Hattıma nasıl TL yüklerim?
Cep telefonunuzdan internete, ATM'lerden Türk Telekom satış noktalarına kadar birçok kanal, hattınıza TL yüklemek için ücretsiz olarak hizmetinizde!
Türk Telekom Bakiye Sorgulama Yöntemleri:
1. Bilgi Mesajı:
Ücretli yaptığınız her arama ve gönderdiğiniz her SMS sonrası, hattınızda kalan TL bilgisi, kullanım süresi ve tutarı ile birlikte otomatik olarak ekranınıza gönderilmektedir. Kalan kullanım sorgulama hizmetinden tüm faturasız hat aboneleri, herhangi bir işlem yapmadan ve ücret ödemeden faydalanabilmektedir.
Bu servis, tüm faturasız abonelerimize otomatik olarak tanımlanmaktadır. Servisi kullanmak istemiyorsanız 4445444 Müşteri Hizmetleri yoluyla iptal edebilirsiniz.
2. 9333 ile bakiye sorgulamak için:
9333'ü arayarak ya da TL yazıp 9333'e mesaj göndererek hattınızdaki bakiyeyi öğrenebilirsiniz.
3. *123# ile bakiye sorgulamak için:
*123#'yi arayarak telefonunuzun ekranında mevcut TL miktarınızı görebilirsiniz.
4. Menüden bakiye sorgulamak için:
Cep telefonunuzdaki "Servis" menüsünün altındaki "Asistan" menüsünü izleyip, "Kredi" menüsünden "Kalan" menüsünü seçerek, yolladığınız ücretsiz kısa mesaja gelen cevapla hattınızdaki kalan TL miktarını öğrenebilirsiniz.
Kalan bakiye sorgulama bilgisi servisleri ücretsizdir.
Faturasız hattıma ne kadar süre yükleme yapmazsam hattım kapanır?
184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır.
Sonraki 92 günlük süre boyunca yine yükleme yapılmamışsa hattınız dış aramalara kapanır, sadece hattınızdan çağrı alabilirsiniz.
92 gün sonunda ise hattınız tamamen kapatılır ve söz konusu hatta ilişkin Abonelik Sözleşmeniz iptal edilir.
Faturasız hattımın kullanım dönemleri nedir?
Faturasız hatların geçerlilik süresini koruyabilmesi için düzenli olarak yükleme yapılması gerekmektedir. Son yükleme tarihine göre belirlenen Aktif Süre ve Pasif Süre aşağıdaki şekildedir.
Aktif Süre (184 gün):Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.
Pasif Süre (92 gün):Pasif süre boyunca hattınız dış aramalara kapalıdır, sadece hattınızdan çağrı alabilirsiniz. Tekrar arama yapabilmek için yükleme yapmanız gerekmektedir.
Pasif sürenin bitimine kadar hattınıza yükleme yapmamanız halinde ise, hattınız tamamen kapatılır ve söz konusu hatta ilişkin Abonelik Sözleşmeniz iptal edilir. Söz konusu hattınızı adınıza yeniden tahsis ettirip kullanabilmeniz için, hattın kapatılmasını takip eden 12 ay içerisinde bir Türk Telekom İletişim Merkezine (AİM) giderek yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamanız ve abonelik ile ilgili belgeleri ibraz etmeniz gerekmektedir. Sözleşmenin feshi ve hattın kapatılmasından itibaren 12 aydan fazla bir süre geçmiş ise, kapatılan hattınıza ilişkin aynı numarayı tekrar alabilmeniz garanti edilemez.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu'nun kararı ile, çeşitli nedenle aboneliği feshedilen ön ödemeli abonelerimizin, hatlarının feshinden sonra 3 ay içinde başvurmaları halinde hesaplarında kalan TL için kendilerine geri alma hakkı tanınmaktadır.
İadenin gerçekleşebilmesi için talebin
"https://www.turktelekom.com.tr/" üzerinden hat iptalini izleyen 3 ay içinde iletilmesi ve talebi ileten kişinin hat sahibi olması gerekmektedir. Bu karara ilişkin, müşterilerimizin hakkı 01.10.2010 tarihinden itibaren başlayacak olup söz konusu hakkın kullanımı 01.01.2011 tarihinden itibaren talep edilmeye başlanabilecektir.
Lira Kart'ım üzerindeki rakamlar kartı fazla kazıdığım için okunmuyor. Ne yapmam gerekir?
Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni (4445444) arayabilir veya Türk Telekom İletişim Hizmetleri'ne giderek işlem yaptırabilirsiniz.
Lira Kart'ımın son kullanma tarihi geçmiş, ne yapmam gerekir?
Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni (4445444) arayabilir veya Türk Telekom İletişim Hizmetleri'ne giderek işlem yaptırabilirsiniz.
Başka bir hattan hattıma Lira gönderebilir miyim?
Kurumsal hatlardan Lira Paylaş servisi ile farklı hatta lira gönderimi yapılamamaktadır.