesi
    • Veraset ilamı
    • Abonenin ölümünü gösteren sağlık kuruluşlarınca verilmiş yazı, tutanak veya raporlar
    • Abonenin ölümünü gösteren Trafik kazalarıyla ilgili raporlar
    • Abonenin ölümünü gösteren mahkeme kararları
​​ ​​



Telefonumu işyerimde kullanıyorum, Hat Dondurma hizmetinden yararlanabilir miyim?

PSTN-PSTN hizmet-alt hizmet türündeki ev ve iş yeri telefonu müşterilerimizin tamamı hat dondurma uygulamasından faydalanabilecektir.

Telefonumdaki arıza için bildirim yaptım, ama problem giderilmedi. Hat dondurmadan faydalanabilir miyim?

Arızanız giderilemediği süre boyunca hat dondurma talebinizi maalesef alamıyoruz. Ancak hattınızın arızalı olduğu süre içinde tarife ücretinizi almıyoruz.

Ödenmemiş fatura borcum var, Hat Dondurma yapabilir miyim?

Ödenmemiş fatura borcunuz olsa da sizlere hat dondurma işlemi yapabiliyoruz. Ancak hat dondurmanın başlamasından sonra 2 ay içinde tüm borçlarınızı ödemeniz gerekmektedir. 2. ay sonunda ödenmemiş fatura borcunuz olursa hattınızı yeniden kullanıma açıyoruz.

Görüşmelerim hem Türk Telekom, hem de başka bir sabit telefon hizmeti veren firma tarafından ücretlendiriliyor. Hat Dondurma yapabilir miyim?

Evet, hat dondurma yapabilirsiniz.

ADSL abonesiyim, internet hizmetim Hat Dondurma süresince devam edecek mi?

Evet, ancak internet hizmetinizi Hat Dondurma süresi boyunca kullanamayacaksınız. Bu sürede internet hizmetinin faturalandırmaya devam edilmemesi için, hizmet aldığınız ISS ile görüşülmeniz gerekmektedir.

Faydalanmakta olduğum kampanya var, hat dondurma yapabilecek miyim?

Evet kampanyalarınızdan çıkış yapmadan hat dondurma yapabileceksiniz. Bu duruma ististna oluşturan, yani hat dondurma yaparsanız çıkış yapacağınız kampanyalar: "Ev Telefonum ile Türk Telekom Hep Yanımda, Tepe Güvenlik Firması ile Yürütülen Ev/ Ofis Güvenlik Kampanyası, Konuşturan GSM Havuz Kampanyası (1 milyon dakika), Konuşturan GSM Havuz Kampanyası (2 milyon dakika), Konuşturan GSM Havuz Kampanyası (3 milyon dakika), Türk Telekom Toplu SMS Tarifesi- 12 Aylık, Türk Telekom Taahhütsüz Toplu SMS Tarifesi, Türk Telekom Toplu SMS Tarifesi- 1 Aylık, Türk Telekom Toplu SMS Tarifesi- 24 Aylık, Engelsiz Mesaj Servisi, 1,5/2 Kuruş'a Sesli Mesaj Kampanyası, TT Sesli Mesaj Hoş geldin Kampanyası, Konuşturan Havuz Kampanyası, Türk Telekom​ Konuşma Paketi 300 dk., Tek Paket, Biz Cepte Bedava, Biz Esnaf Kampanyası, Tatil Hat Uygulaması, Her Yöne 500 Ek Paketi, Paketini Aşma Kampanyası, Yön Kampanyaları, Türk Telekom Avantajlı Web Kampanyası"dır. Hat dondurma ile çıkış yaptığınız taahhütlü kampanyaların cayma bedelleri bir sonraki faturanıza yansıtılacaktır.

Taahhütlü kampanyam var, hat dondurma sonrasında taahhüt koşulları devam edecek mi?

