Türk Telekom, ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesi kapsamında gerçekleştirdiği dijital okuryazarlık ve dijital
pazarlama eğitimlerine devam ediyor. Kadınların dijital yetkinliklerini geliştirmeyi ve üretim ekonomisine
daha aktif katılımını sağlamayı hedefleyen Türk Telekom, İzmir İş ve Meslek Sahibi Kadınlar Derneği, Tire
Süt Kooperatifi, Karateke Mahallesi Sulama Kooperatifi, Bornova Kadın Kooperatifi üyesi kadınlara eğitim
verdi. Türk Telekom İzmir Bölge Müdürlüğü’nde gerçekleşen eğitimde kadınlar dijital pazarlamanın sunduğu
fırsatlarla tanıştı.
Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom’un ‘herkes için erişilebilir iletişim’ prensibiyle
hayata geçirdiği ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesi ile kadınların üretim ekonomisine katılımını desteklemeyi
sürdürüyor. Proje kapsamında İzmir’in Tire ilçesinde bulunan İzmir İş ve Meslek Sahibi Kadınlar Derneği,
Tire Süt Kooperatifi, Karateke Mahallesi Sulama Kooperatifi, Bornova Kadın Kooperatifi üyesi yaklaşık 30
kadına 2’şer saat sürecek dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama eğitimleri verildi.
Dijitalde güvenlikten, e-ticaret mevzuatına kadar geniş kapsamlı eğitim
Türk Telekom İzmir Bölge Müdürlüğü binasında gerçekleşen eğitimlerde kadınlar, dijital okuryazarlık başlığı
altında dijital dünyanın dönüşüm süreci, dijital ayak izi, dijital güvenlik önlemleri, e-devlet ve e-nabız
uygulamaları, online bankacılık, sosyal medya araçları, çevrimiçi görüşmeler konularında eğitimler alırken
dijital pazarlama başlığı altında ise pazarlamanın bileşenleri, rakip analizi, pazarlama mecrası olarak
sosyal medya platformları, markalar için internet reklamcılığı, sosyal medyada ürün ve hizmet tanıtımı,
e-ticaret mevzuatı ve küçük girişimciye yönelik destekler, dijital pazaryerleri gibi konularda bilgi sahibi
oldu.
Hedef 10 bin kadına ulaşmak
2014-2019 yılları arasında yürüttüğü ‘İnternetle Hayat Kolay’ projesiyle 50 bin kişiye internet
okuryazarlığı eğitimleri veren Türk Telekom, 2019-2021 yılları arasında ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat
Kolay’ ismiyle devam eden proje kapsamında sunduğu dijital pazarlama eğitimleri ile yaklaşık 5 bin kadına
ulaştı. Projenin yeni dönemini ‘Dijitalde Hayat Kolay’ adıyla duyuran Türk Telekom, 10 bin kadına ulaşmayı
hedefliyor.