Türk Telekom Blog

30.07.2024 Teknoloji

Türk Telekom Uygulaması ve Online İşlemler Nasıl Kullanılır?

Ümit Önal

Türk Telekom İçerik Ekibi

Teknoloji hızla gelişirken artık internet üzerinden pek çok işlemi kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmeniz mümkün. Türk Telekom uygulaması ve Online İşlemler, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamak ve onlara daha iyi bir hizmet sunabilmek amacıyla sürekli geliştiriliyor. Bu platform sayesinde fatura ödeme, TL yükleme, paket satın alma, arıza kaydı gibi pek çok işlemi zaman ve mekândan bağımsız olarak gerçekleştirebiliyorsunuz.

Türk Telekom uygulaması ve Online İşlemler sayesinde pratiklik ve hız kazanabileceğiniz gibi anlık ihtiyaçlar doğrultusunda da destek alabilirsiniz. İster web sitesi isterseniz de mobil uygulama aracılığı ile yapabileceğiniz işlemler hakkında merak edilen noktaları sizin için bir araya getirdik.

Türk Telekom Uygulaması ve Online İşlemler Nedir?

Türk Telekom müşterilerinin internet üzerinden pek çok işlemi kolay ve hızlı bir şekilde yapabilmesini sağlayan Türk Telekom uygulaması ve Online İşlemler platformları olarak sizlere sunuluyor. Bu platformlar sayesinde fiziksel olarak Türk Telekom bayisine gitmenize gerek kalmadan pek çok işlemi gerçekleştirebiliyorsunuz. Türk Telekom uygulaması ve Online İşlemler, hem web sitesi hem mobil uygulama olarak kullanılabiliyor ve böylelikle her an her yerden işlemleri yapabilmenize olanak tanınıyor. Türk Telekom uygulaması ve Online İşlemler’in kullanımı ise oldukça pratik. Mobil hesabınıza giriş yapabilmek için cep telefonu numaranızı ; İnternet & Ev Telefonu hesabınıza giriş yapabilmek için ise T.C Kimlik Numaranız ve sistemde kayıtlı olan cep telefonu numaranızı girip <Şifre Gönder> butonuna tıklayarak 9520’ye ücretsiz SMS atarak gelen tek kullanımlık şifre ile uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

Mobil cihazınız üzerinden rahat bir şekilde hareket edebilmek için “Türk Telekom uygulamasını indir” ile telefonunuza uyumlu uygulamaya kolaylıkla erişebilirsiniz. Eğer Türk Telekom müşterisiyseniz, Türk Telekom uygulamasına tek kullanımlık şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Giriş yapmanızın ardından karşınıza çıkacak ana menüden Türk Telekom abonelik hesaplarınızı birleştirebilir ve aboneliklerinize ait yapabileceğiniz tüm işlemleri görebilirsiniz. Sizler için zamandan tasarruf etmeyi ve işlemlerinizi daha pratik bir şekilde gerçekleştirmenizi sağlayan uygulamamız ile kişisel bilgilerinizi güncel tutabilir ve bilgilerin güvenli bir şekilde korunduğundan da emin olabilirsiniz.

Türk Telekom’da Uygulamasında Hangi İşlemler Gerçekleşir?

Pek çok farklı işlemi gerçekleştirme imkânı sunan Türk Telekom uygulaması ve Online İşlemler, günlük hayatınızı kolaylaştırmayı ve hizmetlerden en iyi şekilde faydalanmanızı hedefliyor.

1. Fatura İşlemleri

Türk Telekom uygulaması ve Online İşlemler ile geçmiş ve güncel faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz. Bunun yanı sıra kredi kartı ya da banka kartı kullanarak faturalarınızı hızlı bir şekilde ödeyebilir ve faturalarınız için otomatik ödeme talimatı da verebilirsiniz.

2. TL Yükleme İşlemleri

Türk Telekom uygulaması ve Online İşlemler ile kalan bakiyenizi görüntüleyebilirsiniz. Bunun yanı sıra kredi kartı ya da banka kartı kullanarak kendinize veya sevdiklerinize kolay ve güvenli bir şekilde TL yükleyebilir ve otomatik yükleme talimatı da verebilirsiniz.

3. Paket ve Tarifelere Erişim

Mobil hesabınızın ana sayfasından tarife ve paketinizdeki kalan kullanımlarınızı inceleyebilir, güncel faturanızı/bakiyenizi görüntüleyebilir ve her hafta yenilenen Sil Süpür ile GB, dakika ve daha birçok hediye kazanabilirsiniz. Evde İnternet / Ev Telefonu hesabınızın ana sayfasından aboneliğinize ait kampanya adı, paket hız bilgisi ve taahhüt bitiş tarihi bilgilerine ulaşabilir, taahhüdünüz bitmeye yakın size özel teklifleri görüntüleyebilirsiniz. Mağaza menüsünden ulaşabileceğiniz paket ve tarifeler ile ihtiyacınıza uygun yeni paketleri satın alabilir ve mevcut paketlerinizi değiştirerek ya da güncelleyerek kullanıma devam edebilirsiniz.