Evet, hat dondurma işlemi ile kampanya taahhüdünüz devam edecek, taahhüt sonlanma tarihi ise hat dondurma süreniz kadar ötelenecektir. Örneğin 30 gün hat dondurma yapmışsanız ve taahhüdünüzün sonlanma tarihi 29.Ocak.2014 ise, taahhüt sonlanma tarihiniz 28.Şubat.2014'e ertelenecektir.

Katıldığım Gigaset A400 Kablosuz Telefon kampanyasının taksitlerini ödemeye devam ediyorum, hat dondurma süresince taksitlerimi ödemeye devam edecek miyim?

Evet, kampanya taksitlerinizin ödemeleri Hat Dondurma süresince devam edecektir.

Katıldığım kampanya ile her ay 100 dakika her yöne ücretsiz görüşme yapıyorum. Hat dondurmadan sonra kampanya dakikalarından tekrar faydalanabilecek miyim?

Faydalanmakta olduğunuz kapmaya taahhütlü ise, taahhüt süreniz erteleneceği gibi dakika kullanım süreniz de ertelenecektir. Örnek olarak, kampanya ile kazandığınız ücretsiz dakikalarınız 29.Ocak.2014'te sona erecekken 30 gün hat dondurma yapmanız durumunda hat dondurma süresince dakikalarınızdan faydalanamayacaksınız; ancak dakikalarınızı kullanabileceğiniz son tarih 28.Şubat.2014'e ertelenecektir.

Kampanyanız taahhütsüz ise kampanyadan çıkış yapmayacaksınız, ancak hat dondurma süresince dakikalarınızı kullanamayacaksınız. Hat dondurma süresi sona erdiğinde dakika faydanız devam ediyorsa dakikalarınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.

Katıldığım kampanya ile %15 tarife ücreti indirimi kazanmıştım, kampanya indirimlerim hat dondurmadan sonra da devam edecek mi?

Katılmış olduğunuz kampanya taahhütlü ise, indirim süreniz boyunca maalesef kampanyadan çıkış yapmadan hat dondurma uygulamasından faydalanmayacaksınız. Ancak indirim süresinin sona ermesi ile hat dondurma yapabilirsiniz. Taahhüt sonlanma tarihiniz diğer kampanyalarda olduğu gibi hat dondurma süresi kadar ertelenecektir.

Katıldığınız kampanya taahhütsüz ise Hat Dondurma süresince indirimlerden faydalanılamayacaksınız ancak hattınız yeniden kullanıma açıldığında indirim süreniz sona ermemişse indirimlerden yararlanmaya devam edeceksiniz.

Katma değerli hizmetlerinizden faydalanıyorum (WIRO, WIROFON, SMS, VMS) Hat Dondurma yapabilir miyim?

Bu tür özelliklerden faydalanma durumunuz sona erdirilmediği sürece, Hat Dondurma işlemi yapılamayacaktır. Hat Dondurma süresi sona erdiği zaman, başvuru yapmanız ile bu özelliklerden yeniden faydalanmaya başlayabilirsiniz.

Hat Dondurma işlemi ücretli midir?

Hat Dondurma işlem ücreti her bir işlem için vergiler dahil 129 TL'dir.

Hattımı dondurabileceğim en fazla süre nedir?

Yılda en az 1, en fazla 180 gün olacak şekilde, toplamda 2 kereye kadar Hat Dondurma yapılabilecekseniz.

İlerideki bir tarih için Hat Dondurma talebinde bulunulabilir miyim?

Evet, ileri bir tarih için hat dondurma talebinde bulunabilirsiniz.

Hat dondurma süresince 112, 155 gibi acil aramalar yapılabilecek miyim?

Maalesef hayır, uygulamanın kurallarından ötürü hat dondurma süresince 112 – 155 gibi acil aramalar yapamayacaksınız.

Hat Dondurma süresi boyunca faturalandırma nasıl olacak?

