Akıllı Evde İnternet Paketi olup Tivibu Ev'i (internet üzerinden alınan TV hizmeti) olan müşteriler paketlerinin tamamını kullandığında (%100'üne ulaştıklarında) Tivibu Ev hizmetinden de faydalanmaya devam edebilecekler mi?

Akıllı Evde İnternet Paketi olup Tivibu Ev'i (internet üzerinden alınan TV hizmeti) olan müşteriler paketlerinin tamamını kullandığında (%100'üne ulaştıklarında) Tivibu Ev'den Seç İzle, Tekrar İzle, Kaydet İzle gibi tüm özellikleriyle birlikte faydalanmaya devam edebilecekler.

Akıllı Evde İnternet Paketi olup Alo hizmeti olan müşteriler paketlerinin tamamını kullandığında (%100'üne ulaştıklarında) Alo hizmetinden de faydalanmaya devam edebilecekler mi?

Akıllı Evde İnternet Paketi olup Alo hizmeti olan müşteriler paketlerinin tamamını kullandığında (%100'üne ulaştıklarında) Alo hizmetinden de faydalanmaya devam edebilecekler.

Akıllı Evde İnternet Paketi olan müşteri limitsiz pakete geçmek isterse taahhütü bozulur mu? Yoksa limitsiz pakete geçme imkanı sunulacak mıdır?

Limitsiz paket üst paket olduğu için müşterilerimiz mevcut kampanyaları içinde geçiş yapabilirler.

Paketlerin bitimine yakın bilgilendirme yapılacak mıdır?

Kullanım miktarının %80'ine ve %100'üne gelindiğinde sms ya da email ile bilgi veririz.

Aylık kullanım miktarımın tamamını kullandığımda internet hizmetim durur mu?

Evet. Yeni fatura döneminde aylık kullanım miktarınız yenilenir ve internetinizi tekrar kullanmaya başlarsınız.

İnternet hizmetim durdurulduğunda hat kapama-açma ücreti yansıtılır mı?

Hayır yansımaz.

Aylık kullanım miktarımın tamamını kullandığım durumda internet hizmetim durduğunda tekrar aktif edebilir miyim?

İnternetinizi hemen kullanmak isterseniz ek paket satın alarak kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Paketimde kalan kullanım miktarlarını nasıl öğrenebilirim?

6606'ya KALAN [hizmetno] yazıp gönderdiğinizde dönülecek yanıt ile ya da Online İşlem Merkezi üzerinden paketinizde kalan kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz. Göndereceğiniz sms ücretsizdir.


Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda internet hizmetinizin erişimi kullanıma kısıtlanabilir ya da durdurulabilir.

Kısıtlama/durdurma işleminden önce aboneye bilgilendirme yapılmaktadır.

Erişimin kullanıma kısıtlanması halinde mevcut tarifeniz üzerinden faturalandırma devam eder. Kısıtlama süresince; güvenlik sertifikası ile damgalanmış ve "https://" öntakısı ile çalışan belirli internet sitelerine, (örneğin bankaların web siteleri) ve MS Exchange sunucularına bağlanmakta kullanılan MS Outlook gibi mail uygulamalarına, yine "https://" öntakısı ile hizmet sunan diğer bazı sitelere (örneğin sosyal paylaşım siteleri), 128 Kbps hız ile erişim sağlayabilirsiniz.

Kısıtlamaya/durdurmaya neden olan faturalarınızı ödemeniz durumunda internet erişiminiz üzerindeki kısıtlama/durdurma kaldırılır ve mevcut tarifenizdeki hız ile erişim sağlamaya devam edersiniz.

Ödenmemiş faturadan dolayı erişimi kullanıma kısıtlanan/durdurulan hatlar için Açma-Kapama ücreti işlem başına vergiler dahil 225 TL'dir. Bir takvim yılındaki "borç nedeniyle" ilk açma-kapama işlemi için söz konusu ücret faturanıza yansıtılmayacaktır.

Son ödeme tarihi geçmiş faturalara aylık %1,6 oranında uygulanan gecikme faiz oranı 15 Ağustos 2022 itibari ile %2,5 olarak uygulanmaya başlamıştır.

Pratik Çözüm’ü neden kullanamıyorum?

14.01.2021 itibariyle Pratik Çözüm üzerinden işlem gerçekleştirilemeyecektir. Bu işlemleri, Online İşlemler üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.​

Pratik Çözüm’ü bilgisayarımdan nasıl kaldırabilirim?

Pratik Çözüm uygulamasını kaldırmak isterseniz uygulamanız gereken adımlar sırasıyla şunlardır:

Kontrol Paneli'ne giriniz.
Program Ekle/Kaldır'a tıklayınız.
Pratik Çözüm'ü seçiniz ve Kaldır'a tıklayınız.
Açılan pencerede Evet seçeneğine tıklayınız.

TekŞifre nedir?

  • TekŞifre, Türk Telekom internet hizmetlerini çeşitli platformlardan kullanırken sizi tanımamızı sağlayan şifre uygulamasıdır. Bu sayede tek bir şifre ile tüm Türk Telekom internet hizmetlerini kullanabilir, size özel sunduğumuz online fatura ve kota sorgulama gibi temel hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
  • TekŞifre ile faydalanabileceğiniz internet hizmetlerini ve mobil uygul​amları hizmetleri görüntülemek için tıklayınız
  • TekŞifre'ye nasıl üye olabilirim?

  • 1) Anasayfada yer alan TekŞifre linkine tıklayıp istenen bilgileri girerek TekŞifre'nizi kolayca oluşturabilirsiniz. TekŞifre Üyeliği için lütfen tıklayınız
  • 2) Türk Telekom internet müşterisi iseniz, abonelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz cep telefonu hattınız üzerinden 6606'ya SMS atarak da TekŞifre hesabınızı oluşturabilirsiniz.
  • SMS ile TekŞifre hesabı oluşturmak için Mesaj alanına TEKSIFRE yazın bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI yazıp 6606'ya kısa mesaj gönderin. (Örnek: TEKSIFRE 12345678900) Kullanıcı adınız ve TekŞifre'niz kısa mesajla cep telefonunuza iletilecektir. 6606'ya gönderilen kısa mesajlar, kullandığınız GSM operatörünün tarifenize göre belirlediği 1 kısa mesaj bedeliyle operatörünüz tarafından ücretlendirilir.
  • 3) 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak TekŞifre talebinde bulunabilir, TekŞifre'nizin SMS olarak cep telefonunuza gönderilmesini talep edebilirsiniz.​
  • TekŞifre’mi unuttum, ne yapmalıyım?