4. Teknik Destek ve Arıza Kaydı

Türk Telekom uygulamasından internet ve telefon aboneliğinizle ilgili yaşadığınız herhangi bir sorunu bildirebilmeniz ve teknik destek talep edebilmeniz de mümkün. Bunun yanı sıra daha önceki destek taleplerinizi görüntüleyebilir ve taleplerinizin durumlarını takip edebilirsiniz.

5. Kampanya ve Fırsatlara Erişim İmkânı

Sizlere sunulan güncel kampanyaları Türk Telekom uygulaması ile inceleyebilmeniz mümkün. Size özel sunulan fırsatları ve indirimleri görüntüleyebileceğiniz kampanyalar ve fırsatlarla avantaj elde edebilirsiniz. İhtiyacınıza uygun diğer dijital servis ve uygulamalarımızı keşfedebilir, sadece dijitale özel fırsatlardan yararlanabilirsiniz. Ayrıca Bi Dünya Fırsat kampanyalarını inceleyip, popüler markalardaki indirimlerden faydalanabilirsiniz.

6. Numara Değişimi

Türk Telekom mobil uygulamasına giriş yaptıktan İşlemler > Ayarlar > Hat Ayarları kısmından numaranızı pratik bir şekilde değiştirebilirsiniz. Türk Telekom uygulamasında numara değiştirme için açılan kısımda numara değişikliği bölümüne tıklamanız ve sonrasında numara seçimi yaparak onaylamanız yeterli.

7. Hattınızı Türk Telekom'a Taşıma ve Yeni Abonelik İşlemi

Türk Telekom uygulaması üzerinden hattınızı pratik bir şekilde taşıyabilmeniz veya yeni abonelik başvurusu yapmanız da mümkün. Türk Telekom online hat taşıma için Yeni Başvuru bölümüne gelerek sizlere sunulan ekrandan başvuru formunu doldurmanız yeterli. Ardından size gönderilen bilgilendirme mesajı ile yönergeleri takip ederek numara taşıma veya yeni abonelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Türk Telekom Online İşlemler Dikkat Edilmesi Gerekenler

Fiziksel olarak bir Türk Telekom şubesine gitmeden işlemlerinizi hızlı bir şekilde halledebilmeniz için bazı noktalara dikkat etmeniz gerekiyor.

“Türk Telekom uygulamasına giriş yapamıyorum.” sorunu ile karşılaşabilirsiniz. Böyle bir problemde şu yöntemleri izlemelisiniz:

  • Uygulamaya giriş yapamamanız durumunda ilk olarak internet bağlantınızı kontrol etmeli ve tarayıcınızın güncel olduğundan emin olmalısınız.
  • Giriş için 9520’e ücretsiz SMS atarak alınan şifreler tek kullanımlıktır ve 3 dakika için geçerlidir. Süresi geçmiş bir şifreyi deniyor olabilirsiniz.
  • İnternet/Ev Telefonu menüsünden alınan Şifre ile Mobil hesaba giriş yapmayı deniyorsanız hata almış olabilirsiniz.
  • Kısa bir süre içinde birden fazla şifre talebinde bulunmanız veya şifrenizi birden fazla kez hatalı girmeniz durumunda güvenliğiniz için geçici süreliğine kullanıcı bilgileriniz bloke olmaktadır. Bu uyarıyı aldıktan 1 saat sonra yeni şifre alarak giriş yapmayı deneyebilirsiniz.
  • Bu sorun devam ederse Türk Telekom müşteri hizmetlerinden destek alabilmeniz mümkün.

Teknik sorunlar ya da acil durumlar için Türk Telekom'un çağrı merkezini de 7/24 arayabilirsiniz.

Sil Süpür kampanyasından yararlanmak için aşağıdaki koşulları sağlıyor olmanız gerekmektedir.

  • TT Mobil, Türk Telekom, TTNET ve grup şirketleri arasında paylaşılmak üzere ortak veri işleme izninin verilmesi,
  • Sim kartınızın 4.5G uyumlu olması,
  • Faturalı hat kullanıcısıysanız fatura tercihinizin e-fatura veya SMS fatura olması,
  • Hattın aktif olması,
  • Hattın tek veya çift yönlü kısıtlanmamış olması gerekmektedir.

Yeni müşterilerimizin hattın aktif olduğu tarihten itibaren ortalama 7 gün sonra yararlanılabilir

Türk Telekom online destek ve TiTi sayesinde ihtiyaç duyduğunuz her an ve her işlem için gerekli yardımı alabilirsiniz.