Hat Dondurma statüsünün geçerli olduğu dönemde hattınız için tarife/paket ücreti yansıtılmayacaktır. Ancak geçici vergi dönemlerinde ve gecikmeli olarak gelen konuşma kayıtları ile ilgili (CDR, fono, milletler arası yazdırmalı ücreti ve B tipi UMTH görüşme bilgisi vb gibi) ücretleriniz varsa faturalandırılacaktır. Hat Dondurmadan önceki sürede faturalandırılmamış görüşmelerinizse Hat Dondurmadan sonra ilk faturanızda yansıtılacaktır. Taksitli kampanyalarınız varsa Hat Dondurma süresince taksit ödemeleriniz devam edecektir.

Hat Dondurma süresi içinde ödemediğim fatura olduğunu fark ettim borçlarımı hattım yeniden kullanıma açılana kadar ödemezsem problem olur mu?

Hat dondurmadan 2 ay sonra ödenmemiş 2 faturanız olduğu durumda hat dondurma süreniz sonlandırarak hattınızı yeniden kullanıma açılacaktır. Bu sebeple hat dondurma süresince fatura oluştuğu durumda ödemelerin düzenli yapılması gerekmektedir. Borcunuz sebebiyle hattınız kullanıma açıldığı durumda borcunuzu ödeyerek yeniden hat dondurma başvurusunda bulunabilirsiniz.

Herhangi bir kampanya ya da ekstra hizmet niteliği taşımayan santral özelliklerim (900'lü aramalar, milletler arası açık olma ya da GSM'e kapalı olma gibi) hattım çözüldükten sonra devam edecek mi?

Evet. Hattınız çözüldüğü zaman, bu özellikler Hat Dondurma işleminin öncesinde olduğu gibi devam edecektir.

Hat Dondurma talebinin iletilmesi ile Hat Dondurma hemen başlayacak mı?

Hat Dondurma talebi alındıktan kısa bir süre sonra Hat Dondurma bilgi SMS'i veya E-postası ulaştığında hattınız geçici olarak kullanıma kapatılacaktır.

Hattımı dondurdum, ilerideki bir tarih için yeniden Hat Dondurma başvurusu yapabilir miyim?

Evet, hat dondurma süresi içinde ileri bir tarih için yeniden Hat Dondurma talebinde bulunabilirsiniz.

Hattımı dondurdum ancak hat çözülme tarihimi değiştirmek istiyorum, hattın çözülme tarihi gelmeden önce açmak mümkün müdür?

Uygulama için geçerli olan süre kısıtlarına uyulması koşuluyla, Ofis kanalından başvuruda bulunarak veya 4441444'ü arayarak hat dondurma ve çözme tarihlerinde değişiklik yapılabilir veya hattınızı istenildiği zaman açılabilirsiniz.

Dondurulmuş hattım için nakil veya devir işlemi yapılabilir miyim?

Maalesef hat dondurma süresi içinde nakil veya devir işlemi yapılamayacaktır.

Hattım yeniden kullanıma açılmadan önce hatırlatma yapılacak mı?

Evet, hattınız yeniden kullanıma açılmadan 5 gün önce SMS ve Eposta gönderimi ile hatırlatma yapılacaktır.

Hattımın açılma tarihi geldiğinde herhangi bir şey yapmam gerekiyor mu?

Hattınız hat çözülme tarihi geldiği zaman otomatik olarak açılacaktır. Hattınız kullanıma açıldığı gün telefonunuza gönderilen IVR anonsu ile bilgilendirme yapacağız. Ayrıca çevir sesini kontrol ederek hattınızın yeniden kullanıma açıldığını kontrol edebilirsiniz.

Hattım çözüldüğü zaman görüşmelerim nasıl ücretlendirilecek?

Hattınızı dondurduğunuz dönemdeki tarifeniz geçerliliğini sürdürecektir. Hattınızın çözülmesi ile tarifeniz üzerinden ücretlendirilmeye devam edeceksiniz.