    1) Anasayfada yer alan TekŞifre linkine tıklayıp istenen bilgileri girerek TekŞifre'nizi kolayca oluşturabilirsiniz. TekŞifre Üyeliği için lütfen tıklayınız

  • TekŞifre ile faydalanabileceğiniz internet hizmetlerini ve mobil uygul​amları hizmetleri görüntülemek için tıklayınız

    • TekŞifre Kullanıcı adınız cep telefonu numaranız ise;
      Açılan sayfaya cep telefonunuzu ve ekranda bulunan güvenlik kodunu yazıp, “Gönder” tuşuna basınız. Yeni TekŞifre’niz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir.
      Ayrıca şifrenizi 6606 ‘ya mesaj göndererek de öğrenebilirsiniz. 6606'ya TEKSIFRE boşluk TC Kimlik Numaranızı (Örnek: TEKSIFRE 12345678900) yazıp gönderebilirsiniz. TekŞifreniz size sms olarak iletilecektir. 6606'ya gönderilen kısa mesajlar, kullandığınız GSM operatörünün tarifenize göre belirlediği 1 kısa mesaj bedeliyle operatörünüz tarafından ücretlendirilir.
      444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak yeni TekŞifre talebinde bulunabilir, TekŞifre'nizin SMS olarak cep telefonunuza gönderilmesini de talep edebilirsiniz.
    • TekŞifre Kullanıcı adınız e-posta hesabınız ise;
      Açılan sayfaya e-posta adresinizi ve ekranda bulunan güvenlik kodunu yazıp, “Gönder” tuşuna basınız. E-posta adresinize şifre değiştirme için bir e-posta gönderilecektir. E-posta adresinize gönderilen linki tıkladığınızda, yeni şifre tanımlama sayfasına yönlendirileceksiniz.

    TekŞifre’mi nasıl değiştirebilirim?

  • TekŞifre hesabınızla uygulamaya giriş yaptığınızda “Hesabım” sayfasındaki “Şifre Değiştirme” linkine tıklayınız. Mevcut TekŞifre’nizi ve sayfada belirtilmiş olan kurallara göre oluşturacağınız yeni TekŞifre’nizi girdikten sonra “Şifremi Değiştir” butonuna tıklayarak TekŞifre’nizi değiştirebilirsiniz.
  • E-posta adresim olan TekŞifre kullanıcı adımı, Cep Telefonu numaram olarak nasıl değiştirebilirim?

    TekŞifre hesabınızla uygulamaya giriş yaptığınızda “Hesabım” sayfasındaki “Kullanıcı adınızı Cep Telefonu Yapmak İçin” yazan linke tıklayınız.

    • İnternet müşterilerimiz için;
      TekŞifre hesabının doğrulanması ve bilgi güvenliğinin sağlanması için Türk Telekom İnternet Müşterisi (bireysel, kurumsal ya da yabancı uyruklu seçeneklerinden biri) seçiminizi yapmanız gerekmektedir. “Hesap Güncelleme” sayfasında internet abonelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz Cep Telefonu Numaranız ve (Bireysel müşterilerimiz için TC Kimlik Numarası bilgisi, Kurumsal Müşterilerimiz için Vergi Kimlik No bilgisi, Yabancı Uyruklu Müşterilerimiz için Pasaport no bilgisi) bilgilerinden uygun olanın girilmesi gerekmektedir. TekŞifre kullanıcı adının değiştirilme işleminin tamamlanması için, kullanıcı adı olarak belirttiğiniz cep telefonu numarasına SMS ile gönderilen onay kodunuzu* ekrana girmeniz gerekmektedir. Onay kodu doğru bir şekilde girilirse kullanıcı adınız Cep Telefonu numaranız olarak değiştirilecektir. Kullanıcı adınızı değiştirdiğinizde sms ile tarafınıza bilgi verilecektir.
      *Güvenliğiniz için onay kodunuzu kimse ile paylaşmayınız.
    • Misafir müşterilerimiz için;
      Kullanıcı adı güncelleme işlemi için kullanıcı adı olarak belirlenmek istediğiniz Cep Telefonu Numaranızı “Hesap Güncelleme” sayfasına giriniz. TekŞifre kullanıcı adının değiştirilme işleminin tamamlanması için belirttiğiniz cep telefonu numarasına SMS ile gönderilen onay kodunuzu* ekrana girmeniz gerekmektedir. Onay kodu doğru bir şekilde girilirse kullanıcı adınız Cep Telefonu numaranız olarak değiştirilecek ve sms ile bilgilendirileceksiniz.
      *Güvenliğiniz için onay kodunuzu kimse ile paylaşmayınız.

    TekŞifre kullanıcı adımı değiştirdim, TekŞifrem de değişir mi?

    ​​Kullanıcı adı değişikliği sonrası mevcut TekŞifre’nizi kullanmaya devam edebilirsiniz.​

    Kullanıcı adımı Cep Telefonu Numaram olacak şekilde güncelledim ve TekŞifre hesaplarım birleştirildi. Bu ne demek?

    ​​Kullanıcı adı değişikliği sonrası mevcut TekŞifre’nizi kullanmaya devam edebilirsiniz.​

    Yeni bir TekŞifre hesabı oluşturdum. Kullanıcı adı e-posta olan eski TekŞifre hesabıma erişebilir miyim?

    E-posta adresli TekŞifre kullanıcı adları Cep Telefonu numarası olarak değiştirildiğinde eğer varsa; tüm kullanıcı adı e-posta adresiniz olan TekŞifre hesaplarınız birleştirilecek ve yeni kullanıcı adı Cep Telefonu numaranız olan tek bir TekŞifre hesabı ile size hizmet verilecektir. Güncellenen TekŞifre hesabınız ile tüm internet hatlarınızı yönetebilecek ve ürün/servislerimizi kullanmaya devam edebileceksiniz.​​​​

    Kendime ait birden fazla TekŞifre Hesabı oluşturabilir miyim?

    Kullanıcı adı e-posta adresiniz olan mevcut bir ya da birden fazla TekŞifre hesabınız varken kullanıcı adı Cep telefonu olan yeni bir TekŞifre hesabı oluşturursanız; tüm kullanıcı adı e-posta adresiniz olan TekŞifre hesaplarınız birleştirilecek ve yeni kullanıcı adı Cep Telefonu numaranız olan tek bir TekŞifre hesabı ile size hizmet verilecektir. Yeni TekŞifre hesabınız ile tüm internet hatlarınızı yönetebilecek ve ürün/servislerimizi kullanmaya devam edebileceksiniz.​​​

    Aynı cep telefonu numarası ile TekŞifre'de birden fazla hesap oluşturabilir miyim?

