Türk Telekom'da Bilgi Güvenliği İhlal Olaylarının yönetimi için tutarlı ve etkili bir yaklaşımın
uygulanmasını sağlamak üzere prosedürler ve sorumluluklar tanımlanmıştır. İhlal olayı
bildirimlerinin nasıl yapılacağı, olaylara kimin nasıl müdahale edeceği belirlenmiştir. Herhangi
bir güvenlik ihlaline müdahale edilmesi süreci, ilgili yasa ve yönetmeliklere uygun olarak
yürütülecektir.
Aşağıdaki durumlar güvenlik ihlal olaylarına örneklerdir:
- Türk Telekom adına kişisel bilgilerinizi veya şifrenizi göndermenizi talep eden bir e-posta
gönderilmesi,
- Şifrenizin ele geçirilmesi ile sizin adınıza işlem yapılması,
- Türk Telekom'a ait olmayan bir adresten size ait e-faturayı içerdiğini iddia eden bir
e-posta gönderilmesi
- Kişisel bilgilerinizin olmaması gereken kişilerde/yerlerde olması vb.
Siz de bunlara benzer şekilde şüphelendiğiniz herhangi bir durumla karşılaşırsanız lütfen en kısa
zamanda kurum dışı olay bildirim formunu doldurarak konu hakkında bize bilgi
veriniz.