Hattımı her yıl belli dönemlerde dondurmak istiyorum, her yıl yeniden başvuru yapmam mı gerekiyor?

Otomatik Hat Dondurma uygulamamız ile hattınızı her yıl dilediğiniz tarihler arasında dondurabilirsiniz. Bu talebinizi bir kere iletmeniz ile başvurunuz her yıl otomatik olarak yenilenecektir.

Otomatik Hat Dondurma talebi vermiştim, her yıl tekrarlanan hat dondurma ve hat çözme tarihlerini değiştirebilir miyim?

Evet. Otomatik Hat Dondurma uygulamasına başvururken ilettiğiniz tarihleri Ofislerimize başvuru yaparak ya da 4441444'ü arayarak değiştirebilirsiniz.

Otomatik Hat Dondurma Uygulamasından faydalanıyorum, ADSL hizmetimi de her yıl otomatik dondurabilir miyim?

İnternet hizmetinizi sağlayan ISS firmanız ile iletişime geçerek hat dondurma talebinizi her yıl yenilemeniz gerekmektedir.

Otomatik Hat Dondurma talebimden vazgeçebilir miyim?

Evet. İstediğiniz zaman Otomatik Hat Dondurma talebinizi iptal edebilirsiniz. Talebinizi iptal etmek için 444 1 444'ü arayabilir veya Türk Telekom ofislerine başvuruda bulunabilirsiniz.

Devir veya nakil işlemleri, Otomatik Hat Dondurma talebimin iptal edilmesine sebep olabilir mi?

Hayır. Ancak hattınız dondurulmuş durumda değilse bu işlemleri yapabilirsiniz.​


Nakil İşlemlerinizi, Türk Telekom Ev Telefonu Online İşlemlerimiz, Çağrı Merkezimiz* (444 1 444) veya Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden yapabilirsiniz.

Nakil başvurularınız için gerekli belgeler:

1- Bireysel Müşteriler

  • Kimlik Fotokopisi** (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport)

2- Kurumsal (Tüzel) Müşteriler

İşlemi yapan şirket yetkilisi ise (sirküde imzası var ise);

  • İmza Sirküsü
  • Şirket yetkilisinin Kimlik Fotokopisi** (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport)

İşlemi yapan şirket vekili ise;

  • Vekaletname (Tam yetkili vekaletname yada içerisinde Türk Telekom ibaresi geçen vekaletname)
  • Şirket vekilinin Kimlik Fotokopisi** (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport)

Nakil başvurusu için 129 TL (vergiler dahil) ücret, ilk faturanıza yansıyacaktır.

* Kurumsal Müşterilerimiz için Çağrı Merkezi Numaramız 444 4 564 ( 444 4 KMH)'tır. 

** Kimlik Belgesinde TC Kimlik Numarası olmalıdır. ​

Numara değişikliği işleminizi, Türk Telekom Ev Telefonu Online İşlemler'miz , Çağrı Merkezimiz* (444 1 444) veya Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden yapabilirsiniz.

Numara değişikliği işlemi için gerekli belgeler:

Bireysel Müşteriler

  • Kimlik Fotokopisi** (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet ve Pasaport)​

Öneri ve şikayetleriniz bizim için çok değerli.

Türk Telekom şikayet yönetim sürecinin amacı tüm etkileşim kanallarımızdan bize iletilen şikayetleri kanun, yönetmelik ve şirket kurallarına göre adil, tarafsız, standart bir yaklaşım ve gizlilik içerisinde, ürün ve hizmet kalitemiz doğrultusunda yönetmektir.