    Yeni TekŞifre hesabı oluşturacak müşterilerimiz, üzerlerinde kaç tane internet hattı olursa olsun, sadece 1 tane TekŞifre hesabına sahip olabileceklerdir. Müşterimiz, tek bir TekŞifre hesabı ile tüm internet hatlarının işlemlerini, işlem yapmak istediği hattı Online İşlem Merkezimiz üzerinden seçerek gerçekleştirebilecektir.​​​​

    Türk Telekom İnternet müşterisi olmadan önce oluşturduğum TekŞifre hesabımı, müşteri olduğumu belirterek nasıl güncelleyebilirim?

    ​​Aynı cep telefonu numarasıyla sadece bir tane TekŞifre hesabı oluşturabilirsiniz. Yeni TekŞifre hesabı oluşturmak için belirttiğiniz cep telefonu numarası ile daha önceden oluşturulan bir TekŞifre hesabı varsa sistem yeni üyelik oluşturmanıza izin vermeyecektir. ​

    İki farklı kişi aynı bilgisayardan kendi TekŞifre hesaplarına giriş yapabilir mi?

    TekŞifre hesabınızla uygulamaya giriş yaptığınızda “Hesabım” sayfasındaki “Türk Telekom İnternet Müşterisi iseniz” linkine tıklayınız.

    TekŞifre hesabının doğrulanması ve bilgi güvenliğinin sağlanması için Türk Telekom İnternet Müşterisi (bireysel, kurumsal ya da yabancı uyruklu seçeneklerinden biri) seçiminizi yapmanız gerekmektedir. “Hesap Güncelleme” sayfasında internet abonelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz Cep Telefonu Numaranız ve (Bireysel müşterilerimiz için TC Kimlik Numarası bilgisi, Kurumsal Müşterilerimiz için Vergi Kimlik No bilgisi, Yabancı Uyruklu Müşterilerimiz için Pasaport no bilgisi) bilgilerinden uygun olanın girilmesi gerekmektedir. TekŞifre hesap güncelleme işleminin tamamlanması için, kullanıcı adı olarak belirttiğiniz cep telefonu numarasına SMS ile gönderilen onay kodunuzu* ekrana girmeniz gerekmektedir. Onay kodu doğru bir şekilde girilirse kullanıcı adınız Cep Telefonu numaranız olarak değiştirilecektir. Kullanıcı adınızı değiştirdiğinizde sms ile tarafınıza bilgi verilecektir.

    *Güvenliğiniz için onay kodunuzu kimse ile paylaşmayınız.​

    İki farklı kişi aynı bilgisayardan kendi TekŞifre hesaplarına giriş yapabilir mi?

    Aynı bilgisayardan birden çok kullanıcı hesaplarını kullanabilir. Birden çok hesaba erişmek için her oturumun sonunda oturumunuzu kapatmak üzere "Çıkış" bağlantısını tıklayın. Daha sonra farklı bir Kullanıcı Adı ve TekŞifre ile üye girişi yapabilirsiniz.

    TekŞifre üyeliğimi iptal edebilir miyim?

    444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp TekŞifre hesabınızı iptal edebilirsiniz.​


    Türk Telekom Uygulaması Nedir?

    Türk Telekom Uygulaması​ IOS & Android işletim sistemli tüm cihazlarda kullanılabilen mobil versiyonudur. Web'den yaptığınız işlemleri cep telefonunuzdan da yapabilmenizi sağlar.​​

    Hangi cihazlarda kullanılabilir?

    iPhone cihazlarınızdan ve wap'ı destekleyen tüm mobilcihazlardan kullanılabilir.

    Uygulamaya cep telefonumdan nasıl erişebilirim?

    iPhone cihazınızdan App.Store'da yer alan Türk Telekom Uygulaması'nı seçerek uygulamayı ücretsiz indirebilir ya da wap.Türk Telekom.com.tr adresinden wap uygulamasına erişebilirsiniz.

    Uygulamaya eriştikten sonra hangi bilgilerim ile giriş yapabilirim?

    Uygulamaya Iphone cihazınıa indirdiğiniz Türk Telekom Uygulaması'ndan​ veya wap aracılığı ile giriş için Türk Telekom Tek Şifre'de kullandığınız kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.

    Uygulama ile ilgili bir sorun yaşadığımda ne yapmalıyım?

    Uygulama ile ilgili bir sorun olduğunda 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayıp, destek alabilirsiniz.

    Uygulamaya Türk Telekom Tek Şifre'den önceki kullanıcı adı ve şifremle girebilir miyim?

    Uygulamaya yalnızca Türk Telekom Tek Şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.​

    Uygulamayı iPhone cihazıma indirmek için ücret ödeyecek miyim?

    Uygulamayı Apple Store'dan ücretsiz indirebilir ve işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

    Uygulamayı kullanarak paket değiştirdiğimde değişiklik bir sonraki faturama mı yansır?

    Uygulamada mevcut paket değiştirildiğinde paket değişikliği anında gerçekleştirilmekle birlikte faturaya takip eden ay yansıyacaktır.

    Uygulamada paket değişikliğini iptal etmek istiyorsam ne yapmam gerekiyor?

    İçinde bulunulan ay içerisinde paket değişikliği max üç kez yapılabilmektedir. Bu limit dolduğu takdirde farklı bir pakete geçiş işlemi için bir sonraki ay beklenmelidir.

    Türk Telekom Tek Şifre'ye üyelik nasıl yapılır?

    Türk Telekom Tek Şifre'ye üye olmak için iphone uygulamasında ve wap kanalında uygulama ekranında yer alan 'Üye Ol' linkine tıklayarak 'Yeni Üyelik' sayfasını ziyaret edip, kişisel bilgilerinizi ve geçerli e-posta adresinizi girmeniz ve bir şifre seçmeniz yeterlidir. Üyelik işlemini tamamlayıp, 'Kaydet' butonuna tıkladığınızda, cep telefonunuza aktivasyon kodu gönderilecektir. Aktivasyon işlemini tamamlamak için gelen kodu bir sonraki ekrandaki aktivasyon kodu alanına giriniz. Aktivasyon kodunu eksiksiz ve doğru girdiyseniz Tek Şifreniz ve Tek Şifre kullanıcı isminiz ile giriş yapabilirsiniz.

    Tek Şifre üyelik kayıt formunu doldurdum. Üyelik aktivasyon işlemi için cep telefonuma aktivasyon kodu ulaşmadı. Ne yapmalıyım?

    Aktivasyon kodunu girdiğiniz GSM Numarasına ulaşmadı ise, tekrar gönder butonuna tıklayarak yeni kod isteyiniz.

