“İşyerim VAS” paketi abonelik süresi sonra eren müşterilerimizin, Aralık 2017 sonu itibariyle ttmail, domain ve web sitesi barındırma (WEBİM) hizmetlerinin kullanımı iptal edilecektir.

Hizmet iptali yapılacak kurumsal müşterilerimize 45 gün öncesinden mail, sms ve IVR arama yöntemleri ile ulaşılmaya ve bilgi verilmeye çalışılmıştır. Ancak Türk Telekom sistemlerinde müşterilerimizce bildirilen kayıtlı olan iletişim bilgilerine göre ulaşılamayan müşterilerimizin bu duyuruyu dikkate alarak, yıl sonu itibariyle bahsi geçen hizmetlerden yararlanamayacak olmaları sebebiyle önemli e-postalarını kaydetmeleri rica olunur.


Değerli Müşterimiz, Güvenli İnternet Hizmeti profil geçiş işlemlerinizi artık 2500 kısa SMS numarası üzerinden yapabilirsiniz.

Detaylı bilgi için, https://www.turktelekomguvenlik.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

*Bu hizmet TT Mobil müşterileri için geçerlidir.




Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun 08.11.2016 tarihli ve 2016/DK/457 sayılı Kurul kararı gereğince kurumsal hatlara ilişkin alt kullanıcı bilgilerinin kayıt edilmesi gerekmektedir. Buna istinaden firmalara ait hatların hangi kullanıcı tarafından kullanıldığının, ilgili kurumsal müşteriden temin edilmesi ve herhangi bir kullanıcı değişikliği durumunda da söz konusu bilgilerin güncelliğinin firma yetkilileri tarafından sağlanması gerekmektedir.

Firmanıza ait;

Sabit ses ve data ürünlerinize​ ilişkin alt kullanıcı bilgilerini güncellemek için ​ tıklayınız.

Mobil hatlara ilişkin alt kullanıcı bilgilerini güncellemek için​tıklayınız

Online işlem merkezinde işlem yapabilmeniz için firma yetkilisi olmanız ve online işlem merkezi üyeliğiniz olması gerekmektedir.

Mobil ​ürünler online işlem merkezi şifresi için firma yetkilleri taleplerini dilekçe, kimlik ve imza sirküleriyle birlikte 212 478 68 68 numarasına faxlamaları yeterli olacaktır.


Sabit ses, data ve ICT ürünleri Kurumsal Online Hizmet Merkezi için firma yetkilileri buraya tıklayarak veya Türk Telekom ofislerine şirket evrakları ile birlikte müracaat ederek üyelik işlemlerini gerçekleştirebilirler.


29.04.2021 tarihi itibariyle yurtdışı aramalarınızda 1.kademede yer alan Rusya 2.kademede, 1.kademede yer alan Hollanda, İsviçre ve Belçika 3.kademede, 2.kademede yer alan Azerbaycan, İran, Moldova, Tunus ve Cezayir 4.kademede yer alacaktır. Taahhütlü müşterilerimiz kademe değişikliğinden taahhüt süresi boyunca etkilemeyecektir.


Ocak 2023 İtibariyle Tüketici Hakları Yönetmeliği Kapsamında Ödenmemiş Fatura Nedeni İle Hizmetin Kısıtlanması, Kapanması ve Borç Nedeniyle Sözleşme Feshi Süreçlerinde Yapılan Güncellemeler

Ödenmemiş Fatura Nedeni ile Hizmetin Kısıtlanması, Kapanması ve Borç Nedeniyle Sözleşme Feshi

Müşterilerin almış olduğu hizmete ait fatura borcunun faturada belirtilen son ödeme tarihinde ödenmemesi halinde, son ödeme tarihinden itibaren asgari 10 gün içinde müşteriler öncelikle bilgilendirilerek hizmeti kısıtlanmaktadır. Hizmetin kısıtlanması sürecinde internet erişim ürünlerinin bağlantı hızı düşürülmektedir.

İnternet kısıtlama sürecinde; güvenlik sertifikası ile damgalanmış ve "https://" ön takısı ile çalışan belirli internet sitelerine (örneğin bankaların web siteleri ve MS Exchange sunucularına bağlanmakta kullanılan MS Outlook gibi e-posta uygulamalarına, yine "https://" ön takı ile hizmet sunan diğer bazı sitelere) 128 Kbps hız ile erişim sağlanabilmektedir. Hizmetin kısıtlanma sürecinde mevcut paket /kampanya ücreti üzerinden faturalandırma hizmetin durdurma işlemine kadar devam edecektir.

Kısıtlanan hizmetin borcunun ödenmemesi halinde kısıtlama sonrası asgari 4 gün içerisinde hizmet tamamen durdurulacaktır. İnternet erişim ürünleri durdurma sürecinde müşterinin internet erişim hizmeti tamamen durdurulmaktadır. Hizmetin durdurulma sürecinde cihaz bedeli/kullanım ücreti, telsiz kullanım/ruhsatname ücreti gibi paket/kampanya ücreti dışında ücretler tahakkuk edecektir.

Hizmetin kısıtlama/durdurma işleminden makul süre önce müşterinin iletmiş olduğu iletişim bilgilerine göre sms, e-mail veya sesli yanıtlama yöntemi ile bilgilendirmeler yapılacaktır. İlgili bilgilendirmelerde,”Hizmetin kısıtlanma ve durdurulma tarih aralığı bilgisi ve hizmet kapama ücret bilgisi” yer alacaktır.

Ödenmemiş faturadan dolayı erişimi kullanıma kısıtlanan/durdurulan hizmetler için “Hizmetin Açma/Kapama” ücreti işlem başına vergiler dahil 99 TL'dir. Borç nedeniyle yansıtılacak açma-kapama işlem ücreti bir takvim yılı içerisindeki ilk açma-kapama işleminde yansıtılmayacaktır.

Kısıtlamaya/durdurmaya neden olan faturaların sözleşme feshinden önce ödenmesi durumunda 24 saat içinde internet erişim ürünleri mevcut paket hızı ile kullanılabilecektir.

Müşterilerin ani kullanım artışı, suiistimal riski, abonelik üzerinden dolandırıcılık vb. işlemler nedeniyle yapılan kısıtlamalar, bu kapsam dışında değerlendirilecektir.

Kapatılan hizmetlerin sözleşmeleri ise, yapılan son uyarılar sonrası halen ödeme yapılmadığı durumda yasal takip başlatılmak üzere feshedilebilecektir. Sözleşmenin borç nedeniyle feshi durumunda, sözleşme kapsamında bulunan taahhüt, avantaj bedelleri, indirimler ve diğer ek hizmetlere ait ücretler var ise ayrıca faturalandırılacaktır.

Son ödeme tarihi geçmiş faturalara aylık %3,5 gecikme faizi uygulanmaktadır.