Şikayetlerin İletilmesi

Şikayetler farklı iletişim kanallarından bize ulaşsa bile tek bir havuzda toplanır ve tek merkez tarafından sonuçlandırılır. Türk Telekom'a iletilen şikayetler şu aşamalardan geçerek değerlendirilir:

Kayıt Altına Alma

Tüm müşteri şikayetleri Türk Telekom kanun ve yönetmelikleri gereğince kayıt altına alınmakta ve değerlendirilmektedir. Şikayetlerin kayıt altına alındığına dair müşterilerimize sözlü,e-posta veya SMS ile bilgi verilir ve şikayet takip numarası gönderilir. Bu numara ile müşterilerimiz isterlerse şikayetlerinin statülerini takip edebilirler.

Detaylı Araştırma ve Bilgilendirme

Şikayetler, Müşteri İletişim Merkezi'mizde konusunda uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından çözülür. Amacımız şikayetlerin ilk kontakta çözümlenmesidir. İlk kontakta çözümlenemeyen, detaylı araştırma gerektiren şikayetler yetki sınırları çerçevesinde ve eskalasyonlarla konusuna göre konuyla ilgili uzman çalışanlardan oluşan ilgili gruplara yönlendirilir ve konusunda uzman ekipler tarafından sonuçlandırılır. Bu tip durumlarda müşterilere öngörülen çözüm süresi ve bu süre içinde başvuruların nasıl takip edilebileceği ile ilgili bilgi verilir.

Sonuçlandırma ve Yanıtlama

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir. Her müşteri şikayeti maksimum dikkat ve özenle, şikayet yönetimi süreçlerimize göre adil, tarafsız ve standart bir şekilde değerlendirilerek sonuçlandırılır. Müşteri iletişim bilgilerinin mevcut olması halinde, şikayetin bize ulaşması itibariyle 24 saat içinde müşterilerimizi şikayetlerinin değerlendirmeye alındığı veya sonuçlandığı konusunda bilgilendiririz. İlk aşamada çözümlenemeyen şikayetler için, öngörülen geri dönüş tarihini bildirir ve konuyu araştırarak belirtilen süre içerisinde müşterilerimizi bilgilendiririz.

Sürekli İyileştirme

Türk Telekom şikayet yönetim sürecimiz, kullandığımız sistemler ve hizmet kalitemiz, temel performans göstergeleri doğrultusunda sürekli gözden geçirilerek, iyileştirilir. Şikayetlerin tekrar etmesini önlemek amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyetler belirlenerek süreçlerimiz sürekli revize edilir. En sık gelen şikayet konuları düzenli olarak takip edilerek, yapılan iyileştirmelerin ardından artış ve düşüş oranları takip edilir. Bir müşterinin bizi kısa süre içerisinde aynı şikayetle tekrar aramış olması da bir takip kriteri olarak gözlemlenir ve ilgili aksiyon alınır. Tekrarlanan problemler tespit edildiğinde kök neden analizi yapılarak asıl neden tespit edilir ve gerekli düzenlemeler yapılarak tekrar etmemesi sağlanır. Bu sayfada yer alan bilgiler nedeniyle yasal yollardan hak talep edilemez.​


Bugün, yarın ve daima sizin için en iyisini yapacağız!

Türk Telekom ailesi; müşterilerine yardımcı olmak, müşterilerinin ihtiyaç ve önerilerine cevap verebilmek amacıyla her daim çok çalışmakta ve sürekli gelişmektedir.

  • Müşterilerimiz varoluşumuzun temelidir.
  • Müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlar ve doğru çözümler sunarız.
  • Müşterilerimizin yaşamını yenilikçi ve yaratıcı ürün ve hizmetlerle daha kolay hale getiririz.
  • Müşterilerimize zamanında bilgi vermek ve doğru kişi/kanala yönlendirmek müşteri memnuniyeti ilkelerimizin önceliklerinden biridir.
  • Verdiğimiz sözleri tutacağımızı taahhüt ediyor ve tutacağımızı taahüt ettiğimiz sözler veririz.
  • Müşterilerimizin görüşlerini, önerilerini ve şikayetlerini birer hediye olarak görür ve en mükemmel ürün ve hizmetleri sunmak için müşterilerimizden ilham alırız.​