    Tek Şifre Üyelik kaydı sonrasında gelen aktivasyon kodunu girmezsem kaydım iptal olur mu?

    Tek Şifre kayıt işlemini tamamladıktan sonra 24 saat içinde aktivasyon işlemini tamamlamanız gerekmektedir. Aktivasyon onay işlemini tamamlamamanız durumunda, üyelik kaydınız iptal edilecektir ve tekrar yeni üye kaydı yapmanız gerekmektedir.

    Tek Şifre üyelik kayıt formunu doldururken e-posta adresimi yanlış girdim. E-posta adresimi nasıl düzenleyebilirim?

    ADSL bilgilerinizi verirken e-posta adresinizi yanlış girdiyseniz, e-posta adresi düzeltmesi için 444 1 444 Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

    Müşteri Hizmetleri'ni aramamanız durumunda, aynı ADSL Kullanıcı Adı ve Şifrenizle yeni hesap oluşturabilmeniz için, 24 saat beklemeniz gerekmektedir. 24 saatin sonunda, oluşturduğunuz üyelik kaydı iptal edilecektir.

    Türk Telekom Tek Şifre'mi unuttum. Ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unutmanız halinde şifrenizi girdiğiniz sayfadaki 'Şifremi Unuttum' butonunu tıklayınız. Açılan sayfaya Kullanıcı Adınızı ve GSM numaranızı girerek "Gönder" tuşuna basınız. GSM Numaranıza yeni şifreniz gönderilecek. Yeni gelen şifre ile giriş ekranından tekrar giriş yapmayı deneyiniz.

    İki farklı kişi aynı cihazdan kendi Türk Telekom Tek Şifre hesaplarını kullanarak uygulamaya girebilir mi?

    Aynı cihazdan birden çok kullanıcı hesaplarını kullanabilir. Birden çok hesaba erişmek için her işlemin sonunda oturumunuzu kapatmak üzere tüm ekranların sağ üstünde yer alan Ayarlar sayfasında "Çıkış Yap" bağlantısını tıklamanız gerekmektedir. Daha sonra farklı bir kullanıcı adı ve şifreyle yeniden üye girişi yapabilirsiniz.​


    Her gereksinime hitap eden ADSL paketlerinden size en uygun olanını seçin, ADSL ile yüksek hızda internet erişim hizmetini kesintisiz alın.

    ULTRANET nedir? ULTRANET ile hangi avantajlar sunulur?

    Ultranet paketleri ADSL ve VDSL teknolojisini kullanan 16 Mbps'e kadar hızlı ve kesintisiz internet sunan internet erişim paketleridir.

    Asymmetric Digital Subscriber Line sözcüklerinin baş harflerinden oluşan ADSL (Asimetrik Sayısal Abone Hattı), mevcut telefonlar için kullanılan bakır teller üzerinden yüksek hızlı veri, ses ve görüntü iletişimini aynı anda sağlayabilen bir modem teknolojisidir. Türk Telekom, ADSL ile internet kullanıcılarına aşağıdaki faydaları sağlıyor;

    Yüksek Hızda Kesintisiz İnternet Erişimi

    ADSL internet kullanıcılarına minimum (1 Mbps)
    Maksimum 16384 Kbps (16 Mbps) arasında mevcut paketlerde alternatif hız seçenekleri sunar,

    24 Saat Kesintisiz Bağlantı

    ADSL, İnternet kullanıcılarına sürekli bağlantı olanağı sağlar.

    Aynı Telefon Hattı Üzerinden İnternet ve Konuşma

    ADSL, İnternet kullanıcılarına aynı telefon hattı üzerinden ikinci bir telefon hattına gerek kalmadan aynı anda İnternet erişimi ve telefonda konuşma olanağı sağlar.

    Size Özel Hat

    ADSL kullanıcıları kendilerine ayrılmış olan özel bant genişliğini kullanırlar. İnternete erişirken telefon hattının meşgul olması gibi bir durum söz konusu olmaz.

    Sayısal Teknoloji

    ADSL, İnternet kullanıcılarına sayısal teknolojinin sağladığı tüm olanakları sunar. İnternete bağlanamama ve kesinti gibi durumlar ortadan kalkar. Sayısal teknoloji farkıyla İnternet üzerinden eş zamanlı ses ve görüntü aktarımına olanak sağlar.

    7 gün 24 saat Müşteri Hizmetleri desteği

    7 gün 24 saat 444 1 444'ten Türk Telekom Müşteri Hizmetleri desteği sağlanmaktadır.

    ULTRANET hizmetinden kimler yararlanabilir?

    ADSL hizmetinden yeni abone olacak tüm bireysel ve kurumsal müşteriler yararlanabilir.

    ULTRANET hizmeti ile sunulabilen bireysel internet paketleri ve ücretleri nelerdir?

    ADSL hizmeti ile sunulabilen https://www.turktelekom.com.tr hakkında detaylı bilgi için tıklayın.

    ULTRANET'e hangi kanallardan başvuru yapılabilir?

    ADSL hizmeti ve tercih edilen ADSL paketine abonelik için Türk Telekom Ofisleri'nden, Türk Telekom Mağazaları'nden, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden, 6606'ya kısa mesaj göndererek veya https://onlineislemler.turktelekom.com.tr '​den öğrenebilirsiniz.

    Kullanıcı adı ve/veya şifre değişikliği nasıl yapılır?

    Kullanıcı adınının unutulması durumunda veya değişiklik yapmak için

    Kullanıcı adınızı unuttuysanız 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak öğrenebilirsiniz.

    Kullanıcı adınızı değiştirmek için ise bağlı olduğunuz Türk Telekom Ofisi’ne müracaat edebilirsiniz. Kullanıcı adı değişikliği için ADSL müşterisi tarafından şahsen veya vekaletle başvuru yapılması gerekmektedir. Değiştirme işlemi ücretli olup bir sonraki dönem Türk Telekom faturasına yansıtılır.

    Şifrenin unutulması durumunda veya değişiklik yapmak için;

    Şifrenizi unuttuysanız veya değiştirmek istiyorsanız Türk Telekom Tek Şifre sayfasından gerekli işlemleri yapabilirsiniz.

    Fatura adresi nasıl değiştirilebilir?

    444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya bağlı olduğunuz Türk Telekom Ofisi’ne giderek adresinizi değiştirebilirsiniz. Adres değişikliği başvurusu ADSL hattı müşterisi tarafından ve kimlik ibrazı ile yapılabilir.

    ULTRANET'in bağlı olduğu sabit telefon numarası nasıl değiştirilebilir?

