Müşteri Hizmetleri



Sizin sorularınıza en hızlı şekilde cevap vermek için Sıkça Sorulan Sorular karşınızda. Sıkça Sorulan Sorular kapsamında Türk Telekom hizmetleriyle ilgili birçok konuda, sorularınıza kolayca cevap bulabilirsiniz.

Sabit ücret neden alınıyor?
E-faturam neden ulaşmıyor?
KDV, ÖİV neden alınmaktadır?
Telefonumu devretmek için ne yapmam gerekiyor?
Telefonumun arayan numaraları göstermesini nasıl sağlayabilirim?
Hangi durumlarda hangi ISDN PA, hangi durumlarda ISDN BA uygundur?
Online Hizmet Merkezi’ni kullanarak hangi işlemleri gerçekleştirebilirim?
Türk Telekom faturalarımı nereden ödeyebilirim?
Türk Telekom hisseleri hangi borsalarda işlem görmektedir ve hisse sembolü nedir?
Kullanım kolaylıkları ne demektir?
Özel numaraların özellikleri nelerdir?
Aile kart nedir?
TT Kart nedir?
Wirofon'dan kimler yararlanabilir?
Ev avantaj tarifeleri nelerdir?
11811 kayıtlarında ismimin yer almamasını istiyorum, nereye başvurmam gerekiyor?
Telefon numaramın kendi isim ve ünvanım ile birlikte bir başka isim/ünvan altında da 11811 kayıtlarında yer almasını istiyorum, ücret ödemem gerekiyor mu?
Bina içi tesisatı standardı nereden temin edilebilir?
Telefonum bilinmeyen bir numara tarafından sürekli aranıyor ve rahatsız ediliyorum, numarayı tespit edip bana verebilir misiniz?
Numaramı Nasıl Taşırım?
Son ödeme tarihleri neye göre belirlenmektedir?
Faturamın son ödeme tarihi neden güncellendi?
Son Ödeme tarihimden memnun değilim. Değiştirebilir miyim?