    ADSL hattınızın bağlı olduğu sabit telefon numarasını değiştirmek için Türk Telekom Ofisleri’ine müracat etmeniz gerekmektedir.

    ULTRANET hizmeti, birden fazla bilgisayarda kullanabilir mi?

    Aynı daire içinde, birden fazla bilgisayarda kullanabilir. Ancak bağlantı hızı, birden fazla bilgisayar bağlanması durumunda düşebilir. Bağlantı paketindeki hız, tek bilgisayar için geçerli olan maksimum hızı belirtmektedir.

    ADSL hizmetinin başka bir daire veya işyerindeki kullanıcılar ile paylaşılması yasal değildir.

    Aylık Kullanım Miktarı olan paketlerde, Aylık Kullanım Miktarı durumu nasıl öğrebilebilir?

    Aylık Kullanım Miktarı'nın kullanılan kısmı, www.turktelekom.com.tr​’de Sorgulama alanından, kullanıcı ismi ve şifre ile giriş yapılarak takip edilebilmektedir.​​

    Adil Kullanım Noktası (AKN) Uygulaması Nedir? Detayları Nelerdir?

    Türk Telekom 1 Ocak 2019 itibarıyla AKN'li paketten hizmet alan müşterilere ücretsiz olarak Limitsiz Hizmet sunmaya başlamıştır.

    Download ve upload hızı nedir?

    Download İnternetten dosya indirme hızını, upload dosya yükleme hızını gösterir.​

    ULTRANET paketleri ile hangi hızlar (download ve upload) sunulmaktadır?

    ADSL paketleri ile sunulan hızlar aşağıdaki tabloda yer almaktadır.

    ADSL paketleri Hız Bilgisi
    Paket Adı Download Hızı Upload Hızı
    1Mbps 1GB1 Mbps 256 Kbps
    1Mbps 2GB 1 Mbps 256 Kbps
    ULTRANET616 Mbps'ye kadar 800 Kbps
    ULTRANET LİMİTSİZ16 Mbps'ye kadar 800 Kbps

    ULTRANET bağlantı hızı değişir mi, hız nelerden etkilenir?

    ADSL hizmeti ile sunulan internet paketlerinde erişim hızı olarak belirtilen hızlar, bağlantı yapılan yerde ulaşılabilecek maksimum hızı ifade etmektedir. Telefon hattı müşteriye ayrılmış olmakla birlikte, internet erişim hızı, telefon altyapısının kalitesine göre, özellikle yoğun kullanımın olduğu saatlerde, ifade edilen maksimum hızların altına düşebilmektedir. İnternet erişimi, telefon hattından, İnternet servis sağlayıcısına ulaşana kadar aşağıdaki faktörlerden etkilenir;

    • Kullanılan Bilgisayarın Durumu: Kullanılan bilgisayarın konfigürasyonu ve durumu internet kullanımını etkiler. Örneğin, bilgisayara interneti kullanan bir virüs bulaşmışsa, bu virüsle interneti paylaşmak durumunda kalınır. Bu durum kullanım hızını düşürür. Ya da bilgisayarda yüklü olan bazı programlar güncel sürümlerini internetten otomatik olarak yüklemesi için ayarlandıysa, bu yükleme sırasında internette gezinti hızı yavaşlayabilir.
    • Aynı hat üzerinden kullanım yapan kullanıcı sayısı: Aynı bağlantı üzerinden birden fazla kullanıcı tarafından kullanım yapılması durumunda bağlantı hızı düşecektir.
    • Telefon Hattının Kalitesi: Telefon hattı, ADSL erişiminin kalitesini belirleyen en önemli etkenlerden biridir. Telefon hattı olarak döşenmiş olan bakır kablo, ince bir kablo ise aynı anda daha az veri taşınır. Kabloda olabilecek etkileşimlerden ya da başka sebeplerden kaynaklı gürültüler, ADSL erişiminin yavaşlamasına ya da sağlanamamasına sebep olabilir.
    • Telefon Santrallerindeki Yoğunluk: Telefon santrallerindeki yoğunluk, müşterinin veri trafiği, İnternet servis sağlayıcının İnternet bulutuna ulaşamadan sıkışmasına ve yeterli veriyi sağlayamamasına sebep olur.
    • Telefon Santraline Uzaklık: ADSL, uzaklık arttıkça hızın azaldığı bir iletişim teknolojisidir.
    • Telefon Santrallerinde Kurulu Merkezi ADSL Cihazlarının Performansı: Kullanılan merkezi cihazların performansı, ADSL erişiminizin hızını ve kesintisizliğini etkiler.
    • ADSL Modem/Router​;ın Performansı: Kullandığınız cihazın performansı, ADSL erişiminizin hızı ve kesintisizliğini etkiler.

    İnternet paketinin hızı, kullanıcının kullanım sıklığına göre değişmemektedir.


    İnternete bağlantı sorunları için nereden destek alınabilir?

    444 0 375 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.

    ULTRANET hizmeti’nde paket değişikliği yapılabilir mi?

    Evet. Paket değişikliği yapılabilir. Ancak herhangi bir kampanyada taahhüt devam ediyor ise paket değişikliği işleminde;

    • Kampanya indirim dönemi devam ediyorsa sadece kampanyaya dahil aylık standart ücreti daha yüksek bir pakete geçiş yapılabilir,
    • Kampanya indirim dönemi tamamlanmış ise kampanyaya dahil olan veya olmayan aylık standart ücreti daha yüksek bir pakete geçiş yapılabilir.

    ULTRANET müşterisi, diğer hizmet türlerine (Yalın İnternet, Türk Telekom HİPERNET) geçebilir mi?

    Evet. Mevcut internet müşterileri diğer hizmet türleri ile sunulan internet paketlerine geçiş yapabilir. Geçiş durumunda hizmet türüne bağlı olarak ek ücretler oluşabilecektir.

    Yalın internet hizmeti ile sunulan tüm internet paketlerine geçiş nedeniyle oluşacak ek ücretler;

    • Türk Telekom Yalın İnternet Erişim Ücreti(Aylık):20,39 TL
      (Türk Telekom Yalın FİBERNET Hizmeti için aylık 20,39 TL)
    • Türk Telekom Yalın İnternet Geçiş Ücreti (1 Defalık): 10,20 TL

    (fiyatlara tüm vergiler dahildir)

    Türk Telekom HİPERNET paketlerine geçişlerde ek ücret yansımamaktadır (Türk Telekom Yalın HİPERNET paketleri için yukarıda belirtilen ücretler yansıyacaktır).

    İnternet hizmetinde kampanyası devam eden müşteriler ise, kampanya koşullarına bağlı olarak Yalın İnternet hizmetine geçebilir. Geçiş yapılabilen kampanyalar için mevcut kampanya koşulları aynı şekilde devam eder.

    ULTRANET müşterisinin, diğer hizmet türlerine geçmesi durumunda internet hizmet numarası değişir mi?

    Hayır. İnternet'ten Yalın İnternet'e geçişte hizmet numarası değişmez.

    Yeni aboneliklerde, ilk fatura ne zaman gelir? İlk faturaya hangi ücretler yansır?

    İlk fatura, abonelik başlangıç tarihini takip eden ay başında düzenlenir. İlk faturada yer alacak ücretler;

    • Abonelik başlangıç tarihinden ilk faturalama dönemine kadar olan kullanım bedeli
      • Kampanyasız müşteriler için yürürlükteki ADSL paketinden hesaplanır,
      • Kampanyalı müşteriler için abone olunan internet paketinin kampanyadaki indirimli ücret üzerinden hesaplanır
    • Aktivasyon (bağlantı) ücretinin ilk taksidi,
    • Modem satın alan müşteriler için, modem ücretinin ilk taksidi,
    • Kotalı paket müşterileri için varsa kota aşım ücreti.

    Yeni aboneliklerde bağlantı (aktivasyon) ücreti neden alınıyor?

    ADSL hizmet talebinize istinaden bağlı olduğunuz telefon santralinde fiziksel olarak bir işlem yapılmaktadır. Bu nedenle, Türk Telekom faturasına 12 ay boyunca 22 TL ya da 24 ay boyunca 11 TL yansıtılacak şekilde bağlantı ücreti alınmaktadır.

    İnternet hizmeti başka bir adrese nakledilebilir mi? Nasıl?

    İnternet nakil işlemi Türk Telekom Ofisleri veya Türk Telekom Mağazaları'nden ya da 444 1 444 Müşteri Hizmetlerinden yapılabilmektedir. Nakil yaptırmak isteyen müşteri veya vekalet verdiği kişi, kimlik belgesi ile başvuru yapabilir. Sabit telefon hattı da yeni adrese taşınmak isteniyorsa, ADSL hizmetinin naklinin gerçekleştirilebilmesi için öncelikle sabit telefon hattının naklinin tamamlanması gerekir. Nakil işleminde müşterinin nakil adresinde bulunması gerekmektedir. Nakil işlemi ortalama 2, maksimum 15 gün içinde tamamlanmaktadır.

    Nakil ​hakkında detaylı bilgi için tıklayın.

    ULTRANET hizmeti nasıl devredilebilir?

    İnternet aboneliğini isteğe bağlı olarak devretmek isteyen müşterinin, devralmak isteyen kişiyle birlikte Türk Telekom Ofis veya Türk Telekom Mağazaları'lerine başvurması gerekir. ADSL hizmetinin devri için internetin bağlı olduğu sabit telefon hattının da aboneliğini devir almak isteyen müşteriye devredilmesi gerekmektedir. Kampanyalı abonelerin devir işleminde kampanyaya özel bir koşul bulunmuyorsa devir sonrası taahhüt durumu korunur. Devir işlemi ücretli olup, internet hattı borç nedeniyle kapalı olan müşterilere ödeme gerçekleşinceye kadar devir işlemi yapılmaz.

    Devir hakkında detaylı bilgi için tıklayın.

    Devir işlemi gerçekleştirebilir miyim?

    Evet, Devir işlemleri hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

    ULTRANET aboneliği bir süreliğine dondurulabilir mi?

    Hat dondurma işlemi, Türk Telekom Ofislerinden ve 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden hat sahibinin bizzat başvurusu ile yapılabilir. Hat dondurma hizmetinden, bir müşteri yılda en fazla 2 kez ve toplamda 6 ay (180 gün) süreyi aşmayacak şekilde faydalanabilir. Seçilen sürenin sonunda hat otomatik olarak açılır.

    Hat dondurma süresi içinde olan kullanıcılar için aylık internet erişim ücreti alınmaz. İnternet erişim ücreti dışında kalan; kullanılan katma değerli hizmet ücretleri, taksit,hat dondurmadan dolayı yansıtılması gereken iadeler, geçen aydan devir eden ücretler var ise faturalandırılır.

    Hat dondurma ​hakkında detaylı bilgi için tıklayın..

    Statik IP nedir? Birden fazla statik IP adresi alınabilir mi?

    ADSL hattı tesis edildiğinde, aksi belirtilmemişse internet'e Dinamik IP ile bağlanılır (IP numarası, Internet'e giren herkese sistem tarafından verilen kimlik numarasıdır).

    Bilgisayarına uzaktan erişim yada bir web sayfası yayımı olanağı isteyen kullanıcının Statik IP sahibi olması gerekir (Örneğin:Video konferans, Uzak Masaüstü Yönetimi, Oyun Sunucusu v.b. işlemlerde). Yani Statik IP adresi alınması durumunda yapılan her bağlantı için aynı IP adresi alınacaktır.

    ADSL hizmeti ile beraber sadece bir adet statik IP adresi alınabilir.

    Evde internet başvurusu kurulum aşamasında iptal olursa ne yapmam gerekiyor?

    Dilerseniz TT kanallarına her zaman başvurabilirsiniz, ister 444 1 444 Çağrı Merkezimizi arayarak isterseniz TT Satış noktalarına giderek detaylı bilgi alabilirsiniz.

    Sağlanan indirim nedeniyle başvurulan kampanyanın kendi koşullarında herhangi bir değişiklik olmaz. İndirim sadece internet hizmeti paket ücretine yansıtılır. Yalın Erişim Ücreti, TTNET ALO Ücreti, Bağlantı Ücreti, Katma değerli servisler… gibi diğer ücretlendirmelerde değişiklik olmaz.

    30.04.2017 tarihine kadar başvuru yapılmasına rağmen internet aboneliğinin 30.04.2017 tarihinden sonra gerçekleşmiş olması durumunda indirimler geçerlidir.

    Nasıl Hizmet sonlandırma talebinde bulunulur?

    Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Ofis ve Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. İptal talebiniz,evraklarınız eksiksiz Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir.

    Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti Şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iptal başvuru tarihi itibariyle yedi gün içerisinde size en yakın ofis veya Grup Mağazalarına teslim edilmesi gerekmektedir. Yedi gün içerisinde teslim edilmeyen cihaz/modem veya ekipmanların ücretleri son faturanıza yansıtılacaktır.

    İptal talebiniz tamamlandıktan sonra tarafınıza iletilecek son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.

    Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin,hizmet sahibine ait kimlik belgesinin fotokopisi, imzalı abonelik iptal dilekçesi ile birlikte eksiksiz 0312-306 -07 -16 nolu faks numarasına fakslanması ile de işlem için başvurulabilir. Faks iptal dilekçesinde “Abone Adı-Soyadı, T.C. Kimlik Numarası, Adres, İptal Edinmek İstenen /Hizmet Numarası, var ise E-Posta Adresi, Ulaşılabilecek Cep Telefon Numarası ek olarak var ise Sabit Ev Telefon Numarası” bilgilerinin bulunması ve imzalanması gerekmektedir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon Numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

    İmzali iptal dilekçeniz, Şirketimize eksiksiz ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir.

    Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.






    Sizin için hazırladığımız kapsamlı ADSL modem rehberinden faydalanın: Türk Telekom'dan temin edebileceğiniz ADSL modemlerin özelliklerini inceleyin ve modeminizle ilgili satış sonrası destek alın.

    Türk Telekom evde internet hizmetinden yararlanmak için bir ADSL modeme ihtiyacınız vardır. Bugünkü ADSL bağlantı teknolojisini karşılamak üzere çeşitli teknik özellikte modemler piyasada bulunmaktadır. Kendi ihtiyaçlarınıza uygun bir ADSL modem temin ederek evinizde veya iş yerinizde Türk Telekom evde internet hizmetinden yararlanabilirsiniz.

    Piyasada kablolu ve kablosuz olmak üzere iki farklı çeşitte ADSL modem bulunmaktadır. Kablolu veya kablosuz bir ADSL modem ile hem dizüstü hem de masaüstü kişisel bilgisayarınızı kullanarak internete bağlanabilirsiniz.

    Çeşitli yeni abonelik kampanyaları dahilinde müşterilerine farklı marka, model ve özelliklerde hediye ADSL modemler verilmektedir. Ücretsiz ADSL modemler, Türk Telekom evde internet bağlantısı başvurusu sırasında bayiler aracılığıyla kullanıcılara verilmektedir. Evde internet kampanyalarında ücretsiz olarak verilen ADSL modemler ADSL2+ teknolojisine de uyumludur.

    Kampanyalı modemleriyle ilgili detaylı daha bilgiye modem markanızı tıklayıp, yönlendirildiğiniz sayfadan modem modelinizi seçerek ulaşabilirsiniz.

    AirTies

    Exper

    Huawei

    ZTE

    ZyXEL

    Modem Arıza Süreçleri

    Kampanya kapsamında aldığınız modeminizin arızalandığını düşündüğünüz durumlarda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayınız. Çağrınız sırasında öncelikle ADSL hattınızla ilgili bir sorun olup olmadığı incelenecek ve modeminizin bazı teknik ayarları kontrol edilecektir.

    Yaşadığınız sorunun hattınızla ilgili olduğunun anlaşılması halinde durum ilgili teknik ekiplerimize aktarılacak ve sorununuz en kısa sürede çözülecektir. Sorununuzun ADSL hattınızdan kaynaklanmadığı durumlarda kullandığınız modem tedarikçi firmalarının Çağrı Merkezi numaralarına yönlendirileceksiniz.

    Modeminizi onarım için ilgili modem firmasına iletmeniz gereken durumlarda modem firmasının anlaşmalı olduğu kargo firması üzerinden ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. Firmaya gönderdiğiniz arızalı modeminizin durumunu tedarikçi firmanın Arıza Takip sayfasından kontrol edebilirsiniz.

    Daha detaylı bilgiye sahip olmak, modem kurulum kılavuz ve CD'lerine ulaşmak, yazılım güncellemeleri yapabilmek ve modem arızalarınızda modem tederikçi firmanızdan hangi konularda ve nasıl destek alabileceğinizi öğrenmek için aşağıdaki adreslerden "destek" bölümlerini tıklayabilirsiniz:

    AirTies

    Exper

    Huawei

    ZTE

    ZyXEL

    Modem Kilit Kaldırma Süreci

    Kampanyalı olarak almış olduğunuz modeminizin Türk Telekom evde internetten farklı bir uzantı ile kullanılmasını engelleyecek bir kilit yazılımı var ise kaldırılması için 444 1 444'ten Türk Telekom Müşteri Hizmetleri ile görüşebilirsiniz.

    Görüşmeniz sonrasında modeminizi ilgili firmanın teknik servisine gönderilmesi gerekirse firmanın anlaşmalı kargo firmasını kullanarak ücretsiz olarak gönderim yapabilirsiniz. Gerekli işlemlerin tamamlanmasının ardından modeminiz belirtmiş olduğunuz adrese yine ücretsiz olarak gönderilecektir.

    Evde internetKampanyaları ile ilgili bilgi almak için tıklayın.​​​​​​​​​​​​


    Hangi müşterilerimiz internet paketini değiştirebilir?

    Tüm müşterilerimiz mevcut paketini değiştirebilir. Mevcut müşterilerimizin aşağıda yer alan mevcut durumlarına göre geçebileceği paketler değişmektedir.

    • Kampanyasız (taahhütsüz) mevcut müşteriler: Tüm paketlere geçiş yapabilir.
    • Kampanyalı (taahhütlü) mevcut müşteriler:
    • İndirim dönemi devam ediyorsa: Sadece kampanyaya dahil olan ve kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten aylık yürürlükteki standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapabilir.
    • İndirim dönemi tamamlandıktan sonra: Kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten aylık yürürlükteki standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapabilir.

    Daha yüksek hızlı paketlere geçilmek istendiği durumda abonenin altyapısının yeterli olması gerekmektedir. Yetkili kanal tarafından gerekli kontrol yapıldıktan sonra paket değişikliği yapılıp yapılamayacağı bildirilecektir.

    Paket değişikliği işlemi hangi kanallardan yapılabilir?

    Paket değişikliği işlemini, Türk Telekom Ofisleri, Türk Telekom Mağazaları, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden yapılabilir. Ya da Türk Telekom Online İşlem Merkezi 'nden TekŞifre'niz ile giriş yaparak paketnizi değiştirebilirsiniz.

    TekŞifre oluşturmak için tıklayın.​​

    Türk Telekom Online İşlem Merkezi’nden paket değişikliği işlemi yapılabilir mi?

    Evet. Türk Telekom Online İşlem Merkezi’nden paket değişikliği işlemi yapılabilir.

    Paket değişikliği için hangi belgeler gereklidir?

    Paket değişikliği işlemi’nin yapılacağı kanalımız bazında gerekli olan belgeler;

    • Türk Telekom Ofis ve Türk Telekom Mağazaları: Kimlik ibrazı ile ADSL/VDSL2/YALIN İNTERNET SÖZLEŞME EKİ içerisinde yer alan paket değişikliği alanının doldurulup imzalanması yeterlidir,
    • 444 1 444 Türk Telekom Çağrı Merkezi’nden belge gerekmeksizin güvenlik teyidinin ardından tercih edilen pakete geçiş yapılmaktadır,
    • Türk Telekom Online İşlem Merkezi’nden (link verelim) paket değişikliği işlemi için belge gerekmemektedir.

    Kampanyalı (taahhütlü) müşteriler, paket değiştirebilir mi?

    Evet değiştirebilir. Kampanyalı (taahhütlü) müşterilerin paket değişikliği işlemleri aşağıdaki şekilde yapılmaktadır;

    • İndirim dönemi devam ediyorsa: Sadece kampanyaya dahil olan ve kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten yürürlükteki aylık standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapılabilir.
    • İndirim dönemi tamamlandıktan sonra: Kampanyaya başlangıcında tercih edilen paketten yürürlükteki aylık standart ücreti daha yüksek paketlere geçiş yapılabilir.

    Daha yüksek hızlı paketlere geçilmek istendiği durumda abonenin altyapısının tercih edilen hızı almak için yeterli olması gerekmektedir. Yetkili kanalımız tarafından gerekli kontrol yapıldıktan sonra paket değişikliği yapılıp yapılamayacağı bildirilecektir.

    Ay içinde paket değişikliği durumunda, internet hizmeti yeni paket ile ne zamandan itibaren kullanılabilir?

    Paket değişikliği yapılan tarihten itibaren yeni paket ile internet hizmeti almaya devam edilebilir; herhangi bir kesinti olmaz.

    Ay içinde paket değişikliği durumunda, ayın kalan günleri yeni paketin kotası üzerinden mi kullanılır?

    Evet, geçiş yapılan tarihten itibaren yeni paketin kotası üzerinden kullanım yapılır. Ayın kalan günleri için kota kullanım hakkı, kalan günler kadar paket kotası oranlanarak belirlenmektedir. Örneğin, 6 GB’lik bir pakete ayın yarısında geçiş yapıldı ise, ayın kalan 15 günü için 6 GB’nin yarısı yani 3 GB kota kullanım hakkı sunulur.

    Ay içinde paket değişikliği durumunda, aylık kota kullanım hakkı ve ücretlendirme nasıl olur?

    Kota Kullanım Hakkı:

    Aylık kota kullanımı ay başından paket değişikliği tarihine kadar geçen gün süresine göre mevcut paketin kotası üzerinden, paket değişikliği tarihinden ay sonuna kadar geçen gün süresine göre geçiş yapılan paketin kotası üzerinden oranlanarak hesaplanır.

    Ücretlendirme:

    Aylık internet paket ücreti, paket kapsamında sunulan aylık kota kullanım hakkını ve paket ile ücretsiz sunulan Türk Telekom Katma Değerli servislerini içermektedir. Ay içinde paket değişikliği durumunda aylık paket ücreti, paket değişikliği tarihine kadar (gün sayısı) eski paket ücreti üzerinden, paket değişikliğinden ay sonuna kadar yeni paket ücreti üzerinden oranlanarak hesaplanır.

    Kota kullanım hakkı ve ücretlendirme paket değişikliği türüne göre aşağıdaki şekilde detaylandırılabilir;

    Mevcut paket ile birlikte kullanılan Tivibu, Türk Telekom Alo, Türk Telekom mobil gibi diğer iletişim hizmetleri ve Türk Telekom Katma Değerli Servisleri internet paket değişikliği durumunda kullanılmaya devam edilebilir mi?

    Evet. Mevcut hizmet (Tivibu Ev, Tivibu Web, Tivibu Cep, 3G Mobil İnternet, Türk Telekom Alo) ve Katma Değerli Servisleri (Türk Telekom Vitamin, Muud, Türk Telekom Güvenlik, Türk Telekom Aile Koruma Şifresi, Türk Telekom WiFi, ...) internet paket değişikliği durumunda kullanılmaya devam edilebilir.

    Paket değişikliği ile mevcut erişim hızı değişir mi?

    Daha yüksek erişim hızı sağlanan paketlere geçilmesi durumunda erişim hızı değişecektir. Daha hızlı paketlere geçebilmek için ikamet edilen yerde altyapının tercih edilen hızı almak için yeterli olması gerekmektedir. Yetkili kanallarımız tarafından gerekli kontrol yapıldıktan sonra paket değişikliği yapılıp yapılamayacağı bildirilecektir.

    Mevcut paket ile benzer erişim hızı sağlanan bir pakete geçilmesi durumunda erişim hızı değişmeyecektir.

    Paket değişikliği ile internet hizmet numarası değişir mi?

    Hayır değişmez.

    Paket değişikliği ile internet hizmetinde kesinti olur mu?

    Hayır, kesinti olmaz.

    İnternet hattı dondurulduğunda, paket değiştirilebilir mi?

    Öncelikle internet hattının aktif hale getirilmesi gerekir, hat dondurulmuş statüdeyken paket değişikliği yapılamaz

    1 aylık internet faturası ödenmediğinde, paket değiştirebilir mi?

    Evet, paket değiştirilebilir.

    Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler, paketini değiştirebilir mi?

    Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler paket değişikliği yapamaz. Fatura borcu ödendikten sonra internet erişimi hemen açılacaktır. İnternet erişimi başladıktan sonra paket değişikliği yapılabilir.

    Nakil (İnternet hizmetini başka bir adrese taşıma) başvurusu ile aynı anda paket değişikliği de yapılabilir mi?

    Nakil başvurusu ile paket değişikliği başvurusu aynı anda yapılamamaktadır. Nakil işlemi tamamlandıktan sonra paket değişikliği yapılabilir.


    Türk Telekom Evde İnternet Abonelik Sözleşmesi hükümlerinde yer alan ilgili madde gereği, yararlanılan hizmetin üçüncü şahıslara sunulması, bağlantı adresi dışında üçüncü şahıslara deneme amaçlı dahi olsa kullandırılması usulsüz port paylaşımı (usulsüz kullanım) sayılmaktadır.

    Abone adına kayıtlı hizmet numaraları üzerinden usulsüz port paylaşımı yapıldığı tespit edilirse, ilgili abonelik iptal edilir ve iptalden doğan cayma bedeli tutarları abonenin faturasına yansıtılır.

    Usulsüz paylaşım tespiti yapılan hat sahipleri iptal işlemi öncesinde E-posta&sms ile yazılı bilgilendirme yapılmaktadır.